PDA

צפייה בגרסה מלאה : מיגונים לג'ימני



Chili Pepper
05-04-11, 13:24
אהלן
ראשית- לאחר חיפוש מאוד ארוך באתר ובכל האתרים המומלצים והנלווים, לא מצאתי תשובה מספיק מפורטת.

ג'ימני 2008 בתול למדי- יש
צמיגי שטח מקסיס 8060- יש
השלב הבא הוא המיגונים..
כמו שאמרתי מספר פעמים בעבר, אני נהג מתחיל יחסית (שנה על סופה בצבא- כמפקד ולא כנהג- וכחודש על ג'ימני), ומתכוון לטייל עם הרכב לא במסלולי טירוף אבל כן למתוח את היכולת.

אני מאוד רוצה למגן אותו בשבוע הקרוב לקראת הטיולים של פסח.

מה הם המיגונים שחובה? האם יש מיגונים שסתם דוחפים ואין באמת צורך בהם?
מה המחירים שלהם? חדש וגם יד שניה.

אני חייב להיפטר מזה כבר.. יש לי מועקה ופחד גדול כל פעם שאני נכנס לשטח.
תודה מראש!
גל.

im_ri
05-04-11, 15:34
תתחדש, ידני? אוטומט? ק"מ? איך השוק עכשיו? קשה למצוא?
עדיין באחריות?
בה"כ המכלולים בג'ימני יחסית נסתרים ולא פגיעים מלבד תיבת הטרנספר. לכן היא הנק' הקריטית.
את הבבקאקס (עיגולים על הסרנים), ניתן למגן אך צריך מכה רצינית בשביל לעשות להם נזק. יש מיגון למוטות הרדיוס שמהר מאוד יקבלו מכות, אני עוד לא התנסיתי.
אם נוסעים בצורה שקולה ואתה לא מתכונן לראלי עם הרכב אפשר לחכות עם מיגון הגחון לטעמי.
כך ש:
חובה: מיגון טרנספר. מיגון סף.
רשות: מיגון לבקאקס, טנק דלק, מיגון גחון.

למיגון סף יש לך 3 אופציות: מדרגת סף, מיגון סף (צינור ללא מדרגה), או רוקר פאנל (מיגון פח במקום הפלסטיק הקיים).
אני בניתי מדרגה אחרי שנפל לי אחד הפלסטיקים, הם נוטים ליפול מהר...
קח בחשבון שהפגוש בדגם שלך מאוד נמוך, ייתכן ויתלש בשלב כלשהו או קצת יתקרב לגלגלים... אני את שלי רוצה להחליף.. העסק קצת יקר.. (יש כאלו שחתכו אותו קצת.. אצרף תמונה אם זה מעניין..).
אם אתה בעניין של להשקיע, אחרי טרנספר הייתי הולך על הגבהה, משפר עבירות, נוחות, מרחיק את המכלולים מהקרקע..
עשה חיים. רכב אדיר.

איתי ס
05-04-11, 16:12
+ 1
המיגונים חובה הם סף וטרנספר
אח"כ מיכל וגחון

אני חתכתי את הפגוש רק אחרי שהוא נתלש, סתם כסף שיכל להיחסך, חתוך אותו כבר עכשיו או שתחליף למתכת
תהנה!

Chili Pepper
05-04-11, 17:15
זרקו מהפורום גר קרוב ועשה לי הדרכה מיד כשקניתי את הרכב.
הג'ימני הוא 2008, אוטומט, 65 אלף. מצאתי בקלות יחסית, מתחת למחירון שזה די נדיר.

אני מבין כרגע שחובה מגיני סף וטרנספר.
לא הוספתם מחירים וזה מאוד קריטי עבורי. כמה זה אמור לעלות? מה הטווח מחירים? קריטי הפירמה?
בלי יותר מדי פרסומת- המלצות למקומות זולים כולל עבודה באזור המרכז.

לגבי הפגוש, זרקו דיבר איתי על זה בזמנו, הוא חתך את שלו וזה נראה די טוב.
חבל לי על הפנסי ערפל (למרות שגם ככה אני לא משתמש בהם), כי לחתוך את הפגוש אומר לוותר על הפנסים. נראה לי שאני אחכה אם זה בינתיים.

שוב, תודה!
גל.

im_ri
05-04-11, 17:33
טרנספר קניתי מאספיר ב 540 לפני שנתיים... הרכבה זה בדיחה, 10 דקות עבודה. אם יקחו ממך כסף על זה תעשה לבד.
סף בניתי לבד, יש הדרכה פה בפורום אם יש לך את הכלים והזמן.. עלה סביב ה 300 ש"ח - חומרים.. והרבה זמן וסבלנות..
בגדול קיבלתי גם הצעה מאספיר ב 700 ש"ח למיגון סף ללא מדרגה, אך לא מייצרים כאלו יותר באספיר..
נסה בגתוס..
מורי מייצר רוקר פאנל לג'ימני שימושי לאללה, עלות דומה לדעתי... אל תתפוס אותי במילה. הפתרון המומלץ אם אתה שואל אותי.

לירן.
05-04-11, 18:13
הדבר הראשון שיקבל מכות בגחון הג'ימני הן אוזני מוטות הרדיוס.
לאחר מכן הפלסטיקה בסף הרכב.
החלק הנמוך ביותר בטרנספר בולט טיפה מתחת לקורות השלדה, אבל הוא לא יפגע בקלות.

