התחברות

צפייה בגרסה מלאה : גזי פליטה חונקים את יושבי האוטו, בעלי סמוראי פתוחים התייצבו!



סולי
18-03-11, 18:45
שלום,
ברשותי סמוראי 98 פתוח.
אני סובל מתופעה שהגזים מהאגזוז כל הזמן חוזרים פנימה לקבינה.
אין חור באגזוז, והחזרה של הגזים מתקיימת תמיד גם כשהחלק האחורי פתוח וגם כשהוא סגור (אומנם פחות כשרכב סגור לגמרי).
קיבלתי המלצה לנסות את ה"פיית ערסים לאגזוז", אך ללא הועיל.

אולי תוכלו לספר איך אתם פתרתם את הבעיה.
אני מנסה להימנע מהוצאות גבוהות...

תודה ושבת שלום לכולם!

omri_t
18-03-11, 19:12
תאריך את קצה האגזוז.


תודה לשם שאתה לא עם דיפנדר, אז היית יודע סריחה מה היא.... :)

ronenlivny
18-03-11, 20:47
מנסיון, דבר ראשון הברזנט שלך כנראה כבר לא עושה את העבודה, אחרי שהחלפתי את הברזנט אצלי לא נכנסו גז"פ יותר. אם לא, תבדוק שגזי הפלטה שלך לא מסריחים בגלל חוסר כיוון או תקלה אחרת.
100% אטימה אין אף פעם. שים עץ ריח.

itayhi
18-03-11, 23:48
הגזים נכנסים בעיקר מהצד התחתון של החלק האחורי בברזנט.
בדוק את חיבור הברזנט לדלת האחורית, אולי שווה לנסות לשים סקוצ'ים לכל האורך בנוסף לטיקטקים הקטנים שקיימים (או לרצועות, תלוי איך זה אצלך)
מעבר לזה, הסטת קצה האגזוז לצד הרכב.


איתי

ishc
19-03-11, 02:20
הבעיה העיקרית של אורי וגם שלי היא לא בזמן שהברזנט סגור אלא בזמן שמרימים רק את החלון האחורי ואז נוצר תא גזים באוטו. במצב פתוח או סגור, אצלי לפחות, הכל בסדר. אני הסטתי את האגזוז לצד הרכב ע"י תותב, זה לא ממש עזר. העליתי פה פעם שאלה כזו בפורום וגם ניסיתי לבדוק עם כמה חברים בעלי ג'יפים ולא מצאתי תשובה אז התייאזתי, או כל הברזנט למטה או למעלה.

ohadw50
19-03-11, 22:57
הבעיה העיקרית של אורי וגם שלי היא לא בזמן שהברזנט סגור אלא בזמן שמרימים רק את החלון האחורי ואז נוצר תא גזים באוטו. במצב פתוח או סגור, אצלי לפחות, הכל בסדר. אני הסטתי את האגזוז לצד הרכב ע"י תותב, זה לא ממש עזר. העליתי פה פעם שאלה כזו בפורום וגם ניסיתי לבדוק עם כמה חברים בעלי ג'יפים ולא מצאתי תשובה אז התייאזתי, או כל הברזנט למטה או למעלה.

אני וגם חבר טוב בעל סמוראי סובלים מאותה בעיה בדיוק , לכן אני כמעט ולא פותח את החלון האחורי ,
הגזים נכנסים פנימה בעיקר בזמן בלימה , דבר דומה קורה לי שרק החלון של הנהג פתוח קצת והחלון השני סגור לגמרי ,
גם אני הסטתי את האגזוז הצידה וזה לא עזר רק שהאוטו סגור לגמרי אין ריח , אין לי פתרון בשבילך אבל לפחות תדע שאתה לא לבד :-)

אוהד

GodsFather
21-03-11, 07:32
ממש לפתוח מועדון....

להסיט הצידה לאיזה כיוון ?

למה לא לסובב אותו כלפי מטה למשל ?
או לקצר את הצינור ושיצא ממקום אחר, כמו שעושים בסופות

לא חסרות אפשרויות, בסופו של יום, מדובר ברכבים בני 25 שנה בתצורה שלהם.

itayhi
21-03-11, 08:44
להסיט הצידה לאיזה כיוון ?



יש רק כיוון חוקי אחד....
נדמה לי שהאגזוז חייב לפנות אחורה או לצד הנהג.


איתי

GodsFather
21-03-11, 08:48
ומה אתה עושה כשיש לך 2 צינורות ?

TsA
21-03-11, 16:26
יש לי פתוח 97 ועד עכשיו לא מכיר את הבעיה, לא מכיוון האגזוז לפחות...
אצלי הבעיה מגיעה מכיוון הסדק במערכת הפליטה שיש לי...
אבל אני מניח שהסיבה שאני לא מקבל שום דבר מכיוון האגזוז היא או בגלל ברזנט יחסית חדש ותקין (בסטופ)
או בגלל שהאגזוז שלי "מקומט" מעט בקצה מה שיוצר לחץ די טוב וקבוע בפליטה
אגב, אין ריח גם בנסיעה עם חלון אחורי פתוח- מה שתואר קודם כ"תא גזים"...
צליל

ohadw50
22-03-11, 11:55
יש לי פתוח 97 ועד עכשיו לא מכיר את הבעיה, לא מכיוון האגזוז לפחות...
אצלי הבעיה מגיעה מכיוון הסדק במערכת הפליטה שיש לי...
אבל אני מניח שהסיבה שאני לא מקבל שום דבר מכיוון האגזוז היא או בגלל ברזנט יחסית חדש ותקין (בסטופ)
או בגלל שהאגזוז שלי "מקומט" מעט בקצה מה שיוצר לחץ די טוב וקבוע בפליטה
אגב, אין ריח גם בנסיעה עם חלון אחורי פתוח- מה שתואר קודם כ"תא גזים"...
צליל

או כי הגזים יוצאים כמו שאמרתה מקדימה ואז לא יוצא הרבה מאחרוה :-) ( חיוך )

ohadw50
22-03-11, 11:56
ממש לפתוח מועדון....

