car4u
19-04-11, 13:29
רקע:
יש מיגון גחון אספיר: מנוע,גיר טרנספר (דלק לא צריך)
פגושים מקוריים, אין מגיני צד ואין נעילות
ה-7 מקומות שוקל כ-100ק"ג יותר
2500-3000ק"מ בכביש כל חודש, לבד ובלי מטען
בסופ"ש טיולי שטח זוג + 3 ילדים קטנים ומטען ליום (ללא איבזור מיוחד כמו: כננת כבדה בחזית, גלגל ספייר שני, ג'ריקן דלק, סדנת כלים להחלפת מנוע בשטח וכו')
העדפה לנהיגת שטח רגועה לטובת חיבור ושמירה על הטבע למעט בדיונות ששם נדרש מומנטום לטיפוס ושיוט קל יותר.
נהיגה טכנית עד עבירות בינונית+ (לפחות אם ועד שאתקין נעילה אחורית, סיפור יקר ~9000ש"ח), לטובת שמירה על מכלולים.
אשמח לקבל תגובות לגבי:
1. ניסיון בכביש ובשטח לגבי בולמים וקפיצים, עם פירוט פירמה, דגם ואולי גם מחיר
2. סט בולמי אולדמן, שמלבד האיכות שמאחוריו, הוא גם היחידי שתופר פתרון שלם, שכנראה נבדק מבחינת איזון וביצועים. בעיקר האם בכביש הוא רך מספיק? כי לגבי השטח אני רגוע לגביו.
3. הצטרפות כנוסע ליד הנהג, לנסיעה קצרה בטראקאן מצויד באולדמן להמחשת חווית הנסיעה
4. נעילה אחורית אוטומטית בטראקאן לעומת ARB שכמובן עדיפה אך יקרה הרבה יותר.
5. המלצה למגיני צד זולים טובים, עם מינימום הפרעה בשטח ומתאימים להייליפט
6. האם חובה להחליף פגוש קדמי ואחורי מבחינת זווית גישה ונטישה? האם הם צפויים להפגע מהר מאד גם בעבירות בינונית +?
תודה וחג שמח :rolleyes:
נ.ב. אשמח לקבל את ניסיונכם האישי, כי בסדנאות לכל אחד דעה משוחדת משלו
יש מיגון גחון אספיר: מנוע,גיר טרנספר (דלק לא צריך)
פגושים מקוריים, אין מגיני צד ואין נעילות
ה-7 מקומות שוקל כ-100ק"ג יותר
2500-3000ק"מ בכביש כל חודש, לבד ובלי מטען
בסופ"ש טיולי שטח זוג + 3 ילדים קטנים ומטען ליום (ללא איבזור מיוחד כמו: כננת כבדה בחזית, גלגל ספייר שני, ג'ריקן דלק, סדנת כלים להחלפת מנוע בשטח וכו')
העדפה לנהיגת שטח רגועה לטובת חיבור ושמירה על הטבע למעט בדיונות ששם נדרש מומנטום לטיפוס ושיוט קל יותר.
נהיגה טכנית עד עבירות בינונית+ (לפחות אם ועד שאתקין נעילה אחורית, סיפור יקר ~9000ש"ח), לטובת שמירה על מכלולים.
אשמח לקבל תגובות לגבי:
1. ניסיון בכביש ובשטח לגבי בולמים וקפיצים, עם פירוט פירמה, דגם ואולי גם מחיר
2. סט בולמי אולדמן, שמלבד האיכות שמאחוריו, הוא גם היחידי שתופר פתרון שלם, שכנראה נבדק מבחינת איזון וביצועים. בעיקר האם בכביש הוא רך מספיק? כי לגבי השטח אני רגוע לגביו.
3. הצטרפות כנוסע ליד הנהג, לנסיעה קצרה בטראקאן מצויד באולדמן להמחשת חווית הנסיעה
4. נעילה אחורית אוטומטית בטראקאן לעומת ARB שכמובן עדיפה אך יקרה הרבה יותר.
5. המלצה למגיני צד זולים טובים, עם מינימום הפרעה בשטח ומתאימים להייליפט
6. האם חובה להחליף פגוש קדמי ואחורי מבחינת זווית גישה ונטישה? האם הם צפויים להפגע מהר מאד גם בעבירות בינונית +?
תודה וחג שמח :rolleyes:
נ.ב. אשמח לקבל את ניסיונכם האישי, כי בסדנאות לכל אחד דעה משוחדת משלו