צפייה בגרסה מלאה : מפחיתי לחץ אוויר TrailHead במחיר מיוחד
שלום לכולם,
השבוע אנחנו מציעים סט מפחיתי לחץ אויר TrailHead (http://www.e-shetach.co.il/pl_product~trailhead520jeepolog~34~0.htm ) עם אחריות לכל החיים במחיר מיוחד של 269 ש"ח לחברי ג'יפולוג.
הסט מגיע כ4 שסתומי לחץ אוטומטיים + מד לחץ ונרתיק תואם.
המבצע מוגבל לשבוע בלבד.
תהנו! עידן
GodsFather
02-03-11, 12:33
עידן, ספר על המוצר בבקשה
עידן, ספר על המוצר בבקשה
שוב, אתה לא רואה את הקישור ... אולי אתה מכיר מישהו בג'יפולוג שיוכל לסדר את זה ?
(ובכלל, העיצוב עמוס מדי ולא נוח לשימוש ...)
GodsFather
02-03-11, 14:55
משהו באופציית הלינק גורם לזה להשתלב עם הטקסט. אכן פעם שנייה שזה קורה לי. נראה מה אפשר לעשות.
נכנסתי ללינק היצרן.
מבלי חלילה להעליב,זה המוצר הכי מטופש שפגשתי !
דורש שעה לכוונים בסגנון "הכינותי מראש"
צריך להלביש על כל ונטיל בנפרד.
ניתן כאילו ליסוע בזמן דימום האויר אבל רק עד 20 מייל לשעה ואז
צריך לעצור ולפרק את ההתקנים מהגלגל כי אסור בעצם ליסוע כשהם מורכבים.
בנוסף הם כמובן לא מתחייבים לדיוק ושויון בלחץ בין כל הצמיגים.
הכי אבסורדי,אם נכנסת טיפת לכלוך למתקן העדין צריך קורס שלם לניקוי
הגשפט וזאת בהנחה שכמובן לכל אחד מאיתנו יש מדחס ללחץ אויר.
משעשע למדי.
אני אמשיך לרדת מהרכב בכניסה לשטח,עם השעון ב20 ש'ח מאוטודיפו ואתכבד לנקז את צמיגי בתנוחה המסיונרית...
דווקא פטנט נחמד במיוחד למי שיש לו נעילה אוטומטית וצריך להוריד לחץ שווה בגלגלים , דבר דיי מטריד כאשר עושים את זה עם שעון .
אבל יש לדעתי אי דיוק בהוראות היצרן , לנסוע עם השסתומים מורכבים ? ומה קורה שהם מפסיקים לעבוד ואתה מקבל מכה בגלגל או נמצא במשטח לא ישר ?
לא צריך ללמוד תרמו דינמיקה כדי להבין שכדי להשוות לחצים צריך שלא יפעל כוח משתנה על הצמיג אחרת גם הלחץ משתנה בהתאם לכוח הפועל על הצמיג וכאשר הכוח הזה מפסיק אז הלחץ ירד יותר מהרצוי .
אהלן,
אם המוצר שימושי או לא, זה מאוד תלוי במשתמש - אני שונא את הקטע של להוריד אויר לפני כל ירידה לשטח, ולכן אני מאוד אוהב את המוצר.
אני באופן אישי משתמש באופן קבוע במוצר, ואפילו נוסע איתו במהירויות גבוהות (גם ב80-90 קמ"ש) ללא כל בעיה - מעולם לא הצטרכתי ניקוי, אבל גם אם כן, אין לכלוך ש"פו" קטן לא ינקה.
זה נכון שכשהגלגל מקבל מכה, הלחץ משתנה מעט, אבל במהירויות נמוכות, זה לא ממש משנה.
עידן
עידן,
כמה זמן לוקח להוריד אוויר עם המוצר הזה אם סתם מרכיבים ומחכים לידו עד שיעצור ?
(זה כמובן תלוי במידת הצמיגים ובלחצים לפני ואחר, תן בבקשה דוגמא ממה שאתה מכיר)
טוב,כעת באמת אתגרת אותי,אז בלי להעליב ותוך שמירה על דיון מכובד בוא נבדוק כמה פשוט השימוש וכמה זמן וטרחה המתקן חוסך לעומת סתם לנקז אויר.
