PDA

צפייה בגרסה מלאה : גראנד ויטארה ארוך - עזרה בבחירת הגבהה



ofer_b
16-03-11, 18:29
התחדשתי בגראנד ויטרה , 5 דלתות (ארוכה), אוטומטית מודל 2000.

אני מעוניין להחליף סט קפיצים+בולמים על מנת להגביהה אותה ולצורך גיהוץ שטח טוב יותר והתנהגות טובה יותר.
אני רוצה שההגבהה תהיה בגבול הטעם הטוב - לא יותר מידי שיצטרך שינויים בצינורות בלם/טרנספר וכו', וללא בעיות מיותרות בטסט...
קראתי פוסטים שונים פה באתר ובאינטרנט בכלל אבל עדיין לא יודע מה לקחת?

קיבלתי מספר הצעות מגורמים שונים ואני צריך עזרה להחליט מה לבחור...

להלן ההצעות (סדר גודל):
אולד מן (אוסטרלי) קפיצים + בולמים 7900 ש"ח (לפי ביקורות - עושה רושם שזה הסט הכי טוב...)
קפיצי קינג ספרינג + בולמים מונרו 7000 ש"ח
סט של כלמיני 7000 ש"ח
קפיצי פדרס + בולמי בילשטיין 5000 ש"ח (יתרון של בילשטיין - ניתנים לקיסטום ושיפוץ)

אני רוצה גיהוץ טוב בשטח וכמה שפחות נוקשות ביום יום בכביש.
מה אני "אפסיד" אם אלך על ההצעה הזולה יותר?
מה אני "ארוויח" אם אלך על ההצעה היקרה יותר?

ויותר חשוב - הייתי רוצה להרגיש את ההבדלים, אם יש פה אנשים עם רכב כמו שלי + הגבהה, אפשר סיבוב?...

תודה מראש לכל העונים.

נדב42
16-03-11, 20:16
לנתי מזוקי-פרו יש רכב כמו שלך, עם קיט קאלמיני, (טוב, הוא היבואן שלו...), אני מאמין שהוא ישמח להזמין אותך לסיבוב ...
לי יש ויטארה ארוכה מהדור הישן עם קיט קאלמיני 3", אני מבסוט עד הגג :rolleyes:
(אתה מוזמן כמובן לסיבוב, אבל זה קיט שונה משל הגראנד, וגם הרכב שלי כבר השתנה מאז הקיט המקורי ...)

הערה נוספת: כדי לקבל גיהוץ טוב בשטח וכמה שפחות נוקשות בכביש, הכיוון הוא להגדיל צמיגים.

Ofer Bor
16-03-11, 21:21
לגבי צמיגים - כרגע יש לי צמיגים ברוחב 235, אני חושב שזה מספק (הם צמיגי כביש כרגע ומתי שהוא נקנה סט צמיגי שטח)

raanan
16-03-11, 21:51
המלצה שלי,
הברזל של קלמיני ללא קפיצים ובולמים + קפיצים בולמים של אולדמן.
הטוב שבכול העולמות.

אח"כ,
תחליף את הפרונטאקס לברזל
נעילה אחורית

ויש לך רכב כיפי לכביש ובעל יכולות גבוהות לשטח.

בהצלחה
רענן

ofer_b
16-03-11, 22:11
מה נותן "הברזל של קלמיני"? ניתן לרכוש אותו בנפרד?

גקי צאן
17-03-11, 09:29
אני גם מתעניין..אז אם יהיו תוצאות מעניינות אולי נאחד את הרכישה ונקבל הצעה

oliel77
18-03-11, 08:40
המלצה שלי,
הברזל של קלמיני ללא קפיצים ובולמים + קפיצים בולמים של אולדמן.
הטוב שבכול העולמות.

אח"כ,
תחליף את הפרונטאקס לברזל
נעילה אחורית

ויש לך רכב כיפי לכביש ובעל יכולות גבוהות לשטח.

בהצלחה
רענן

היי,
מצטרף לשאלה - מה זה "הברזל" של קלמיני, מה הוא נותן ןהאם ניתן לרכוש בנפרד?
האם לא עדיף לקחת כבר את הקיט של קלמיני?

ofer_b
18-03-11, 08:53
לאחר ברור קצר והתיעצות עם זוקיפרו (יבואן קלמיני), הברזל של קלמיני ככל הנראה זה הקיט ללא הבולמים והקפיצים.
לקלמיני יש עוד מספר חלקים שעוזרים להגבהה, למשל כאשר מגביהים את הרכב מופעל עומס גדול יותר על הציריות, על מנת למזער את העומס, בקיט של קלמיני יש חלקים חליפים שמונעים את זה.
כמו כן יש עוד מספר חלקים שאמורים להתמודד עם העומסים הגדולים יותר שמופעלים על מכלולי ההנעה.

אני עוד לא יודע מה לבחר... נחכה לזוקיאדה שבוע הבא על מנת לקבל עוד עצות מבעלי ניסיון...

נדב42
18-03-11, 08:55
רענן מתכוון לקיט קאלמיני מלא (משולשים, מוטות רדיוס, זרוע A ושאר מתאמים), אבל את הבולמים והקפיצים לקחת מאולדמן.
אני לא מצטרף להמלצה ולא שולל אותה, כי אני לא מכיר אישית את הסט של אולדמן... מהקאלמיני אני מאוד מרוצה.

-->