צפייה בגרסה מלאה : בניית קשת התהפכות לסמוראי ארוך
נו איך יצא??:)
http://www.siz.co.il/my/mngmmjtc02u3.jpg
http://www.siz.co.il/my/43mggqmm3nzd.jpg
http://www.siz.co.il/my/jkzj1hjmztnn.jpg
היא זיו, האם הקשת מחוברת אל הבודי של הרכב או אל נקודות בשלדה?
יצא אסטתי.
אבל אפשר לקרוא לזה רק "קשת".
את ה"התהפכות" תשמור לאחרי שתחבר אותה למקומות טיפה יותר עמידים מאשר הפח של רצפת הרכב והפח של בית הגלגל.
מספיק להסתכל בפעם הבאה שאתה עובר ליד תאונה קלה בכביש, ולראות מה קורה לפח הזה ממכה קטנה של פגושים.
היא זיו, האם הקשת מחוברת אל הבודי של הרכב או אל נקודות בשלדה?
אל הבודי..
אביעד אני יודע חיבים פתרון יותר חזק
ItayWitzer
05-04-11, 10:57
יצא יפה בכל מקרה.
מה תעשה עם הגג שמונח שם מאחור באחת התמונות?
יצא יפה בכל מקרה.
מה תעשה עם הגג שמונח שם מאחור באחת התמונות?
הוא כבר מורכב על הרכב (סביב כלוב ההתהפכות).
אם כך צר לי אכזב בתגובתי אבל הקשת הזאת לא שווה כלום, יותר מזה, היא גם מאוד מסוכנת .
במקרה של התהפכות חיבורי הקשר קורסים כאילו לא היו שם...
יצא אסטתי.
אבל אפשר לקרוא לזה רק "קשת".
את ה"התהפכות" תשמור לאחרי שתחבר אותה למקומות טיפה יותר עמידים מאשר הפח של רצפת הרכב והפח של בית הגלגל.
מספיק להסתכל בפעם הבאה שאתה עובר ליד תאונה קלה בכביש, ולראות מה קורה לפח הזה ממכה קטנה של פגושים.
בגלל שאחד הפרוייקטים ב- to do list שלי הוא בניית כלוב חדש הנושא די מעניין אותי. בכתבה של עירא על בניית כלוב לcj שלו הכלוב מחובר כולו לבודי ולא לשילדה. הקשת הקידמית בכלל מחוברת לדש בורד, גם בכל רכב שאח שיצא לי להסתכל הכלוב/קשת מחוברים לבודי, רק ברכבי תחרויות הכלוב מעוגן לשילדה. אז באמת כמעט אף אחד בארץ לא בונה את הכלוב שלו נכון?
דבר נוסף,
בסמוראי הקשת המקורית היא חלק מהבודי
שמע, לדעתי לבנות קשת שמחוברת לבודי זאת בדיחה שהייתה מביישת אפילו את הבדיחות של מסטיק בזוקה...
יש רכבים שמחברים אל הבודי אבל רק במקרה שמדובר בשילדה אחודה ואז מיקום התושבות הוא באזורים נושאי עומס, למעשה שילדה.
http://www.jeepolog.com/forums/content.php?1040-jeepolog-archive
בכתבה של נימרוד שצירפתי מוסבר איך לחבר קשת לבודי בצורה נכונה. לאור העובדה שרובנו נוסע על רכבים לטיולים, לחבר לשילדה או כלוב חיצוני לא ממש באים בחשבון.
אני גם צריך להתפנות מתישהו לנושא זה בסופה שלי.
ממה שקראתי והתייעצתי אין שום בעיה לחבר את הקשת לבודי- אם עושים זאת נכון.
עיינו בתקנון FIA ותקרא לגבי כלובים- ותקבל מושג בנושא.
לחלופין ראו הפרוייקטים שישנם כאן באתר.
לדוגמא:
http://www.jeepolog.com/forums/content.php?1349
ניתן לחבר קשת \ כלוב לבודי, אך יש לעשות זאת נכון, דרך פלטות פיזור לחץ באזורים בבודי שידעו לשמור על צורתם.
סביר להניח שהרוב המכריע של הקשתות מחוברות לבודי.
ושלא נתהפך!!
חברים זה רכב טיולים לא רכב מלחמה !
זיו מזל טוב תתחדש לרגל שידרוג הסמוראי הארוך
עבודה יפה :)
זיו מזל טוב תתחדש לרגל שידרוג הסמוראי הארוך
עבודה יפה :)
חחח הרכב של חבר. חן אם הייתי מחליף.. אתה הראשון שהיית יודע..
GodsFather
06-04-11, 06:11
כמו שאמרו - פלטות פיזור לחץ והתקנה נכונה יכולים לאפשר חיבור לבודי בלבד. בנוסף לזה, יש אפשרות ליצור תושבות שמחוברות לשלדה ואז לחבר את הכלוב לבודי מצד אחד ואת הפלטות לשלדה מצד שני, לרוב עושים זאת במקרים שהבודי רקוב. תופעת לוואי (לטוב ולרע) היא הקשחת השלדה כתוצאה מהחיבורים הללו.
היה על כך שרשור בעבר עם תמונות, אני אחפש אותו ואפנה לכאן.
ברוב הרכבים בעלי שלדת סולם התנועה היחסית בין השלדה למרכב גדולה ולכן אם מתבצע חיבור ישירות בינהם התוצאה היא לרוב קריעה של המרכב בנקודות החיבור. גם עם מפזרי לחץ. הסמוראי בהחלט משתייך לקבוצת רכבים זו, לכן אם אתם רוצים לחבר ישירות לשלדה יהיה נבון יותר לעבור דרך המרכב (או מסביבו). עם זאת, כאמור, אלא אם מצב המרכב בכי רע, לרוב די בחיבור נכון למרכב.
תופעת לוואי נוספת ובלתי נעימה בעליל של חיבור המרכב לשלדה היא הכנסת הרבה רעש למרכב.
לגבי הקשחת השלדה, אינני רואה כל רע בהקשחת השלדה לפיתול. דעתי האישית בנושא היא שיכולת הפיתול של השלדה היא תוצר לוואי בלי רצוי, אילוץ אם תרצו, ולא פיצ'ר תכנוני בעל יתרונות. אני מאמין שהיה על זה דיון לפני הרבה מאוד זמן (לא בפורום סוזוקי), אם זה מעניין מישהו אפשר להעלות אותו מהאוב.
מסכים עם אלון על כל מילה
בנוגע לחיבור לבודי, יצא לי לראות פגיעת צד בסמוראי שחיבור התושבת לבודי פשוט נקרעה והתעקם עד לראש הנוסעים מאחור, במזל לא ישב שם בן אדם.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.