PDA

צפייה בגרסה מלאה : נעילה אחורית קבועה? ודרייבשאפט אליפטי



razzamataz
17-03-11, 18:26
הי

כשיש מזג אויר טוב, ועבודה אמיתית איין, אז מה טוב מלעבוד על הטנדר.
אז בתוקף תחזוקה מונעת, מתחתיי רצועה צפצפנית והרמתי את הטנדר לבדיקת רגולאז ברקס, ואז הבנתי שהבעייה בברקסים מתחילה אצלי בראש והכל בסדר, אבל תוך כדי סיבוב הגלגלים האחוריים שמתי לב שהם מסתובבים לאותו כיוון??!!

אז או שנהייתי אידיוט וככה זה באיסוזו או רעידת האדמה ביפן גרמה לסטיית הציר שלי במוח, או שלפני 6 חודשים קניתי רכב עם נעילה אחורית קבועה?

והאם אני צריך את כל הטנדר באוויר, שילוב 4X4 כדי לבדוק האם יש בדיפ הקדמי גם נעילה קבועה (לוקרים אוטומטיים)?

חוץ מזה, בדיקת הדרריבשאפט נראתה לי קצת קופצנית, למרות שאין לי בנסיעה כמעט רעידות (היה לי טנדר קודם שבו הלך הדרייבשאפט), אז שמתי יד על הדרייבשאפט תוך עבודה והוא נראה לי בהרגשה די אליפטי.
מישהו נתקל בתופעה הזאת?

MMR
17-03-11, 19:51
לא ציינת את סוג הרכב ושנתון. אם יש לך דיפ מוגבל החלקה מקורי, והרכב משולב לניוטרל בגיר או בטרנספר, מה שתיארת אפשרי בהחלט.

razzamataz
17-03-11, 23:12
איסוזו איפון, כן גם ירד לי האסימון שאולי זה הדיפ מוגבל ההחלקה.
אבל מה זה אומר בדיוק, כמה כוח עובר בתנאי שטח לגלגל בעל האחיזה ולגלגל בלי האחיזה?

shahav
18-03-11, 09:03
בתחילת דרכו של הרכב הם דיי יעילים, אבל הם דורשים טיפול - החלפת דיסקיות חיכוך, דבר לא פרקטי ולרוב די יקר.

לי היה בטראנו, תיהיה עדין בדוושה וכך הם מעט יותר יעילים.
רבין

oren61
18-03-11, 09:17
אם השמן בדיפרנציאל הוא שמן מתאים מתוסף LSD הדיסקיות יחזיקו שנים רבות.
אם תילמד להשתמש בהנדברקס תוך כדי טיפוס מעלות תיראה שדיפרנציאל מוגבל החלקה
הוא דבר שעוזר מאוד.

-->