צפייה בגרסה מלאה : גיר 3 הילוכים לסקס ..
אם יש מישהו שצריך ומעוניין בגיר של סקס 3 הילוכים .. אז זה הזמן לצור איתי קשר,כי בקרוב אני מחליף ל 4 הילוכים
הגיר במצב טוב מאוד , פשוט נשבר לי מרעש הטורים הגבוהה של המנוע בזמן נסיעה נורמאלית ורגילה בכביש ... עד כדי כך שאפילו במהירות נמוכה יחסית 60-70 קמ"ש הרעש חזק מדי , והאם יש רעיון או פתרון אחר חוץ מלהחליף גיר ..
אשמח לשמוע מכם .. תודה מראש .:confused:
GodsFather
01-03-11, 06:30
בדקת שיחס ההעברה שונה בין 3 ל4 הילוכים ? כי יכול להיות שתחליף ולא תקבל מזה כלום...
אתה יכול להסביר לי את זה בשפה יותר פשוטה בבקשה .. העניין של יחס ההעברה ...
כן,
בגיר 4 הילוכים לרוב ההילוך הרביעי הוא ביחס 1:1. הווה אומר שאם מהירות הסיבוב בכניסה לגיר היא 1000 סל"ד אז גם ביציאה
שלו המהירות היא 1000 סל"ד.
ה"סנדק" התכוון שתבדוק שהילוך 3 אצלך בגיר הוא לא ביחס 1:1 כי אם כן אז החלפת הגיר לא תעזור לך במהירות שיוט.
ניתן למצוא את הנתונים של יחסי ההעברה שלך אם אתה יודע איזה דגם של גיר מורכב אצלך.
אגב, בגיר עם 5 הילוכים, ההילוך ה5 הוא לרוב ביחס מופחת, אם נכנס לגיר 1000 סל" אז ביציאה יש סל"ד גבוה יותר מה שנותן מהירות שיוט
גבוהה יותר פר אותו סל"ד.
בקיצור, גש לברר לפני שאתה מבצע החלפה מיותרת.
איתי
six 4 life
01-03-11, 19:59
אהלן איש.
איזה שנה הסיקס?
יונימוג אדום
01-03-11, 20:32
חד משמעי : אין שום הבדל במהירות סופית/ שיוט בין גיר שלושה לגיר ארבעה הילוכים , ההילוך האחרון הוא הילוך ישיר !
ברכבים הישנים הותקנו יחסי העברה גבוהים ( 4.88 או 4.27 ) זו הסיבה שהג'יפ צורח .
אילן
אוקי , .. אז איך אני יכול לדעת איזה דגם גיר יש לי ..!!? , על מנת לדעת איזה יחס העברה יש לי , אגב .. הסרן האחורי אצלי AMC מודל 20 והקדמי דנה 25/27 .
איך אני יכול לדעת איזה דגם גיר יש לי ??
GodsFather
02-03-11, 09:20
תקרא את מה שאילן כתב (יונימוג אדום).
סביר יותר שיש לך דנה 30 מקדימה.
סביר מאוד שיחס ההעברה הסופי שלך הוא 4.10 המקורי.
זה מה שהיה אצלי בג'יפ CJ5 מודל 78' עם מנוע 258, AMC20 אחורי ודנה 30 קדמי צרים, וגיר 3 הילוכים.
האוטו אכן צורח על כביש מהיר. מצד שני הוא היה יוצא מרמזורים כמו GTI ממוצעת, טורף עליות דוגמת שער הגיא וכו' בהילוך הגבוה כמו משוגע, ומדהים בשטח.
פתרונות - צמיגי 33, גיר 5 הילוכים כלשהו או יחסי העברה מהירים של CJ ממודל גבוה.
100 אחז מה שאמרת דרור , הגיפ מבחינת ביצועים בשטח חבל על הזמן .. חזק בטירוף להפליא , אף פעם לא אכזב אותי אני לא בטוח ש 4 הילוכים או 5 יכול להיות יותר חזק ואמין בשטח מ 3 הילוכים ...
אבל בכביש הוא גרוע מאוד , הגיפ לא רק צורח אני אפילו גורם לפקקים בנסיעה , והוא כזה צורח ..שעד כדי כך שקשה לשמוע את מי שיושב לידך בגיפ , ולדעתי זה לא נורמאלי ואני בטוח שיש איזו שהי בעיה..
