roteme20
19-03-11, 10:50
שלום לכולם
בגלל חופשים\רעשים בדיפרנצאל הקדמי פירקתי את הקורונה והפיניון ניראים במצב טוב המייסבים לא
כאשר פירקתי את המייסבים מהפיניון מצאתי במייסב הגדול שקרוב לגלגלי שיניים שימס ובמייסב הקטן ביו השרוול למייסב היה עוד שימס
קניתי מייסבים חדשים (אני צריך גם שרוול חדש) או שאני יכול להרכיב עם השרוול הישן ?
אני יכול להרכיב בדיוק איך שהיה מורכב לשים את אותם שימסים באותם מקומות שהם היו?
כמה כוח מומנט לסגור את האום שסוגר את הפלנג' על הפיניון?
ואיך לבצע את הכיוון של הקורונה ביחס לפיניון ? שחיקה כמה שחיקה צריכה להיות?
וראיתי פה כמה כתבות על מה שרשום על הפיניון וביחס לזה לשים את השימסים ולא ממש הבנתי אם מישהו יכול להסביר את זה יותר אני אשמח
גם חלק הפנו לכתבות של טויוטה האם זה אותו דבר או שיש הבדלים
תודה
רותם
בגלל חופשים\רעשים בדיפרנצאל הקדמי פירקתי את הקורונה והפיניון ניראים במצב טוב המייסבים לא
כאשר פירקתי את המייסבים מהפיניון מצאתי במייסב הגדול שקרוב לגלגלי שיניים שימס ובמייסב הקטן ביו השרוול למייסב היה עוד שימס
קניתי מייסבים חדשים (אני צריך גם שרוול חדש) או שאני יכול להרכיב עם השרוול הישן ?
אני יכול להרכיב בדיוק איך שהיה מורכב לשים את אותם שימסים באותם מקומות שהם היו?
כמה כוח מומנט לסגור את האום שסוגר את הפלנג' על הפיניון?
ואיך לבצע את הכיוון של הקורונה ביחס לפיניון ? שחיקה כמה שחיקה צריכה להיות?
וראיתי פה כמה כתבות על מה שרשום על הפיניון וביחס לזה לשים את השימסים ולא ממש הבנתי אם מישהו יכול להסביר את זה יותר אני אשמח
גם חלק הפנו לכתבות של טויוטה האם זה אותו דבר או שיש הבדלים
תודה
רותם