צפייה בגרסה מלאה : מיני בק-פיירים בזמן בלימת מנוע
בטיול אחרון שמתי לב לתופעה שקיימת אצלי מזה זמן.
בעיקר שמתי לב לנ"ל כאשר ביצעתי בלימה ע"י המנוע בהילוך שני בירידה (בכביש)
יש בק-פיירים קטנים מכיוון האגזוז.
לפעמים זה קורה גם אם אני נותן כמה פימפומים על דוושת הגז כשהאוטו בהילוך סרק.
מה עלול לגרום לתופעה כזו?
אשמח להכוונה.
סופה 93, ללא ממיר וללא חיישן חמצן. קריאת תקלות תקינה.
תודה!
שאריות תערובת דלק לא שרופות שמגיעות לקיר האש בדוד האגזוז ומתלקחות מהחום.
בדוק כיוון הצתה ומצב פלאגים\חוטיהצתה
חוטים ברמה לא גבוהה אבל חדשים.
פלאגים במצב טוב מאוד. בדקתי לפני כשבועיים.
כיוון הצתה למיטב ידיעתי לא קיים בסופה. מנהול מחשב.
מה עוד יכול לגרום לתופעה כזו?
תודה!
אתה לא חדש באתר, ביצוע חיפוש יכול לתת פתרון הנושא דובר כמה וכמה פעמים
בברכה
יואב
כמובן שביצעתי חיפוש, לצערי לא מצאתי משהו שקידם אותי בנושא.
הכי קרוב למה שאני מתאר, אך בהבדלים משמעותיים:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?49075-׳‘׳¢׳™׳×-׳‘׳™׳’-׳₪׳™׳™׳¨׳™׳-׳׳׳”-׳–׳”/page2
אצלי אין חיישן חמצן, אין קודי תקלה, MAP תקין, חיישני טמפ תקינים, פלאגים וחוטים במצב טוב.
יש איזכור ל AFTERFIRE שנשמע יותר כמו התופעה שלי.
אבל כאמור הנ"ל לא מסתדר עם הנתונים שיש ברשותי.
האם יש סיכוי שמזרק דולף יגרום לתופעה כזו?
אשמח לעזרה....
סופת המדבר
25-04-11, 20:48
אם כבר מדברים על כיוון הצתה
איך אפשר לבדוק \לכוון הצתה בסופה?
שמתי מנוע ליפני חודשיים\ שלוש
ובזמן האחרון במאמץ בטורים נמוכים (בסוף דיונה למשל) או שאני מתחיל ליסוע עם טיפה גז
אני שומע כמה צילצולים קטנים מהמנוע
יש משהו אחר שאפשר לכוון?
הסביר לי פעם חבר שזו תגובה טבעית במנוע 6 צלינדר כשנשארים מעט עודפי דלק במיוחד בבלימה או ירידה מהירה בסלד (לאחר לחיצה חזקה על הגז הניוטרל).
לאחרונה החלפתי אגזוז, עדיין התופעה קיימת אך פחות.
אבל, גילוי נאות, אני אינני מכונאי ומתייחס לדבר כאל "בסדר".
עמרי, הבעיה יכולה לנבוע מתערובת עשירה מדי, שלא נשרפת במלואה בחלל השריפה ולכן שאריות הדלק נשרפות לאחר הפליטה. מצב כזה בהחלט יכול להיגרם ממרסס (אחד או יותר) "משתין", כזה שלא נסגר לחלוטין בין הפולסים וממשיך לטפטף שלא לצורך. אני מניח שכבר קראת על ניקוי מרססים ביתי, מאוד מומלץ עם ובלי קשר. כדאי באותה ההזדמנות להחליף פילטרים במרססים ואורינגים, ולטפל\להחליף וסת לחץ.
קובי
קובי תודה!
ה CO שבדקתי בפעם האחרונה, לאחר טיפול בבעיה היה טוב מאוד (אחפש את הערכים).
המרססים חודשו לפני כמה חודשים. כולל החלפת גומיות ופילטר.
עם זאת, יש חשד במרסס ספציפי.
אני יודע שבורח לחץ במערכת. לא ברמה שגורמת לבעיות התנעה.
בנוסף, בבדיקת הפלאגים האחרונה כולם נראו טוב. אחד מהם היה עם מעט פיח, בניגוד לאחיו הנקיים.
האם אפשר שהפיח מעיד על בעיה במרסס הספציפי??
אולי אקח מזרק אחד תקין מחבר, ואעשה סיבוב לבדוק.
אצלי זה נבע מחור בסעפת הפליטה . לאחר תיקון החור הכל שקט
שווה בדיקה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.