צפייה בגרסה מלאה : איזה מרחק צריך ליהיות מהזנב של הטרנספר ועד היוק? כמה טולראנס צריך להיות?
ומה עדיף לקצר את הזנב או לקצר את הדריישפט האחורי שאצלי הוא מאוד קצר
מה המינימום לאורך הדריישפט האחורי?
אצלי זה רנגלר 89 מוגבה 2.5 אינץ סט הגבהה קומפלט כך שישנה זווית
תודה
six 4 life
27-03-11, 09:57
בוא נתחיל הפוך- איזה בעיה אתה רוצה לפתור?
האם אתה שואל בגלל שאחרי הגבהה הרכב התחיל לרעוד ואין הרבה מה לעשות כי הדרייבשאפט קצר מדי?
ניראה לי שהמרחק קצר מאוד כ3 סמ [טולראנס של כ 3 2.5 סמ]
ניראה לי קצר ישנן קצת רעידות ב110
six 4 life
27-03-11, 20:16
אתה צריך לראות 3-4 ס"מ מהנקבה שנכנסת לטרנספר, זה מצב תקין ומספיק. לגבי הרעידות- אם תרצה צרף תמונה של העסק מורכב על האוטו, יהיה יותר קל להגיד לך מה הכיוון. הנמכה לטרנספר יש?
יש הנמכה סט קומפלט רוביקון
יש טולראנס של 2-3 סמ מקסימום
six 4 life
29-03-11, 00:06
מתי לאחרונה הדרייבשאפטים שלך עברו איזון?
קלינים בסרן האחורי יש?
אם כן כמה מעלות?
זליג שכחת לציין שבוצעה אצלך החלפה של הסרן האחורי מדנה 35 במקור , לדנה 44 !
והזנב של הסרן קצת יותר ארוך משל דנה 35 .
six 4 life
29-03-11, 15:45
גם אם בוצעה החלפה שכזאת זה לא משנה לרעידות. מה שקובע זה זויות יוקים בלבד (או דרייבשאפט פגום).
אין קשר להחלפת הדריישפט פתרון הבעיה משנה והעובדות על המרחקים
זליג שכחת לציין שבוצעה אצלך החלפה של הסרן האחורי מדנה 35 במקור , לדנה 44 !
והזנב של הסרן קצת יותר ארוך משל דנה 35 .
מתי לאחרונה הדרייבשאפטים שלך עברו איזון?
קלינים בסרן האחורי יש?
אם כן כמה מעלות?
הקדמי בן כשנה
האחורי לא עבר מעולם בטח לא בשנים האחרונות איזון
איפה עושים איזון תמליצו לי על מקום בבקשה
אזור ירושלים תא והמרכז
לגבי קלינים אין בכלל צריך???
איך ואיפה שמים אותם?
תודה
six 4 life
31-03-11, 07:11
לגבי איפה לטפל בדרייבשאפטים אני אישית עובד רק עם נחמן, "גרינגראס". יושב בחולון.
לגבי אם אתה צריך קלינים, קשה לדעת בלי שתשים תמונה של הדרייבשאפט האחורי מורכב על הרכב שכוללת בתוכה גם את החיבור לסרן וגם טרנספר.
קלינים הם פלאחים בזויות שונות (תחשוב צורה של מעצור לדלת) שנכנסים בין הסרן לקפיץ, ובהתאם משנים את הזוית של היוק מעלה או מטה, בהתאם לאיך מרכיבים אותם וכמה מעלות הם.
לגבי איפה לטפל בדרייבשאפטים אני אישית עובד רק עם נחמן, "גרינגראס". יושב בחולון.
לגבי אם אתה צריך קלינים, קשה לדעת בלי שתשים תמונה של הדרייבשאפט האחורי מורכב על הרכב שכוללת בתוכה גם את החיבור לסרן וגם טרנספר.
קלינים הם פלאחים בזויות שונות (תחשוב צורה של מעצור לדלת) שנכנסים בין הסרן לקפיץ, ובהתאם משנים את הזוית של היוק מעלה או מטה, בהתאם לאיך מרכיבים אותם וכמה מעלות הם.
גריןגראס לא יושבים ברמת גן יותר?
six 4 life
31-03-11, 22:05
לא, עברו לחולון.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.