צפייה בגרסה מלאה : יש לי נעילה אחורית לספורטאז' – עכשיו יש לי כמה שאלות
שלום לכולם. היום, אחרי שנה של בירורים, טלפונים, ג'סטות ממישהו שמכיר מישהו שמכיר קוריאני שמכיר איזה קוריאני אחר, נחת בישראל ארגז בגודל של מיקרוגל, שעליו כתוב "נעילה אחורית אוטומטית לקיה ספורטאז''" (אני משער שזה מה שכתוב, אני לא יודע קוריאנית). לא מדובר כאן בבדיחה.שימו לב לסמלון החדש.
אנחנו לא ב1 באפריל. הארגז יושב אחר כבוד אצל דורון ואריאל בקיה יפו, שהביאו אותו מקוריאה, וממתין להתקנה- בדיפרנציאל שלי (נא לא לזיין במוח. יש לכם שאלות? דברו עם קיה יפו). הנעילה היא של חברה קוריאנית שפיתחה אותה, גם לסרן קדמי וגם לסרן אחורי, על בסיס נעילה של חברת TF שהיתה משווקת בישראל בשנות ה90. אחרי כל ההקדמה הזאת, אבקש להכות את המומחה ולשאול כמה שאלות:<O:p</O:p
1.לחץ אוויר- האם יש לשנות?<O:p</O:p
2. שמן- כל כמה זמן להחליף?<O:p</O:p
3. הנעילה דורשת תחזוקה כלשהיא?<O:p</O:p
4. לאילו שינויים לצפות בהתנהגות?<O:p</O:p
5. לצפות באמת לכזה שינוי בשטח?
six 4 life
06-04-11, 20:05
אהלן.
התשובות לכל השאלות שלך, כמו שכתבת-
(נא לא לזיין במוח. יש לכם שאלות? דברו עם קיה יפו).
אשמח לסיוע לא רק ממי שמתעד למכור לי את המוצר ולכן סביר להניח שישבח ויהלל אותו-אלא גם ממי שאכן יכול (ומעוניין) לסייע
1.לחץ אוויר- האם יש לשנות?:razz::razz:
2. שמן- כל כמה זמן להחליף?:razz::razz:
3. הנעילה דורשת תחזוקה כלשהיא?:razz::razz:
4. לאילו שינויים לצפות בהתנהגות?:razz::razz:
5. לצפות באמת לכזה שינוי בשטח?
1. לא
2. כרגיל.
3. לא
4. לא לתת גז בסיבובים. לא לעזוב את הגז בסיבובים בבת אחת. לפנות יותר לאט בסיבובים הדוקים. כל זה במיוחד על כביש רטוב. אבל חוץ מזה לא תרגיש כלום.
5. כן.
אסף.
אגב - אם אתה צריך עזרה בהתקנה, תרים טלפון. (רוצה לנחש מי התקין את הנעילה בספורטאז' של קיה יפו בשנת 2005...? )
אסף.
1.לחץ אוויר- האם יש לשנות?:razz::razz:
2. שמן- כל כמה זמן להחליף?:razz::razz:
3. הנעילה דורשת תחזוקה כלשהיא?:razz::razz:
4. לאילו שינויים לצפות בהתנהגות?:razz::razz:
5. לצפות באמת לכזה שינוי בשטח?
1. לא
2. כרגיל.
3. לא
4. לא לתת גז בסיבובים. לא לעזוב את הגז בסיבובים בבת אחת. לפנות יותר לאט בסיבובים הדוקים. כל זה במיוחד על כביש רטוב. אבל חוץ מזה לא תרגיש כלום.
5. כן.
אסף.
+1, ומעליב שאתה לא סומך על המילה שלי.
אני הולך לצד לבכות.
4. לא לתת גז בסיבובים. לא לעזוב את הגז בסיבובים בבת אחת. לפנות יותר לאט בסיבובים הדוקים. כל זה במיוחד על כביש רטוב. אבל חוץ מזה לא תרגיש כלום.
אתה מתכוון לתת מעט גז בסיבובים - לא הרבה מדי ולא מעט מדי. אומרים שמתרגלים לאיזון של זה עם הזמן.
אתה מתכוון לתת מעט גז בסיבובים - לא הרבה מדי ולא מעט מדי. אומרים שמתרגלים לאיזון של זה עם הזמן.
לא מעט גז בסיבובים, אלא בלי גז בכלל, אם רוצים שהנעילה תרצ'ט כמו שצריך. בסיבובים הדוקים מאוד במהירות נמוכה כדאי אפילו ללחוץ קלאצ'.
תתחדש!
קובי
[
תודה לכל המסייעים. אסף, הנעילה האחורית היא שלב ראשון. החבר'ה החביבים האלה מייצרים גם מזלגות מוארכים, שיפתרו לי את הבעיה שעליה שאלתי
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?49480-׳”׳×׳™׳¢׳¦׳•׳×-׳‘׳§׳©׳¨-׳׳¨׳™׳×׳•׳-׳©׳-׳׳–׳׳’-׳§׳“׳׳™
לא מעט גז בסיבובים, אלא בלי גז בכלל, אם רוצים שהנעילה תרצ'ט כמו שצריך. בסיבובים הדוקים מאוד במהירות נמוכה כדאי אפילו ללחוץ קלאצ'
הרכב שלו אוטומטי, אין קלאצ' ...
תתחדש תומר..... רק קח בחשבון שטיול ספורטז' לא בא בחשבון כייוון שתתבאס לנסוע עם פשוטי העם!
חחח...בהצלחה!
*כאשר אתה נעול קדימה תנסה כמה שיותר להשאיר את ההגה ישר,וכמה שפחות פניות!
[
ראשית, עזוב אותך מפשוטי עם וכיו"ב. יהיה טיול, מילה שלי. תן רק לעבוד את זוועות חג הפסח בשלום. שנית, הנעילה שלי היא רק הראשונה שיפו הביאו. יהיו עוד. ושלישית-אני מתלבט מאוד בנוגע לקדמית- אם בכלל. חברים עם ספורטאז' נעולים קדימה, עוד מהימים ההם שהיו נעילות זמינות, מדווחים על ציריות שבורות וכל מיני נזקים שנכון שנובעים משימוש אגרסיבי מדי, אך עדיין נובעים מן העובדה שבסרן הקדמי מותקנת נעילה. אני מאמין שבשלב הזה כנראה אסתפק באחורית בלבד.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.