מתוך הוראות היצרן (לא נגענו):<O:p
<O:p
1.הכנה מראש בבית לפני היציאה לשטח
יש לכוון את השסתום בעזרת מפתח אלן תוך ספירת הסיבובים וחישוב כמה הפחתת לחץ ייתן כל סיבוב.<O:p
היצרן ממליץ לעשות את הניסיונות על גלגל ספייר קטן ואז זה לוקח "רק" 15 דקות במקום שעה.<O:p
תוך כדי הכיול תידרשו לנפח את הגלגל המשמש לניסיונות,וכך אחרי מספר סיבובי ניפוח-ריקון-מדידת
לחץ-תיקון בהתאם תזכו להגיע לכך שהשסתום מכוייל . Mind you :יש לחזור על הפעולה רק 4 פעמים כי יש הרי 4 שסתומי פריקת לחץ.....
<O:pעד כאן בין 1 ל 4 שעות עבודה
<O:p
הערה קטנה,על מנת שהעסק יעבוד ישנה דרישה מוקדמת שהלחץ הרצוי לאחר הפחתה יהיה חצי מהלחץ המקורי.כלומר אם בא לכם להוריד ללחץ 20 חייבים להתחיל מלחץ 40.<O:p
ומה לעשות שאני נוסע בלחץ 32 ובשטח אוהב להוריד ל 26,... <O:p
בנוסף מומלץ שמצב 4 הצמיגים יהיה זהה ושכל הונטילים יהיו נקיים ומוגנים בפקק (הגיוני בהחלט<O:p
אבל עדיין תנאי מגביל)<O:p
<O:p
כעת אחרי שבמקום לתכנן מסלול,להפשיר סטייקים ולטעון סוללות ישבנו וכיילנו את השסתומים אפשר להמשיך הלאה.<O:p
<O:p
2.בהגעה לשטח הורד את הפקקים מהונטילים<O:p
חבר את ההתקנים.<O:p
חכה שלחץ האויר ירד.<O:p
בדוק את לחץ האויר ובצע כוונונים בהתאם
<O:p
3. ניתן להרכיב את ההתקן וליסוע אבל אסור לעבור את ה <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-comhttp://www.jeepolog.com/forums/ /><st1:metricconverter w:st=</st1:metricconverter>20 מייל.<O:p
חייבים לפרק את ההתקן לאחר שעת נסיעה.<O:p
עלול להווצר מצב שבגלל לכלוך ניקוז האויר לא יפסק ואז אתה מוצא את עצמך נוסע על הג'אנט.<O:p
<O:p
4.סאגת הניקוי :<O:p
צריך לפרק את ההתקן על ידי פתיחת בורג האלן,לא לשכוח לספור סיבובים!<O:p
כעת צריך לנשוף פנימה ולהיזהר שלא תעוף הכדורית לקיבינימט
השלב הבא ניקוי עם מקלונים ואלכוהול ייבוש בלחץ אויר ו<O:pכיסוי בסיליקון<O:p
הרכבת כל העסק חזרה וכמובן כיול מחדש(ראה סעיף 1)
<O:p
<O:p
כעת הסבר לי בבקשה כיצד המוצר חוסך לי זמן או טרחה או התעסקות לעומת<O:p
שעון+פורק לחץ ב 20 ש'ח מאוטודיפו.
אליה
אליה, אתה מגזים...
הניסיון שלי, אמנם מוצר אחר של STAUN (שגם ניקנה מעידן) אבל העיקרון זהה.
http://www.parksoffroad.com/prodreview/deflatortest/staun/DSCF5128.jpg
הכיול הוא פעם אחת, ולוקח כמה דקות לא יותר.
בהורדת האוויר כשנכנסים לשטח, מורידים את הפקק של הונטיל, מחברים את מפחית הלחץ, מיישרים את הגב...מדברים עם החברה' מסביב...
אחרי דקה-שתיים (תלוי מאיזה ולאיזה לחץ) הוא קופץ ואס מפרקים אותו ומחזירים את הפקק. זהו.
יאמר שבגלל המחיר היחסית גבוה, קניתי סט עם עוד חבר אז יש לי רק 2 וצריך לחכות פעמיים בשביל 4 גלגלים.
