AUG
16-03-11, 14:22
שלום.
כרגע סיימתי להחליף את הצלבים בגל ההינע האחורי - בפעם הראשונה.
ביצעתי את ההחלפה , משום שהורגש חופש קל. החופש התבטא בתנועה קלה לכל כיוון, שבסופה הורגשה עצירה פתאומית. כמו התנגשות בין שני עצמים קשים.
אני מניח שזאת הכוונה כשמדובר על "חופש בצלב".
חילוץ הצלבים הישנים והתקנת החדשים עברה ללא קשיים מיוחדים.
כשניגשתי לבדוק את הצלבים החדשים לאחר ההתקנה, התגלתה "גמישות" מסויימת באחד מהם.
כבר לא הייתה אותה תחושה של עצירה פתאומית והתנגשות קלה, אבל בהחלט הייתה תנועה קלה, ותחושה של "אלסטיות".
כשהתבוננתי מקרוב, שמתי לב שבזמן תנועה, מתרחשת מעיכה קלה של הגומי השחור שעל שפת הכוסות. ונראה גם שלצלב יש אפשרות תנועה קלה פנימה והחוצה בתוך הכוסות.
הצלבים הם של חברת GMB יפן.
כאמור, זו הפעם הראשונה שאני מבצע עבודה כזאת. כך שאין לי ממש מדד להשוואה .
האם התופעה הזאת תקינה?
כרגע סיימתי להחליף את הצלבים בגל ההינע האחורי - בפעם הראשונה.
ביצעתי את ההחלפה , משום שהורגש חופש קל. החופש התבטא בתנועה קלה לכל כיוון, שבסופה הורגשה עצירה פתאומית. כמו התנגשות בין שני עצמים קשים.
אני מניח שזאת הכוונה כשמדובר על "חופש בצלב".
חילוץ הצלבים הישנים והתקנת החדשים עברה ללא קשיים מיוחדים.
כשניגשתי לבדוק את הצלבים החדשים לאחר ההתקנה, התגלתה "גמישות" מסויימת באחד מהם.
כבר לא הייתה אותה תחושה של עצירה פתאומית והתנגשות קלה, אבל בהחלט הייתה תנועה קלה, ותחושה של "אלסטיות".
כשהתבוננתי מקרוב, שמתי לב שבזמן תנועה, מתרחשת מעיכה קלה של הגומי השחור שעל שפת הכוסות. ונראה גם שלצלב יש אפשרות תנועה קלה פנימה והחוצה בתוך הכוסות.
הצלבים הם של חברת GMB יפן.
כאמור, זו הפעם הראשונה שאני מבצע עבודה כזאת. כך שאין לי ממש מדד להשוואה .
האם התופעה הזאת תקינה?