PDA

צפייה בגרסה מלאה : שוב בעניין הבודי ליפט...



erez g
04-12-04, 13:58
ראשית תודה על ההיענות.
שנית, כמה בעייתי זה להוריד את הסופה מהבודי ליפט?
האם יש דרך לאשר את הבודי ליפט?
פשוט, חבל לי לוותר על הסופה בגלל הבודי ליפט אך אני גם לא רוצה להתחמק ממשטרה.
מיותר ומעיק.
תודה,
ארז

סולי
04-12-04, 14:04
למה שלא תמשיך בדיון המקורי?, למען הסדר ..

UNIX
04-12-04, 14:35
בוודאי שאפשרלהוריד את הסופה מהבודי ליפט אבל זה יהיה קצת בעייתי כי כנראה שבעל הרכב עשה בודי ליפט בגלל שהגלגל נגע בכנף בפתיחה וסגירה של מתלה ולכן הוא הגביה את הבודי , את זה אפשר לפתור ע"י קיצוץ הכנפיים וניתן יחסית בקלות להתגבר על זה , הבעיה האמיתי שעלולה להיווצר זה שהתושבות של הבודי עלולות להיות חתוכות , סדוקות , עקומות ושאר נזקים בגלל הבודי ליפט וזה כבר יכול להיות סיפור יקר.

AvigdorAharon
04-12-04, 17:46
[/quote]כנראה שבעל הרכב עשה בודי ליפט בגלל שהגלגל נגע בכנף בפתיחה וסגירה של מתלה

או בשביל פוזה???

בכל מקרה, בד"כ זו לא בעיה. צריך להצטייד בהיי-ליפט, מפתח ובוקסה מתאימים (אין לי מושג מה המידה, ניתן לבדוק) וסט ברגים קצרים יותר.
משחרר ברגים בצד אחד (לכל האורך, נדמה לי 5 ברגים לסופה קצרה ו 6 לארוכה).
מרים את הרכב עם היי ליפט בערך באזור הדלת.
מוציא את האוקולונים ומכניס את הברגים הקצרים.
מוריד מההיי ליפט וסוגר את הברגים.
אותו הדבר בצד השני.
אח"כ נשאר לך אוקולון אחד מתחת לרדיאטור.
הפרוק שלו באותה שיטה כאשר ההיי ליפט מלפנים כמובן.

בהצלחה,
אביגדור

AvigdorAharon
04-12-04, 17:47
כנראה שיש לי את הכשרון להחליף בין הציטוט והתגובה...

אביגדור

asafk
04-12-04, 19:36
...וכל זה- אם הברגים נפתחים.... ואם התושבות בודי לא רקובות ככה שהאומים מסתובבים בתוך הכלובים שלהם...

אסף.

Bulldog
04-12-04, 19:39
או לחילופין התושבות כבר נקרעו מהבודי ואז יש לך פחות ברגים לפתוח והרבה יותר כאב ראש.
בודי ליפט זה רע כבר אמרתי?

נמרוד
05-12-04, 00:46
נא להמשיך את הדיון המקורי:
http://jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=6500

הדיון הזה נעול.

בבקשה להמנע מפתיחת שרשורים כפולים.

-->