למרות שגם אצלי היה כתוב שניתן לנסוע איתם מורכבים אני לא מוצא בזה הרבה היגיון. לא טכני ולא כלכלי (לדפוק כזה זה לא זול)
נדב, ולשאלתך: http://www.parksoffroad.com/prodreview/deflatortest/deflatormain.htm
איל
דיננוזאור שטח
03-03-11, 16:57
אליה, אתה מגזים...
הניסיון שלי, אמנם מוצר אחר של STAUN (שגם ניקנה מעידן) אבל העיקרון זהה.
http://www.parksoffroad.com/prodreview/deflatortest/staun/DSCF5128.jpg
הכיול הוא פעם אחת, ולוקח כמה דקות לא יותר.
בהורדת האוויר כשנכנסים לשטח, מורידים את הפקק של הונטיל, מחברים את מפחית הלחץ, מיישרים את הגב...מדברים עם החברה' מסביב...
אחרי דקה-שתיים (תלוי מאיזה ולאיזה לחץ) הוא קופץ ואס מפרקים אותו ומחזירים את הפקק. זהו.
יאמר שבגלל המחיר היחסית גבוה, קניתי סט עם עוד חבר אז יש לי רק 2 וצריך לחכות פעמיים בשביל 4 גלגלים.
למרות שגם אצלי היה כתוב שניתן לנסוע איתם מורכבים אני לא מוצא בזה הרבה היגיון. לא טכני ולא כלכלי (לדפוק כזה זה לא זול)
נדב, ולשאלתך: http://www.parksoffroad.com/prodreview/deflatortest/deflatormain.htm
איל
הניסיון שלי גם הוא עם הדיפליטורים האוסטרלים
כדר לכימיה פיזיקלית אני פיתחתי שיטה קצת כיול של כל דיפלטור ללחץ אחר וסימון בטוש בלתי מחיק כך שיש לי ארבעה רמות ניפוח 25 20 18 12 תבחרו מה שבא לכם
הכיול של כל כל הארבעה נעשה במשך חמש דקות שבת בבוקר שקטה ליד משאבת אויר בתחנה נידחת ועל גלגל הספר ככה שלא הייתי צריך אפילו להתכופף
אחרי הכיול הם חוזרים לפאוץ עד השימוש הבא..
כשכל חברי מלקלקי האבוקדואים רוכנים עם השעונים בעשרים שקל שקיבלו חינם בעבור תעוזה על כניסה לקלנסואה לצורך תידלוק, מתכופפים לעבר הונטילים בקולות של קרחצן על הגב יען כי אנחנו עדת קשישים, חושפים למרבה הגועל והזוועה את חריצי האינסטלטור שלהם לכל עבר אני מכין קפה מחבר את הדיפליטור עם הלחץ הדרוש לגלגל הראשון מוזג לי קפה ומעביר את הדיפליטור מצמיג לצמיג כשגנרתי את כל ארבעת הצמיגים האינסטלטורים עוד בגלגל השלישי או הרביעי
מכיוון שאני משתמש באותו דיפלייטור והוא תמיד נקי כי אני לא נוסע איתו בשטח, רמת הדיוק בין צמיג לצמיג היא בשגיאת המתקן פלוס מינוס חצי פי אס אי שזה הרבה יותר טוב מכל אלו עם השעונים בעשרים שקל תיראו את מוישה נוסע עם גלגל כימעט ריק ומתעקש שהשעון הראה לו 24 PSI
זמן הורדת האויר הפך מיסיוט לזמן איכות של הכנת קפה קריאת מפות והתעלמות מוחלטת מהחי צומח דומם מסביב
חבורה של חופרים....
מי שרוצה שיקנה ומי שלא רוצה שלא יקנה .
מי שבאמת מטייל(לא פעם בחודשיים לשביל חוצה ישראל בראש העין)
שנוסע בשטח והרבה ,זה המוצר הכי שימושי שיש ,לי יש את הסט השני ומרוצה עד הגג.
בתור חובב של קניות אינטרנט בחו"ל גם המחיר שווה ,יוצא כמו להזמין מהספק .(וזה פה בארץ עם אבא ואמא )
למען הסר ספק לא מכיר את המוכר למעט כמה קניות מוצלחות .
ולמטיילי השבילים מספיק השעון ב 20 ש"ח .
לא התכוונתי לפגוע באף אחד פשוט החפירות הוציאו את זה ממני.....
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.