צפייה בגרסה מלאה : רשמים לאחר התקנת נעילת דיפ' אחורית אוטומטית לוקרייט 1510 לסוזוקי ג'ימני
איזה כייף !!
אדיר פשוט אדיר השיפור הזה, ללא ספק התמורה הכי משמעותית לעבירות ושווה כל שקל.
כל מה שנכתב עד היום בפורום לגבי נחיצות הנעילה הזו על"י החברים שכבר הרכיבו נכון עד הפרט האחרון.
הנעילה נרכשה אצל זוקי-פרו והותקנה אצל ליאור זוקי-לנד, וזה גם מקום להגיד תודה לשניהם על השירות.
ולליאור על העבודה הנאמנה.
בגיר האוטומטי לא צריך כמעט לשנות הרגלי נהיגה על הכביש ולא כלום, רק לא להגזים עם שינוי גז חריפים בפניות במהירות נמוכה.
בפניות במהירות נמוכה מאוד שומעים אותה מתקתקת אבל זה תקין ולא עושה לאוטו כלום.
בשטח זה מדהים כל פעם מחדש, עליות בזווית קשה מאוד ומקומות בעיתים שמביאים להצלבה נעברים בקלילות ובאיטיות בלי לשבור כלום.
מעברים טכנים עם סלעים שבעבר כשטיילנו רק חבר עם היילקס גבוה ועם פגוש פלדה היה יכול לעבור, עכשיו מבצע בלי מאמץ גם הג'ימני.
בזמנו מכשירי תנועה הדביקו על הג'ימני רכב המבחן שלהם מדבקה "הכי כייף שיש", וואלה, עם קצת שיפורים הם לא הטעו בגדול...
איזה כייף !!
אדיר פשוט אדיר השיפור הזה, ללא ספק התמורה הכי משמעותית לעבירות ושווה כל שקל.
כל מה שנכתב עד היום בפורום לגבי נחיצות הנעילה הזו על"י החברים שכבר הרכיבו נכון עד הפרט האחרון.
בגיר האוטומטי לא צריך כמעט לשנות הרגלי נהיגה על הכביש ולא כלום, רק לא להגזים עם שינוי גז חריפים בפניות במהירות נמוכה.
בפניות במהירות נמוכה מאוד שומעים אותה מתקתקת אבל זה תקין ולא עושה לאוטו כלום.
אין ספק, זהו השיפור הכי משתלם מבחינת תועלת לשקל-
לגבי שינוי הרגלי הנהיגה שלך, ההיגיון שלי אומר שאין הבדל לגבי נושא אחד באוטומט לעומת הילוכים:
אופן הפעולה של הנעילה גורם לכך שבכביש רטוב קל יותר "לזרוק זנב", או במלים אחרות - לאבד שליטה על הרכב.
הערב צריכים לרדת גשמים והכבישים יהיו חלקים- קח את זה לתשומת לבך והיזהר בהאצות פתאומיות, במיוחד תוך כדי פניות.
או קח את זה לתשומת לבך ולך להשתולל בבוץ : ) גם שם יהיה קל לזרוק זנב.
motorica.net
03-04-11, 18:14
תתחדש לירן !
גם אני רכשתי לאחרונה לוקרייט 1510 ל GV שלי, אבל מתלבט קשות האם להתקין היות הרכב בשימוש יומי אצל האשה..
כן, ידוע לי שבגיר אוט' התגובה לשינוי "רכה" משמעותית מגיר ידני אבל בכל זאת עולים חששות.
ARB נשלטת יקררררה ואולי אין ברירה..
גם אני רכשתי לאחרונה לוקרייט 1510 ל GV שלי, אבל מתלבט קשות האם להתקין היות הרכב בשימוש יומי אצל האשה..
כן, ידוע לי שבגיר אוט' התגובה לשינוי "רכה" משמעותית מגיר ידני אבל בכל זאת עולים חששות.
