התחברות

צפייה בגרסה מלאה : סיקרה: בולמים וקפיצים OLD MAN EMU



liron_al
07-03-11, 08:22
לאחר מספר שבועות עם הקיט של OLD MAN לטראנו - חשבתי לתת סקירה קצרה.
הבולמים והקפיצים הורכבו אצל גאטוס. החברה נחמדים ועונים בשמחה על כל שאלה.

נלך אחורה, למה בכלל להחליף?
דבר ראשון - זמן. בולמים וקפיצים ברכב בן 10 שנים בטוח לא במצב אופטימאלי, אם לצטט את עודד, "גמורים לגמרי".
התחושה היתה של שקיעת הפרונט במצב סטטי והתרסקות לאחר כל פס תנועה.
בשטח, הבולמים הקודמים סגרו מהלך דיי מהר, ובתדרים גבוהים לדוגמה נסיעה על חלוקי נחל או אבנים, הנסיעה הייתה בלתי נסבלת.

הרכבת הקיט לוקחת כ3 שעות, כשלפני שהרכב עולה לליפט, נמדדים בקפידה ונרשמים נתוני הגובה בארבעת הגלגלים.
הבולמים והקפיצים מגיעים מתואמים לרכב ע"י OME. צהובים ויפים :)

לאחר התקנה ומדידה, נוספו לרכב כ56 מ"מ, כ2". חשוב לזכור כי התוצאות יהיו שונות בין רכב לרכב בעקבות מצב התפוחים, מוטות הפיתול ועוד..

הנסיעה שונה לחלוטין, כאילו מדובר ברכב אחר.
בכביש, המרכב מרוסן מאוד וזווית הגלגול קטנה משמעותית. הרכב מרגיש מחובר מאוד אך לפעמים מחובר מידי..
הרכב מרגיש קשה משמעותית. בפסי האטה הרכב לא מתרסק כבעבר ומרגיש הרבה יותר נשלט.
בכביש מהיר הרכב מתנהג מצויין, ונותן תחושה של "גיהוץ".

בשטח זה עולם אחר לגמרי! הגובה שנוסף תורם לעבירות והנסיעה נוחה מאוד.
הבולם אינו מתחמם לאחר נסיעה ארוכה על אבנים,דבר ששומר על רמת שיכוך אחידה.
גם בנסיעה מהירה יחסית, הרכב נעים יותר ולא סוגר מהלך בשום מהמורה - פשוט תענוג.
מחיר הסט באיזור ה6000, היקר ביותר לטראנו (יש קוני, מונרו ועוד)
אחריות מלאה לשנתיים.

מומלץ מאוד למי שמתכוון להחליף בולמים.

לירון

חשוב לציין שאצלי מותקנים גם מוטות של OME שאינם נכללים בסט או במחיר...

-->