צפייה בגרסה מלאה : קלאצ' קשה
החלפתי קלאצ' בג'ימני שלי.
האוטו נוסע סבבה.. אבל הקלאצ' קשה.
לא החלפתי כבל קלאצ' כי כשהחלפתי את הקלאצ' הכבל זז בסדר.. קצת שימנתי אותו...
אז או שאני מדמיין וככה זה צריך להיות או שצריך להחליף כבל או שיש בעיה אחרת. אני לא יודע, וזה מבאס כי רק החלפתי את הקלאצ'...( וגם אין לי מול מי להשוות את רמת הקושי של הדוושה... אזור ראש העין)
מה עושים?
למה החלפת קלאץ'?
גם הקודם היה קשה? אם כן, אז סביר שהבעייה בכבל.
אם לא, הבעייה כנראה בקלאץ,.
הדוושה אצלי לא קשה אבל זה כמובן משתנה מאדם לאדם.
אני מאיזור תל אביב אם אתה רוצה לבצע השוואה.
הקודם גם היה קשה. ובמוסך מורשה אמרו לי שהוא גמור וצריך להחליף. אז החלפתי.. (לא במוסך המורשה)
כנראה שזה אכן הכבל.
בבדיקה ללא עומס על הכבל, לא תרגיש בבעיה.
בהצלחה.
תודה.
אחליף את הכבל בהקדם..
דיווחים בהמשך.
החלפת גם את ה"שמש" (הקפיץ של הקלאץ)?
לא... החלפתי רק מיסב לחץ, דיסק חיכוך ודיסק לחץ....
זה בעיה אם לא סגרו את הברגים בלחץ מסויים?
זאת אומרת סגרו רק עם הקומפרסור...
ישי שאל אותך על החלפת ה"שמש". זו פלטת הלחץ שכתבת שהחלפת.
מומנט הסגירה נועד לשמור על הברגים שלא יגזרו.
אין לזה כל השפעה על קשיות הקלאץ'.
אז עכשיו יגזרו לי הברגים?
כנראה שלא יגזרו לך הברגים,אבל ברגים עדינים כמו של קלאץ' אסור לחזק עם פטיש אויר,ולא רק בגלל שהמומנט חזק מדי,אלא שחיזוק שכזה לא מאפשר סגירה הדרגתית מה שעלול לעקם את דיסקת הלחץ.ולגרום לבלאי מהיר ביותר של הקלאץ'.
מורי
ישנה מחלה בידניים.
ממליץ לך להתכופף עם פנס לאיזור הדוושות.
תמצא שם לוחית מתכת דרכה עובר כבל הקלאץ לכיוון המנוע. הלוחית נוטה להתעקם ועקב כך, כאשר אתה לוחץ על הקלאץ חלק ממהלך הדוושה מתבזבז על כיפוף הלוחית. הדבר מביא להפרדה לא מלאה ולתופעות של קלאץ לא מפריד.
רבים וטובים החליפו קלאץ, ולא הבינו למה הבעיה נמשכת...
בנוסף, כיוון שהלוחית התעקמה, הכבל עובר עתה מסלול פתלתל ולכן הדוושה קשה.
נא בדוק,ודווח!!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.