תן לאשתך לנהוג ברכב דומה עם נעילה כזו, ותן לה להחליט ...
עוד חלופה שקיימת, אם כי פחות טובה, היא דיפרנציאל מוגבל החלקה למשל זה: http://puresuzuki.com/limited_slip2.htm (זוקי פרו מייבאים את קאלמיני, כך שתוכל לקבל אחריות גם בארץ)
בהצלחה,
נדב.
motorica.net
03-04-11, 21:43
וואלה, רעיון טוב, איך לא חשבתי על זה קודם...
אני כבר מגייס איזה שכן עם GV ארוכה בנזין נעולה בלוקרייט 1510/1512 עם אותם הצמיגים.
על הדרך אני מארגן כיכר אחרי גשם ראשון , את אשתי ו-2 הבנות וממול לנקודת האייפקס במדרכה ממול אני אושיב זוג מבוגרים כדי שיהיה באמת מענין...
בסדר, לא אקלקל לך, תקנה ARB ...
אגב, אני די משוכנע שאם תחפש GV עם לוקרייט אז תמצא, אבל כנראה אתה רוצה משהו אחר...
נדב ,
אני דווקא כן אקח את ההמלצה שלך ופותח הודעה חדשה בנושא
motorica.net
03-04-11, 22:28
לעצמי אני רוצה ולא צריך יותר מנעילה אוטומטית, הענין הוא שהרכב צמוד ביום יום לאשתי.
כן, אני אולי אמצא GV נעולה בלוקרייט מאותו סוג 1510/1512 עם הסייד גירס המקוריים , אבל לסנכרן למהלך את אשתי ותנאי נהיגה שמהם אני חושש זה כבר לא ריאלי.
הסרן האחורי ינעל, כך או כך.
דיוויד.
רק כדי להבהיר, אין לי שום דבר נגד ARB, נהפוך הוא ...
מי שקורא פה קבוע יודע את דעתי בעד הנשלטות, ויותר מכך את התנגדותי הנחרצת לנעילה אוטומטית בסרן הקדמי.
בויטארה שלי יש 2 נעילות ARB ואני מאושר איתן, זה הכי טוב שיש ...
הג'ימני שלי נעול נעילה אוטומטית ואף על פי היותו ידני כבר התחלתי להתרגל לזה - בלית ברירה ראוי לציין.
זה דרש ועדיין דורש ממני לסגל סגנון נהיגה שהוא נגד כל מה שלמדתי והכרתי בהיותי מישהו שמגיע מרכבי ספורט ועדיין נמצא שם.
ראוי לציין שהשינוי כמעט ולא מורגש ברכב זהה בעל תמסורת אוטומטית אבל עדיין, אסור לשכוח שבקו ישר הרכב נעול 100% וזו בדיוק הסיבה שלא הייתי מתקין נעילה כזו ברכב של האשה.
הבחירה נבעה משיקולי תקציב בלבד ואין לי ספק שהנעילה הזו תפנה את מקומה לנעילה נשלטת בעתיד הלא רחוק.
Chili Pepper
04-04-11, 20:29
אהלן
קודם כל תתחדש אחי!
וכדי שמתחיל כמוני יוכל ללמוד כמה שיותר..
רק לוודא שהבנתי- נעילה אוטומטית משמע נעילה קבועה, בעוד שנשלטת משמע שאני מפעיל אותה מתי שאני רוצה? הבנתי נכון?
מה המחירים לג'ימני לנשלטת ואוטומטית?
אני לפני החלפת בולמים וקפיצים (כרגע עם המקוריים). האם מומלץ להחליף קודם בולמים ואחר כך נעילה אחורית או שאין קשר??
תודה מראש!
גל.
א. הבנת נכון. אוטומטית משמע כל הזמן שני הגלגלים מסתובבים יחד למעט בסיבוב שאז אחד משתחרר ואתה שמוע את הראצ'ט...