מיגונים לסרנים לא הייתי מרכיב,זה סתם משקל מיותר והם חזקים מספיק.
כמו כן לא הייתי מרכיב גם את מיגון מיכל הדלק, שבג'ימני ממוקם גבוה.

לסיכום, מיגון טרנספר + אוזני מוטות רדיוס + ספי הרכב ואתה מסודר.

איתי ס
06-04-11, 02:43
לגבי הפגוש, גם אני הייתי עם אותה דיעה לגבי פנסי הערפל, וזה באמת מרגיש מעשה קצת ברוטלי לרכב חדש.
אולי זה ישכנע אותך
39585

זרקו
06-04-11, 17:33
תמכור את הפנסיי ערפל בכסף תקנה חלק מהמיגון + הרווחת פגוש משופר :-)

n_k
09-04-11, 21:44
לא מצליח לראות את הקובץ...

oferbr5
10-04-11, 19:33
ג'ימיני 2007, קניתי יד 2 לפני שנה וחצי, מיגנתי מיד אחרי הקניה טרנספר+דלק+סרן קדמי ברסטה.
כמו שכתבו קודמי, מיגון מיכל דלק מיותר לחלוטין, סרן קדמי לא בטוח שצריך וטרנספר חובה!
לגבי הפגוש, שקלתי לקנות מתכת ובסוף בעצתו של צדי מרסטה חתכתי (תמונה מצורפת).
3974839749

Chili Pepper
10-04-11, 23:27
עופר תודה על התגובה העניינית!
כמה שילמת על המיגונים?? כמובן שאני מתעניין בעיקר בטרנספר..
לגבי הפגוש, לך לא היו פנסי ערפל לפי מה שאני רואה.. אני יודע שהם מיותרים, אבל זה באסה לחתוך אותם.

שאלה קצת לטופיק אחר,
קראתי לאחרונה על חילוצים ונקודות עגינה. האם הוספתם לרכבים נקודות עגינה? האם אתם משתמשים באוזניים במקוריות של הרכב ומחכים שהם ייקרעו?
תודה מראש!
עופר, אם תוכל להשאיר את הטלפון שלך בפרטי אני אשמח מאוד.
גל.

oferbr5
11-04-11, 06:25
גל שלום
היו פעם פנסי ערפל, הפלסטיק המצו'קמק שתפס אותם פשוט נשבר על סלעי הנגב ולכן פרקתי אותו וחתכתי את הטמבון .
לגבי מחיר מיגונים, לא זוכר כל מחיר כל אחד בנפרד, הכל עלה 2000+, תברר ברסטה?
נקודות עגינה, לא נגעתי בהם, קניתי שקלים מתאימים, רצועת גרירה ורצועת ריסון קצרה שמחלקת את העומס על שני שקלים.
השיפור המשמעותי, קפיצים+בולמים!

אני אשלח לך מספר טלפון בפרטי.

nevs
15-04-11, 00:18
עופר נתקלתי בהתלבטות דומה לגבי חיתוך הטמבון, מה אומר החיתוך בהקשר למכירה בעתיד?
אם הטמבון עדין לא נשבר על סלעי הנגב האם יש אפשרות לפרק את כל החלק התחתון (פנסי ערפל וכו), כך שניתן יהיה להרכיבן בעתיד במקרה הצורך?
(ג'ימני 2010)
תודה מראש,
נבו

oferbr5
15-04-11, 19:33
נבו
1. אני הייתי קונה בשמחה ג'ימיני עם טמבון חתוך ואני מניח שיש עוד כמוני, זה התשובה לחלק הראשון של השאלה.
2. טמבון מתכת עולה 3500-4000 ש''ח, אי אפשר להתקין לרכב חדש, מעל שנת 2008 , כך שזה לא רלוונטי לגביך.
3. במקום לשפוך כסף על טמבון מתכת השקעתי בסט בולמים/קפיצים.
4. האם אפשר להסתפק בפירוק פנסי הערפל?, התשובה היא לא! פירוק פנסי הערפל בלבד לא פותר את הבעיה של הטמבון הנמוך בצדי הרכב, שים לב לתמונה שצרפתי, חותכים את הטמבון מהצד.
5. ג'ימיני במצב טוב עם מעט קילומטר'ז ימכר גם עם טמבון חתוך, לדעתי הרכב גם נראה יפה יותר עם טמבון חתוך:rolleyes:.
6. לפני שעתיים חזרתי מטיול בציר הגז, הר קומות ונחל פרס וברכתי על זה שהטמבון חתוך , אחרת פנסי הערפל היו חוטפים בקטנה.

אתה מתתלבט, חכה עד שישבר ואז תחתוך.

שבת שלום

danielgid
15-04-11, 19:58
למה אסור להתקין על רכב חדש מעל שנת 2008?

im_ri
16-04-11, 02:36
מצטרף לקודמיי, מישהו מכיר את התקנה האוסרת על התקנת פגוש? יכול קצת לפרט?

למי ששאל - מיגון טרנספר באזור 600 ש"ח באספיר (נכון ללפני שנה וחצי)

oferbr5
16-04-11, 19:41
ששקלתי להתקין טמבון מתכת זה מה שנאמר לי ע''י בעל מקצוע שנחשב אמין בפורום הזה.
טמבון מתכת אינו בטיחותי להולכי רגל וכנראה יש תקנה שאוסרת התקנתו ברכב חדש.

-->