PDA

צפייה בגרסה מלאה : התקנת דיבורית- טיפים לפני העבודה



יונתןמצפה
13-03-11, 12:44
אהלן
השגתי דיבורית משומשת שמתאימה לי. אני צריך לפרק אותה מרכב קיים ולהתקין בשלי (סמוראי).
מה אני צריך לדעת לפני שאני מתחיל? (אין לי מושג איזה חיבורים יש שם, ובכלל לא מבין יותר מדי בחשמלאות רכב)
יש איזה הוראות מיוחדות?
טיפים?
תודה!

eysham
13-03-11, 13:50
לחשוב פעמיים ולחתוך פעם אחת...
(במקור נכתב על "למדוד" אבל גם כאן זה הולך...)

תעבוד כם קאטר, לאט, ותבדוק טוב מה אתה חותך.
בעיקרון לדיבורית, פרט למתח, אין עוד חיבור למערכות אחרות של הרכב (אלא אם זו דיבורית שמתחברת דרך הרמקולים )
בישנות יותר בד"כ יש קופסה מרכזית או "מוח", אליה מתחברים מיקרופון, עריסה או מחבר לטלפון, רמקול, אנטנה והזנת מתח.

איל

יונתןמצפה
13-03-11, 17:52
לחשוב פעמיים ולחתוך פעם אחת...
(במקור נכתב על "למדוד" אבל גם כאן זה הולך...)

תעבוד כם קאטר, לאט, ותבדוק טוב מה אתה חותך.
בעיקרון לדיבורית, פרט למתח, אין עוד חיבור למערכות אחרות של הרכב (אלא אם זו דיבורית שמתחברת דרך הרמקולים )
בישנות יותר בד"כ יש קופסה מרכזית או "מוח", אליה מתחברים מיקרופון, עריסה או מחבר לטלפון, רמקול, אנטנה והזנת מתח.

איל

הותקן!
אכן דיבורית ישנה של נוקיה עם מוח וכו'..
למוח מתחבר כבל הזנה הכולל: חוט אדום= +לפני סוויצ', חוט צהוב= + אחרי סוויצ' (אולי הפוך?), חוט שחור/שחור אדום= מינוס, לבן= MUTE.
בנוסף- כבל ליחידה, כבל למיקרופון, כבל לרמקול וכבל לאנטנה.
חוץ מאנטנה שאין לי, הכל הורכב ללא בעיות. התחברתי להזנה של הרדיו שאצלי ה"לפני ואחרי סוויצ'" מחוברים ביחד ללא קשר לסוויצ', כך גם חיברתי את הדיבורית (עובדת ללא קשר למפתח). הוספתי פיוזים לפני החיבור.

שאלה- האם קריטי להשיג אנטנה (מבחינת בטיחות קרינה/שמירה על המכשיר והדיבורית) או שהיא נועדה לשיפור הקליטה מה שכיום לא ממש בעיתי?

תודה לערן המסוקס על ההדרכה הטלפונית...

shmil
13-03-11, 18:38
תבוא ותיקח אנטנה וכבל.

יונתןמצפה
13-03-11, 19:19
תבוא ותיקח אנטנה וכבל.

שמיל תודה, אבל לא מאמין שאגיע למרכז בקרוב. אם כן אצור קשר.
שוב תודה.

-->