PDA

צפייה בגרסה מלאה : שיפור הדיפנדר (שיפור ביצועי המנוע)



גבי ר
26-11-04, 16:53
רבותי המלומדים
התפנו מעט זוזים לשיפור הדיפנדר 110 1997 ( מג"ב לשעבר )
ברצוני לחזק המנוע ע"י החלפת הטורבו הסטנדרטי לדגם מחוזק
הוספת מצנן שמן וכיוון משאבת הסולר.
האם זוהי המערכת המומלצת בהנחה שאמינות הרכב חשובה ביותר
( הרכב בשימוש יומיומי של האישה והילדים או טיולי בדד שלי )
מה לגביי מערכת הפליטה/ פילטר אוויר
( לרכב יש שנורקל )
איפה ניתן להשיג חלקים והוראות ביצוע
( יש מוסך במשפחה שעשה כבר אוברול לרכב )
מה העלויות הצפויות
אודה מראש להתייחסותכם ובייחוד לאלה עם הנסיון בנושא

גבי

asih
27-11-04, 22:19
אתה מתכוון למצננן בניים משופר, לא שמן

טורבו זה טורבו, קונים משופר ומחליפים, משנים מגבל לחץ מירבי, מוסיפים אינטרקולר מחו"ל או יצור מקומי ומכילים משאבת סולר.


שווה להוסיף שעון EGT על מנת לשמור על המנוע ושעון לחץ טורבו על מנת לשמור על הטורבו.

בדוק דיונים מהעבר

http://jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=1474

גבי ר
01-12-04, 23:48
אסי שלום
ראשית תודה על תגובתך
המפרום כנראה עוזר

האם יש לך הערכה בכמה צפוי לגדול הספק המנוע והאם מנסיון הדבר כדאי?
תודה
גבי

gali
02-12-04, 19:12
גבי שלום,

כנס ללינק הבא ותתחיל לקבל מושג: http://landroverclub.net//Club/HTML/How_to_build_engines.htm

זו לא תורה מסיני ואתה לא הולך להמציא את הגלגל.
בגדול אם תרצה לדעת בכמה אתה מקצר את חיי המנוע תבדוק טמפ' גזי פליטה לפני השינוי ואחרי. זו האידיקציה הבסיסית, ישנן עוד אבל ההבדל לא רציני.
לפני הכל הייתי מציע לך לנקות את האינטרקולר הקיים, להחליף רצועת תזמון ותוך כדי לכוון תזמון מדוייק, לכוון שסתומים ולבדוק מזרקים (גובה קפיץ ועוד).

asih
03-12-04, 01:20
קשה לי להגיד עם יש שינוי
ביצעתי את השינויים עם הזמן, ואני מתרגל מחדש

אני צריך לסוע על דיפנדר אחר בשביל להרגיש, אבל לא נירא לי שזה יותר מדי משמעותי

-->