צפייה בגרסה מלאה : Article: שי שמעוני לבאחה איטליה בבאגי T3 של ראליארט
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?2058-%D7%A9%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%9E%D7%9F-%D7%9C%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7% AA-%D7%91%D7%91%D7%90%D7%97%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%91%D7%90%D7%92%D7%99-T3-%D7%A9%D7%9C-%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%A8%D7% 98
חנן גולומבק
07-03-11, 22:03
לשי כל הכבוד ובהצלחה. מי הנווט ?
שי,
כל הכבוד ובהצלחה!
ג'וי
גם אנחנו הכי אוהבים את שי, מאחלים לו בהצלחה והכי חשוב הנאה.
רק תחזור אלינו בשלום.
גל שחם
עדכון שהתקבל במערכת: הנווט של שי, אכן יהיה יובל מלמד, יבואן ספרקו וגם בולמי Oram שזה מה שיש בבאגי הזה (ובעוד כמה רכב מרוץ מצליחים, גם בארץ).
עכשיו לעניינים הטכניים - התקנון של T3 בFIA מחייב שימוש בתיבות הילוכים רציפות.... סבבה,נגיד. מאיפה מביאים תיבת הילוכים רציפה CVT שמתאימה למנוע ימהה R1? זאת השאלה ששי ויובל חייבים לנו תשובה עליה (למרות שאם אתם מנצחים אנחנו מוותרים לכם...).
יכול להיות שהאיטלקים לוקחים גיר CVT של מכונית הנעה קדמית כלשהי, מנתקים ממנו את המנוע הרוחבי ומחברים אליו, (אולי ישירות עם קופלונג קצר, בלי שרשרת?) את מנוע האופנוע? האם זה כולל נטרול של מצמד ותיבת ההילוכים של האופנוע? זה מעניין מאד ופותח פתח למשהו ריאלי גם בתנאי הארץ.... ויש בזה רברס!
נמרוד - נראה שאתה מחפש פרוייקט חדש:rolleyes:, יש משהו בתנור ?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.