PDA

צפייה בגרסה מלאה : מבקש תובנות לבדיקה שבצעתי - חשש למשאבת סולר ב פג'רו Q 2.8



ELKABETS
13-03-11, 19:57
שלום לחברים.
לאחרונה פרסמתי כאן על בעיות התנעת בוקר בפג'רו,אפשר לקרוא כאן.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?54061-%D7%A4%D7%92-%D7%A8%D7%95-Q-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%A2-%D7%91%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%A7-%D7%91%D7%91%D7%95%D7%A7%D7%A8.
הבעייה הייתה רק בהנעת בוקר,במשך כל ההנעות של אותו יום לא היו שום בעיות,היה מניע מייד.
בקיצור לאחר דין ודברים וכל הסיפור.החלפתי פילטר ובית פילטר לחדשים,בס"ה היה שיפור וחשבתי שהבעייה מאחורי.
אלא, ש.....
תכלס זה לא היה הבעייה. ואף וגרוע מכך. בשני הבקרים האחרונים הרכב מניע בקושי ולאחר 30 שניות נכבה.
עכשיו לדעתי הלא מלומדת. לפי מה שאני מבין הבעייה היא אוויר במערכת במקום סולר.
וזה יכול להיות משני סיבות.
1.צינורות סולר פגומים,לא מחוזקים וכו.
2.המשאבה עצמה.
היום החלטתי לבדוק או לבודד את הבעייה גרווטציונית. מה עשיתי?
עקפתי את בית הפילטר והזנתי את המשאבה ע"י בקבוק גובה מלא סולר עם צינורית ישר למבוא הסולר במשאבה
בתקווה לוודות שלא יהיה אוויר במערכת וכך אולי יניע מהר בבוקר,ובכך אשלול את בעיית המשאבה.
עד לבדיקה שתיכננתי למחר בבוקר הנעתי את האוטו למשך דקה בצורה הזו,כיביתי את המנוע מלאתי סולר שוב בבקבוק והכל היה בסדר.
לפני שעה אני יוצא לבדוק את גובה מפלס הסולר בבקבוק ונדהמתי,הוא היה ריק לגמרי.
כמובן מזגתי עוד שני ליטר סולר לבקבוק אבל הפעם עקבתי מקרוב,
וגיליתי שהסולר נעלם מהבקבוק לאט לאט ובלי שום נזילה מאף מקום.הכל יבש לגמרי.
לעזאזל לאיפה נעלם הסולר? ייתכן ויש פריצה פנימית במשאבה בין הקו שמקבל סולר,לקו עודפים והסולר חוזר לטנק?
או שזה תקין?
על מה זה מצביע? אולי על פתרון החידה?

-->