התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: שי שמעוני לבאחה איטליה בבאגי T3 של ראליארט



Jeepolog
07-03-11, 20:37
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?2058-%D7%A9%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%9E%D7%9F-%D7%9C%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7% AA-%D7%91%D7%91%D7%90%D7%97%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%91%D7%90%D7%92%D7%99-T3-%D7%A9%D7%9C-%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%A8%D7% 98

חנן גולומבק
07-03-11, 22:03
לשי כל הכבוד ובהצלחה. מי הנווט ?

dalila
08-03-11, 23:21
בהצלחה שי

joy
08-03-11, 23:40
שי,
כל הכבוד ובהצלחה!
ג'וי

גל שחם
09-03-11, 20:33
גם אנחנו הכי אוהבים את שי, מאחלים לו בהצלחה והכי חשוב הנאה.
רק תחזור אלינו בשלום.
גל שחם

נמרוד
14-03-11, 08:55
עדכון שהתקבל במערכת: הנווט של שי, אכן יהיה יובל מלמד, יבואן ספרקו וגם בולמי Oram שזה מה שיש בבאגי הזה (ובעוד כמה רכב מרוץ מצליחים, גם בארץ).

עכשיו לעניינים הטכניים - התקנון של T3 בFIA מחייב שימוש בתיבות הילוכים רציפות.... סבבה,נגיד. מאיפה מביאים תיבת הילוכים רציפה CVT שמתאימה למנוע ימהה R1? זאת השאלה ששי ויובל חייבים לנו תשובה עליה (למרות שאם אתם מנצחים אנחנו מוותרים לכם...).

יכול להיות שהאיטלקים לוקחים גיר CVT של מכונית הנעה קדמית כלשהי, מנתקים ממנו את המנוע הרוחבי ומחברים אליו, (אולי ישירות עם קופלונג קצר, בלי שרשרת?) את מנוע האופנוע? האם זה כולל נטרול של מצמד ותיבת ההילוכים של האופנוע? זה מעניין מאד ופותח פתח למשהו ריאלי גם בתנאי הארץ.... ויש בזה רברס!

OP2000
14-03-11, 09:19
נמרוד - נראה שאתה מחפש פרוייקט חדש:rolleyes:, יש משהו בתנור ?

-->