גיפ אחרים עם 3 הילוכים יכולים לנסוע שעות , מצפון עד אילת ואני לא מצליח לנסוע איתו חצי שעה בלי להפריע לתנועה .. פשוט אי אפשר לנסוע איתו בכביש .. משהו בטוח לא תקין ..
ואני בטוח מזה שהסרן הקדמי הו דנה 27 לא 30 והאחורי AMC20 .
אבל אני לא יודע איזה יחס העברה או דגם גיר אצלי .
ומה עם הטרנספר?מה איין לו חשיבות בעניין?
six 4 life
02-03-11, 23:07
100 אחז מה שאמרת דרור , הגיפ מבחינת ביצועים בשטח חבל על הזמן .. חזק בטירוף להפליא , אף פעם לא אכזב אותי אני לא בטוח ש 4 הילוכים או 5 יכול להיות יותר חזק ואמין בשטח מ 3 הילוכים ...
אבל בכביש הוא גרוע מאוד , הגיפ לא רק צורח אני אפילו גורם לפקקים בנסיעה , והוא כזה צורח ..שעד כדי כך שקשה לשמוע את מי שיושב לידך בגיפ , ולדעתי זה לא נורמאלי ואני בטוח שיש איזו שהי בעיה..
גיפ אחרים עם 3 הילוכים יכולים לנסוע שעות , מצפון עד אילת ואני לא מצליח לנסוע איתו חצי שעה בלי להפריע לתנועה .. פשוט אי אפשר לנסוע איתו בכביש .. משהו בטוח לא תקין ..
ואני בטוח מזה שהסרן הקדמי הו דנה 27 לא 30 והאחורי AMC20 .
אבל אני לא יודע איזה יחס העברה או דגם גיר אצלי .
אין לך ברירה אתה חייב לפתוח דיפרנציאל ולראות מה כתוב על הקורונה (גלגל השיניים הגדול) / או לספור פיזית כמה שיניים יש עליה וכמה על הפניון (גלגל השיניים הקטן). אחרי שיש לך את המספרים, חלק את מספר השיניים בקורונה למספר השיניים בפניון ותקבל את יחס ההעברה שיש לך. רשום אותו כאן.
אני מהמר על 4.27.
אני חושב ,שאתה תפסיד בהימור!!
המקסימום זה4\10 ..על מה מתערבים?
למה להמר .
לרוב היחס מוטבע ע'ג ה"יד" היוצאת מהסרן,או כמו בAMC שלי מלמעלה בגדול תבליט.
אפשר לספור סיבובי גלגל ביחס לדרייב שאפט גם.
הגיפ שלך בנוי ל"כח" הווה אומר :הסלד שלך בכביש במהירות שיוט של 70-80 קמש יהיה הנכון ,שוב ,כי יחסי ההעברה שלך בסרנים ,גבוהים.
הגיר נותן לך יחס 1/1 סופי בהילוך שלישי.
http://www.jeeptech.com/trans/t90.html
כאן תראה את יחסי ההעברה בגיר שלושה הילוכים שלך.
http://www.jeeptech.com/axle/d30.html
וכאן בתמונה קטנה מימין יש לך אופציה לזהות מה הסרן שלך מבחינת יחה"ע [דנה 30 קדמי.]
GodsFather
03-03-11, 05:14
מפריע לך הרעש ? תחליף אגזוז למשהו יותר שקט ואולי פה תפתור את כל הבעיות.
מפריעה לך המהירות הסופית -
1. שנה יחסי העברה - אולי לא בביצים אלא בטרנספר ? לא בגלל שהיחס בביצים נמוך מידי אלא כי הוא יותר נכון ועדיף להשאיר אותו שם ולגשת לאלמנט הבא ברכבת.
2. תעלה במידת הגלגל - אנחנו מניחים שאתה נוסע עם 31", תעלה ל33", רק קח בחשבון עלויות נוספות כתוצאה מכך. אם אתה כבר על 33 והוא עדיין צורח לך, ראה מה רשמתי בתחילת ההודעה - אגזוז. וכמובן, קח בחשבון שאולי אתה לא באמת נוסע במהירות שמד המהירות מראה אלא במהירות יותר גבוהה וזה פשוט לא מספיק בשבילך...
3.תסתגל לעובדה שהרכב הזה איטי יותר בכביש ונותן לך תמורה טובה על כך בשטח
ל1 ול2 יש עלויות של3 אין, לדעתי.
