צפייה בגרסה מלאה : איך מערכת הקירור עובדת?
יש למשאבת מים של הרכב שלי חיבור פנימי יש לתוך המנוע
3 חיבורים: רדיאטור, לחימום של הרכב, וחיבור ליציאה של המים( חיבור בין הצינור שבא מהרדיאטור למנוע)
שתי שאלות
1. כיוון הזרימה הוא מלמטה (מהמשאבה) או מלמעלה?
2.למה מיועד החיבור השלישי? מה התפקיד שלו?
באיזה רכב מדובר?
בעיקרון, משאבת המים מסחררת את נוזל הקרור במערכת דרך הטרמוסטט אל הרדיאטור.
הנוזל מתקרר ברדיאטור ובעזרת הסירקולציה שהמשאבה מייצרת, הוא חוזר למנוע.
פורד טרנזיט 72
אבל פעולות שהמשאבות עושות מאוד דומות גם בשאר הרכבים
עם זה צינור שמחזיר את הנוזלים כשהטרמוסטט סגור (בגלל שהמשאבה עדין עובד)
ואין טרמוסטט אז זה צינור לא חשוב נכון?
וכשהטרמוסטט נפתח, הצינור עדיין מעביר נוזל קרור דרכו.
כך שהוא לא מיותר.
באדיבותו של רפי לין:
http://www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=877
תודה sapog
ושמוליק זה צינור כמו הbypass שבסרטוט של sapog מעקף
כנראה שזה צינור שמשחרר את הלחץ שהטרמוסטט סגור
זה צינור שיוצר מעגל קרור "קצר", כאשר הטרמוסטט סגור.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.