להסיט הצידה לאיזה כיוון ?

למה לא לסובב אותו כלפי מטה למשל ?
או לקצר את הצינור ושיצא ממקום אחר, כמו שעושים בסופות

לא חסרות אפשרויות, בסופו של יום, מדובר ברכבים בני 25 שנה בתצורה שלהם.

היי אמיר ,

אני וערן ניסינו כמה כיוונים ודברים ולא הצלחנו למצא פתרון חוץ מלחיות עם השטויות של האוטו הזה !

GodsFather
22-03-11, 11:59
אוהד, אתה מבין מה אתה אומר פה ? זה נשמע לך הגיוני בכלל ?

כמו בעוד נושאים בחיים - הכל עניין של זויות. כנראה שיש זוית שלא ניסיתם.

lirazation
22-03-11, 12:15
למעיין הייתה אותה בעיה בדיוק, שהגיעה למצבים של כאבי ראש בגלל הפליטות האלה.
כמה אופציות:
1) בעיה בפליטה (משמע, שים תוסף או שתפתח לניתוח)
2) חור באגזוז
3) חורים בפח של הרכב- מאלה שלא שמים לב אליהם
4) אני גם עם ה"מאריך ערסים" וכשאני באמצע המדבר והברזנט פתוח מאחורה נותנת ברקסים על כל "טכני, הוא לא באמת עוזר

סולי
24-03-11, 21:28
אחרי בדיקה ממושכת נראה שאכן יש שיפור מסויים.. אך לא לשביעות רצוני.
הפיתרון כמו שאמרתם הוא להסיט לגמרי את האגזוז... וזה יחכה להחלפה של כל הצנרת.. כי נגמרו הזוזים.

סולי
24-03-11, 21:48
איזה מעצבן שלא ניתן לערוך אחרי 15דק'.

אז לירז,
1. בעיה בפליטה אין... הגזים מסריחים במיוחד כי המנוע מעשן מאוד..
2+3. חורים ??? באוטו שלי??? לירז ככה את זוכרת את האוטו שלי?
4. הפיתרון הוא כנראה כמו בדיפנדר.. בדופן של הבודי מאחורי הגלגל האחורי.
http://www1.4x4israel.com/site/albums/2/img/378/41564.jpg

סופת המדבר
24-03-11, 22:29
אצלי לא סמוראי אלא סופה
והיציאה של האגזוז כמו בכל הסופות (למי שעדיין יש יציאה מקורית)
מליפני הגלגל האחורי בצד נהג היא אפילו לא מוסתת לאחורה
אולי כמה מעלות לאחור וכמה מעלות למטה
וגם שהגיפ פתוח וגם שהוא סגור (פיבר) אני לא מריח טיפה של גז
ובסופה יוצאים המוןןןןןןן גזים

לדעתי חלק מהבעיה אלו החורים\ סדקים בריצפה
נכון שהחלונות פתוחים אז נכנסים גזים
בגלל שהם נכנסים מהחורים אז הם גם צריכים לצאת
ואם החלונות סגורים אז אין להם מאיפה לצאת אז הם לא נכנסים

אביעד פ.
27-03-11, 10:13
לא נראה לי יעזור לך להסיט את האגזוז הצידה, או להאריך אותו, או להכניס אותו לבודי ולהעלות את הגובה שלו.
העניין די פשוט-
הרכב נוסע, הגזי פליטה לאחר שהם נפלטים נשארים במקום פחות או יותר לזמן קצר.
כאשר הברזנט פתוח מאחורה,
נוצר תא סגור שפתוח מכיוון אחד. הכוון שנגד כוון נסיעה.
בעקבות עובדה זו, נוצר אפקט שדומה מאוד למשאבה של אופניים.
הרכב נוסע קדימה, האוויר שבתוך הרכב "רוצה" להשאר מאחורה.
ועכשיו- יש לו את האפשרות הזאת כי הברזנט פתוח.
בתוך תא הרכב נוצר תת לחץ- שרוצה להתאזן-
מה יקרה? כל מה שנמצא מאחורי הרכב- וקל משקל- ישאב פנימה.
לכן, כל עוד הגזי פליטה יהיו מאחורה הרכב, ותסע בתצורה של רכב סגור עם וילון אחורי פתוח,
גזי הפליטה ישאבו לתא הנוסעים.

לדעתי הפתרון הכי יעיל הוא לקצר את האגזוז לכוון דלת הנהג, בסגנון סופה. ככה העשן מספיק להתרחק מירכתי הרכב לפני שתא הלחץ שלך שואב אותו.
אם זה פרקטי ויעיל? אין לדעת.
כנראה שפשוט תצטרך ללמוד לחיות עם זה.

-->