אגב, הרכב משייט לך ? כי אם תעלה במהירות, הוא כנראה ישייט יותר - לא מחייב, אבל מאד נפוץ.
six 4 life
03-03-11, 12:27
הטרנספרים של DANA מעבירים כח ישיר (1:1) במצב HIGH (לא משנה הנעה כפולה או רק אחורית) לכן אין מה לחפש שם. יחסי ההעברה בסרנים של הבחור גבוהים ועד שהוא לא יפתח ויבדוק הכל ניחושים. השורה התחתונה היא שהצריחה בכביש מהיר במקרה שלו נובעת אך ורק בגלל היחס הגבוה בסרנים.
סנדק- לאגזוז גם אם הכי פתוח שיש- עם מנוע 258 שרץ בכביש מהיר על 3.5-4,000 סל"ד, אין שום משמעות. רעש המנוע גובר עליו פי כמה.
שמישהו יתקן את הכותרת לשירשור. איזה מנהל פורום או משהו...
אני לא מבין את הקשר בין הכותרת לכל ההשערות שהאנשים מעלים פה.
GodsFather
04-03-11, 06:06
תזרום זיו, תזרום :-)
תזרום זיו, תזרום :-)
סתם, חשבתי לעצמי אם הכותרת הזו הביאה יותר צפיות / כניסות לשירשור.
:)
אוקי .. אז אני אפתח את הסירנים ואני אעדכן בקרוב ..
תודה לכם על כל ההסברים , ...
אם אתה נהנה מלפתוח את הסרנים, לך על זה.
אומרים שזה ממש כיף.
אבל אם זמנך יקר, תרים גלגל אחד עם ג'ק ותספור כמה סיבובים עושה הגלגל ביחס ל-10 סיבובים של הדרייבשפט.
אם יש נעילה, תרים שני גלגלים ותספור.
בהצלחה.
רק שלא יתחיל לרוץ כמו מריצה..
ערן המסוקס
28-05-11, 13:53
גם אם יחס ההעברה הוא 4.27, אז זה אומר שהסל"ד ב100 קמ"ש הוא 2850, שזה נוראי?
GodsFather
28-05-11, 17:34
נוראי בשביל מי ?
אם תרד ל2000 סל"ד, יהיה יותר שקט, לא ?
וגם צריכת הדלק תפחת...
ששון המחסל
28-05-11, 17:48
:p
גם אם יחס ההעברה הוא 4.27, אז זה אומר שהסל"ד ב100 קמ"ש הוא 2850, שזה נוראי?
אייך אתה מחשב את זה?
האם זה לא תלןי,ביחס לנפח המנוע?או לגודל הצמיג.?
יש אפשרות לעשות משהו בנידון?
ששי
GodsFather
28-05-11, 18:01
כן יש מה לעשות, תקרא שוב את הדברים שנאמרו בשרשור -
1. שינוי יחס ההעברה לארוך יותר, כלומר במקום 4.27 לשים 4.10 ומטה.
2. עליה במידת הצמיג ל32-33
3. החלפה לגיר 5 הילוכים
ערן המסוקס
29-05-11, 20:37
:p
אייך אתה מחשב את זה?
האם זה לא תלןי,ביחס לנפח המנוע?או לגודל הצמיג.?
יש אפשרות לעשות משהו בנידון?
ששי
לא קשור נפח מנוע. קשור יחס העברה סופי וגודל צמיג. חישבתי לפי צמיג 31".
סל"ד נמוך אגב, לא אומר שצריכת הדלק תהיה טובה יותר בצורה משמעותית. ויחס העברה ארוך ידפוק את הביצועים בשטח.
GodsFather
30-05-11, 07:29
ערן - אם מורידים את הסל"ד בשליש, צריך להיות שינוי. משמעותי או לא, זו כבר החלטה של הכיס.
אני נוסע על פייב עם גיר שלושה הילוכים מנוע 258, יחס העברה 4.27 וצמיגים 31 זה נכון שזה לא תענוג גדול על הכביש, במיוחד אחרי שאתה יורד מהפרייבט,
אבל לדעתי המצב לא נורא כ"כ, נסיעה במהירות 90 - 100 או ליתר דיוק סביב ה 90 היא בהחלט מצב אפשרי מבלי שהמנוע יצרח מדי.
בכל אופן לא ממליץ לשים צמיגים גדולים יותר, הגלישה במורדות תלולים עם הנתונים האלה (שכפי הנראה אלו הנתונים גם אצלך) היא לא דבר כיף גם עם צמיגים 31 !! הראשון ב LOW הוא ארוך מדי וצמיגים גדולים יותר יעזרו אולי בכביש אבל יפגעו בביצועי השטח.
