razzamataz
17-03-11, 18:26
הי
כשיש מזג אויר טוב, ועבודה אמיתית איין, אז מה טוב מלעבוד על הטנדר.
אז בתוקף תחזוקה מונעת, מתחתיי רצועה צפצפנית והרמתי את הטנדר לבדיקת רגולאז ברקס, ואז הבנתי שהבעייה בברקסים מתחילה אצלי בראש והכל בסדר, אבל תוך כדי סיבוב הגלגלים האחוריים שמתי לב שהם מסתובבים לאותו כיוון??!!
אז או שנהייתי אידיוט וככה זה באיסוזו או רעידת האדמה ביפן גרמה לסטיית הציר שלי במוח, או שלפני 6 חודשים קניתי רכב עם נעילה אחורית קבועה?
והאם אני צריך את כל הטנדר באוויר, שילוב 4X4 כדי לבדוק האם יש בדיפ הקדמי גם נעילה קבועה (לוקרים אוטומטיים)?
חוץ מזה, בדיקת הדרריבשאפט נראתה לי קצת קופצנית, למרות שאין לי בנסיעה כמעט רעידות (היה לי טנדר קודם שבו הלך הדרייבשאפט), אז שמתי יד על הדרייבשאפט תוך עבודה והוא נראה לי בהרגשה די אליפטי.
מישהו נתקל בתופעה הזאת?
כשיש מזג אויר טוב, ועבודה אמיתית איין, אז מה טוב מלעבוד על הטנדר.
אז בתוקף תחזוקה מונעת, מתחתיי רצועה צפצפנית והרמתי את הטנדר לבדיקת רגולאז ברקס, ואז הבנתי שהבעייה בברקסים מתחילה אצלי בראש והכל בסדר, אבל תוך כדי סיבוב הגלגלים האחוריים שמתי לב שהם מסתובבים לאותו כיוון??!!
אז או שנהייתי אידיוט וככה זה באיסוזו או רעידת האדמה ביפן גרמה לסטיית הציר שלי במוח, או שלפני 6 חודשים קניתי רכב עם נעילה אחורית קבועה?
והאם אני צריך את כל הטנדר באוויר, שילוב 4X4 כדי לבדוק האם יש בדיפ הקדמי גם נעילה קבועה (לוקרים אוטומטיים)?
חוץ מזה, בדיקת הדרריבשאפט נראתה לי קצת קופצנית, למרות שאין לי בנסיעה כמעט רעידות (היה לי טנדר קודם שבו הלך הדרייבשאפט), אז שמתי יד על הדרייבשאפט תוך עבודה והוא נראה לי בהרגשה די אליפטי.
מישהו נתקל בתופעה הזאת?