ב. מחיר לאוט': אצל נתי מזוקי פרו 1,700 (לא זוכר אם זה כולל מע"מ- תראה באתר) אצל אנשים שהביאו במזוודה 1,500 ואפשר גם פחות (הרווח שם גדול....)
אם תקנה+התקנה 2,400-2500 (נדמה לי)
מחיר לנשלטת. יקר. אבל בכ"ז - לא פחות מ-8000. תהנה....
אין קשר בין סט הגבהה לנעילה.
נועם
תתחדש לירן !
גם אני רכשתי לאחרונה לוקרייט 1510 ל GV שלי, אבל מתלבט קשות האם להתקין היות הרכב בשימוש יומי אצל האשה..
כן, ידוע לי שבגיר אוט' התגובה לשינוי "רכה" משמעותית מגיר ידני אבל בכל זאת עולים חששות.
ARB נשלטת יקררררה ואולי אין ברירה..
היי דיויד,
ראשית כל תתחדשו על הגרנד ויטרה, אין לי ספק שזאת בחירה מעולה למשפחה שרוצה לטייל בשטח בכייף ובלי לעשות חור בכיס.
עכשיו אני נזכר שרן אמר לי במפגש שקנית וגם הראה לי תמונות באייפון (או פלאפון אחר דומה :rolleyes:)
הרבה זמן לא נכנסתי לאתר אז אני קצת לא מעודכן.
בכל מקרה,
לא הייתי מתקין נעילה אוטומטית ברכב שמשמש אישה בנהיגה יומית בכביש.
הג'ימני שלי נעול נעילה אוטומטית ואף על פי היותו ידני כבר התחלתי להתרגל לזה - בלית ברירה ראוי לציין.
זה דרש ועדיין דורש ממני לסגל סגנון נהיגה שהוא נגד כל מה שלמדתי והכרתי בהיותי מישהו שמגיע מרכבי ספורט ועדיין נמצא שם.
ראוי לציין שהשינוי כמעט ולא מורגש ברכב זהה בעל תמסורת אוטומטית אבל עדיין, אסור לשכוח שבקו ישר הרכב נעול 100% וזו בדיוק הסיבה שלא הייתי מתקין נעילה כזו ברכב של האשה.
הבחירה נבעה משיקולי תקציב בלבד ואין לי ספק שהנעילה הזו תפנה את מקומה לנעילה נשלטת בעתיד הלא רחוק.
רן, אני באמת שלא יודע עד כמה הנעילה האוטומטית "מפריעה" עם הגיר הידני, לפי מה שאתה אמרת ומה שמתקינים וחברים אחרים שהתקינו זה בהחלט שונה מבגיר האוטומטי.
בסופו של דבר גם הכסף מדבר, וההפרש במחיר של הנעילה הידנית הוא גבוה מאוד וללא הצדקה אני חושב.
הנעילה הידנית זאת גם מערכת שלמה ומורכבת של חלקים ולא פשוט כמו הלוקרייט.
מה המחירים של נעילה ידנית כזאת ? אני זוכר מספרים בין 7000 ש"ח ועד 9000 ש"ח.
אהלן
קודם כל תתחדש אחי!
וכדי שמתחיל כמוני יוכל ללמוד כמה שיותר..
רק לוודא שהבנתי- נעילה אוטומטית משמע נעילה קבועה, בעוד שנשלטת משמע שאני מפעיל אותה מתי שאני רוצה? הבנתי נכון?
מה המחירים לג'ימני לנשלטת ואוטומטית?
אני לפני החלפת בולמים וקפיצים (כרגע עם המקוריים). האם מומלץ להחליף קודם בולמים ואחר כך נעילה אחורית או שאין קשר??
תודה מראש!
גל.
כן הנעילה תמיד נעולה אבל משתחררת בסיבובים בכביש וזה גם תלוי בכוח הצנטרפוגלי ובמקדם האחיזה של המשטח עליו נוסע הרכב.