אם תחליף רק לגיר 4 - כאילו לא עשית כלום, תשאר עם אותה מהירות סופית,
אם תחליף רק יחסי העברה, תרוויח רק בתנועה על הכביש אבל ב LOW הרעה
אם אתה רוצה שינוי חיובי גם בכביש וגם בשטח תצטרך להחליף גם יחסי העברה וגם גיר ל 4
יש ברשותי סיקס 75 שיה במקור 3 הילוכים ומנוע 3.8 יחסי ההברה 4.27 כמו שאתה אומר נסיעה של 70 ל80 סבבה המעבר ל4 הילוכים לתורם בסהכ נותן לך להעביר עוד הילוך בדרך לרבעי האפשרויות הן להחליף יחסי העברה בסרנים הוא לנסות גיר 5 הילוכים על מנת לקבל עובר דרייב
זה כרגע מה שאני שוקל לעשות אממה עלוחות לא זולות כלל
נ.ב שוקל להוסיף תחמישי ולהשאר עם אותו יחס העברה
א להשאר עם רכב טכני ולהנות ממהירות של 100 קמ"ש ברעש ועלויות דלק סבירות פחות או יותר כמו גיפ עם יחסי העברה סטנדרטים
גיא
מתעלק על השרשור הזה בבקאקסים אצלי היה מים אין לי מושע איך הגיעה מים אחרי שניקיתי את הבקאקסים טוב ספרתי שיניים בקורונה יש 43 בפניון 8 זה מצוין גם על גבי פחית באחד הברגים של מכסה הביצה
עד שהאוטו לא יתחיל לנסוע אני לא ידע אם צריך להחליף גם לגרים בנתיים עזבתי את עניין הלאגרים
איך נכנסו מים לבקאקסים ? רק לציין שהאוטו עמד מסר שנים בחניה תת קרקעית שכנראה הוצפה במים [לפי דברי הבעלים הקודם] אני רק יודע שבכל מקום באוטו הזה היה מים כולל שני צילינדרים למרות שבשום מקום לא רואים שנכנס מים
מה זה אומר אם יש 43 ו8 שיניים איזה יחס העברה זה?
אני מבין שזה יחס לא כל כך טוב מה יכול להחליף אותו ומאיזה רכב אפשר להשיג יחסי העברה כאלו ?
יש נשם אז בטח משם.
האוטו מניע? נוסע? כמה זמן היה מים בסרנים? יש חלודה?
איזה סרנים יש לך? אולי שווה לקנות אחרים במקום.
אם מה שספרת נכון אז היחס העברה הוא 5.375, נראה לי קצת משונה. אתה בטוח שלא טעית?
מדובר הטנדר וויליס מודל 54 דנה 44 אחורי ו27 קידמי המנוע שופץ וכל שאר המקומיות שהיו מים נוקזו ועברו ניקוי עד כמה שהיה אפשר בבקאקסים לא היו סימני חלודה כנראה בגלל שעוד היה שמן. להחליף את כל הסרן אני לא כל כך רוצה בגלל המקוריות אבל שוקל להחליף את מה שבפנים אם זה אפשרי
מתעלק על השרשור הזה בבקאקסים אצלי היה מים אין לי מושע איך הגיעה מים אחרי שניקיתי את הבקאקסים טוב ספרתי שיניים בקורונה יש 43 בפניון 8 זה מצוין גם על גבי פחית באחד הברגים של מכסה הביצה
עד שהאוטו לא יתחיל לנסוע אני לא ידע אם צריך להחליף גם לגרים בנתיים עזבתי את עניין הלאגרים
איך נכנסו מים לבקאקסים ? רק לציין שהאוטו עמד מסר שנים בחניה תת קרקעית שכנראה הוצפה במים [לפי דברי הבעלים הקודם] אני רק יודע שבכל מקום באוטו הזה היה מים כולל שני צילינדרים למרות שבשום מקום לא רואים שנכנס מים
מה זה אומר אם יש 43 ו8 שיניים איזה יחס העברה זה?
אני מבין שזה יחס לא כל כך טוב מה יכול להחליף אותו ומאיזה רכב אפשר להשיג יחסי העברה כאלו ?
43 לחלק ל-8 = 5.375 = 5.38
אכן היו טנדרים ויליס עם יחס העברה הזה - 5.38.
הגיוני שזה מה שיש לך.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.