PDA

צפייה בגרסה מלאה : איך מערכת הקירור עובדת?



dodojeep
27-03-11, 20:54
יש למשאבת מים של הרכב שלי חיבור פנימי יש לתוך המנוע
3 חיבורים: רדיאטור, לחימום של הרכב, וחיבור ליציאה של המים( חיבור בין הצינור שבא מהרדיאטור למנוע)
שתי שאלות
1. כיוון הזרימה הוא מלמטה (מהמשאבה) או מלמעלה?
2.למה מיועד החיבור השלישי? מה התפקיד שלו?

dodojeep
31-03-11, 07:58
אף אחד לא יודע?

shmulikbg
31-03-11, 13:51
באיזה רכב מדובר?
בעיקרון, משאבת המים מסחררת את נוזל הקרור במערכת דרך הטרמוסטט אל הרדיאטור.
הנוזל מתקרר ברדיאטור ובעזרת הסירקולציה שהמשאבה מייצרת, הוא חוזר למנוע.

dodojeep
31-03-11, 14:18
פורד טרנזיט 72
אבל פעולות שהמשאבות עושות מאוד דומות גם בשאר הרכבים
עם זה צינור שמחזיר את הנוזלים כשהטרמוסטט סגור (בגלל שהמשאבה עדין עובד)
ואין טרמוסטט אז זה צינור לא חשוב נכון?

shmulikbg
31-03-11, 14:22
וכשהטרמוסטט נפתח, הצינור עדיין מעביר נוזל קרור דרכו.
כך שהוא לא מיותר.

sapog
31-03-11, 14:34
באדיבותו של רפי לין:
http://www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=877

dodojeep
31-03-11, 14:51
תודה sapog
ושמוליק זה צינור כמו הbypass שבסרטוט של sapog מעקף
כנראה שזה צינור שמשחרר את הלחץ שהטרמוסטט סגור

shmulikbg
31-03-11, 14:55
זה צינור שיוצר מעגל קרור "קצר", כאשר הטרמוסטט סגור.

-->