בשטח היא עושה את העבודה בצורה מושלמת.
וכן, את הנשלטת אתה מחליט מתי להפעיל.
המחיר לאוטומטית זה בסביבות 1600-1700 ש"ח ומחירי התקנה שיצא לי לקבל נעים סביב 1000 ש"ח.
לגבי סדר העדיפיות בשיפור הרכב שלך, תעשה את מה שאתה אוהב.
אני קודם החלפתי בולמים וקפיצים, המקוריים היו בלתי נסבלים.
בכל מקרה,
לא הייתי מתקין נעילה אוטומטית ברכב שמשמש אישה בנהיגה יומית בכביש.
רן, אני באמת שלא יודע עד כמה הנעילה האוטומטית "מפריעה" עם הגיר הידני, לפי מה שאתה אמרת ומה שמתקינים וחברים אחרים שהתקינו זה בהחלט שונה מבגיר האוטומטי.
.
מצטער לקלקל את המסיבה-
טפו טפו טפו.
אשתי היקרה נוהגת בג'ימני אוטומט עם נעילה אחורית אוט' בגשם ובשלג.
עד כה לא נרשמו שום בעיות ואני מאמין שגם לא יהיו.
תנו לנשים שלכם קצת קרדיט....
כמו כן אני מניח שב GV הנעילה תורגש פחות כי הרכב יציב יותר.
נועם
שלום .
לא בשביל להיות "גבר" ,אני חושב שהייתי אולי הראשון או השני בארץ שהתקין נעילה אוטומטית הGV ידנית .
בשלבי הניסוי והתהייה התקנו גם 1532 וגם 1512 אני כבר לא זוכר את המיספרים ( עם ובלי סידגירס ).
לבסוף נישארתי עם הנעילה ללא סיידגירס , אין הבדל בהרגשה , אחרי כמה התקנות -החלפות ,ייצרתי ,מין ציריות שבעזרתן ניתן לכוונן את רגישות הנעילה כבר על השולחן ,כלומר שורה תחתונה כבר לפני שמחזירים את הקייס ניתן לדעת כיצד תתפקד הנעילה.
החוויה :
באמת ניתן לאמר שהחיים בשטח עם נעילה קלים הרבה יותר,אממה ,רוב הנסיעה היא בכביש וצריך לשקול טוב אם השינוי מצדיק .
בגיר הידני ההבדל מורגש בהחלט ומצדיק שינוי הרגלי נהיגה ועדיין ינשם פעמים ששומעים ומרגישים את הנעילה משתחררת (בום ובעיטה...).
הכלים להתקנה עדיין אצלי למי שמעוניין ....
ייצרתי ,מין ציריות שבעזרתן ניתן לכוונן את רגישות הנעילה כבר על השולחן ,כלומר שורה תחתונה כבר לפני שמחזירים את הקייס ניתן לדעת כיצד תתפקד הנעילה.
הכלים להתקנה עדיין אצלי למי שמעוניין ....
פרט נמק והסבר......
אשמח להבין מה הכוונה ואיך ניתן לכוון את רגישת נעילה.
(התקנתי לוקרייט ונו-סליפ בדנה, אבל מעולם לא בסוזוקי)
היי חבר'ה,
קראתי הרבה מה שרשמתם פה וכאחד שביומיום הג'ימיני לא איתו חששתי.... עד שראיתי את הסרטון הבא ביוטיוב:
http://www.youtube.com/watch?v=ftyJvIO0DZ8
שימו לב מעל 20 קמ"ש אין בעיה בנעילה אוטו' (המשקולות שמה בורחת מה"כנפיים" ואין התממשקות),
מתחת ל20 קמ"ש האישה תסתדר :)
האם אני טועה?
shahar_jimny
19-08-13, 22:33
אין שום קשר בין הסרטון שהעלית לבין הלוקרייט... זה מנגנון אחר לגמרי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.