צפייה בגרסה מלאה : איך מעבירים גנרטור ששוקל 863636.4 kg
http://www.youtube.com/watch?v=O0663asT5xY&feature=feedrec_grec_index
מרשים ללא ספק סמיילי !!!!
מור
שטיותת עם הסמוראי אני גורר
boaz avrahami
25-04-11, 15:41
הגנרטור זה העגלה הכחולה הזו בסוף?
בועז - כן הגנרטור זה העגלה הכחולה ...
על הדרך היה להם עוד מקום - אז הם העבירו עוד כמה פריטים אישיים של הנהג - זה החלק הגדול האדום בהתחלה .
:)
אגב זה גם החפץ הכבד ביותר שאי פעם ניידו למרחק גדול.
יש כאלה גם בארץ. עבדתי תקופה באתר הקמה של חברת חשמל,
העגלות ענק האלה מאוד מודלריות, יודעות להתחבר אחת לשניה לאורך ולרוחב בהתאם לחלק הרצוי.
במקרה שרוצים להסתובב יש מערכות שונות שמנוהלות על ידי מחשב. לסיבוב רגיל כל גלגל מסתובב קצת יותר מהקודם. הקדמי מסתובב בזווית הגדולה ביותר וכך הלאה עד האחרון.
אם רוצים להסתובב במקום, המחשב ירים במערכת הדראולית כל גלגל בנפרד, יסובב אותו ב-90 מעלות ויחזיר אותו לקרקע, ככה עד שכל הגלגלים סובבו. שינוי כיווון מיידי במקום.
כל זה אבל באמת מתגמד לעומת הנפה ע"י מנוף של אותם חלקים.
ביחוד טורבינה ששוקלת קרוב ל-350 טונות. יותר מפי 3 מהגנרטור הזה.
אין ספק שהנדסת צמ"ן היא מדהימה.
סופת המדבר
25-04-11, 21:03
נראה לי שאתה טועה, (אני מקווה שאני לא טועה)
אני לא אומר שטורבינה לא שוקלת 350 טון
אבל אם היא יותר מפי 3 מהגנרטור הזה אז אתה אומר שהוא שוקל באזור ה100-120 טון
ובשביל 100 טון צריך את כל המערך הזה של 4 משאיות ומאות גלגלים?
משאית רגילה היום סוחבת 60-70 טון ''בקלות''
ה-863636 ק'ג בכותרת זה אמיתי או סתם מספר?
הגנרטור שוקל 863 טון ...(זה מספר אמיתי)
בגלל זה כל הציוד הכבד , כמה משאיות למשוך ולדחוף וכו'
סליחה סליחה, לא קראתי נכון את המשקל בכותרת.
גם פי חצי זה הרבה. (חיוך).
מנסיון של העברת ציוד כבד בעבר, המשאיות מאחור לא משמשות לדחיפה אלא לבלימה.
מנסיון של העברת ציוד כבד בעבר, המשאיות מאחור לא משמשות לדחיפה אלא לבלימה.
מדהים.
כל העניין הזה... הסנכרון בין הגלגלים בפניות, הקונסטרוקציה המטורפת המשמשת לחלוקת העומס, השיירה עצמה, הכל - פשוט מטורף.
אתה הולך להיות ממש טוב במקצוע שאתה לומד עם אהבה כזו...
בהצלחה ידידי!!! מקווה להצלחה דומה לשלך...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.