Bernard
06-05-11, 15:25
<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]-->
שלום לכולם.
אני מקווה שהעלתי זאת בפורום הנכון.
הייתי רוצה לספר לכם סיפור קצר על יחס ושירות ללקוח, שאני בטוח שלא נתקלים בהם כל יום.
לפני מספר ימים קיבלתי רתכת מיג חדשה (קטנה ומתוחכמת) שקניתי מחו"ל והייתי צריך חוט ריתוך בסליל של 5 קג'.
מסתבר שבארץ קשה מאוד להשיג את המוצר ובמסגרת חיפושיי, שלשום בערב שלחתי הודעה לרועי מ"זיקה", דרך האתר.
למחרת הגיעה תשובה ובשעות אחה"צ המאוחרות התקשרתי לרועי.
למרות השעה המאוחרת בה התקשרתי, הסכים רועי (ברצון רב ובנכונות מלאה) להקשיב לבלבולי המוח שלי, להשיא לי עצות ולהמליץ על ספקים אחרים, למוצרים ש"זיקה" לא משווקת.
ולמרות שהשעה הייתה לאחר שעות העבודה המקובלות, רועי הצליח לעכב את המחסנאי (שכבר יצא בדרכו הביתה), שהשאיר לו "בשער" את חוט הריתוך הדרוש.
במקום לשלוח אלי את הסליל בדואר/שליח (מעכו לגבעתיים), הציע רועי שהוא ייקח את הסליל ובערב אני אקפוץ אליו הביתה לקחתו – ללא כל תשלום.
סמוך לשעה 21:00, התקשר אלי רועי, התנצל על העיכוב ואמר שהוא עדיין באזור הקריות (!). נדברנו שאני אתקשר אליו מחר ונקבע להיפגש.
סמוך לשעה 22:30 התקשר אלי רועי ואמר שהוא נמצא ליד ביתי וכדאי שארד לקחת את הסליל..
כשירדתי עוד היה לרועי זמן לקשקש איתי על הרתכת ושוב להדריך ולענות על שאלותיי (המיותרות, בהתחשב בשעה...)
קולטים?
עשר וחצי בלילה, הבן אדם עדיין לא חזר הביתה מהעבודה (בעכו!) והוא עושה עיקוף על מנת להביא לי סליל שעולה פחות מ-50 ₪!!!
אני לא יודע מה איתכם אבל אותי הוא "קנה" - וביושר!
ליחס כזה ושירות שכזה לרכישה כ"כ חסרת משמעות לחברה, עדיין לא נתקלתי!
ללא קשר למחיר, כל דבר שאני צריך ורועי ("זיקה") מחזיק, אני קונה ממנו – סגור!!!
ואני מתחיל במסכת ריתוך שבשיחה הראשונה נרתעתי ממחירה (ועוד כמה דברים קטנים שחשבתי ל"ברר מסביב" לפני שאני קונה).
חשבתי שחשוב שאני אספר ושאתם תשמעו.
ברנרד.
שלום לכולם.
אני מקווה שהעלתי זאת בפורום הנכון.
הייתי רוצה לספר לכם סיפור קצר על יחס ושירות ללקוח, שאני בטוח שלא נתקלים בהם כל יום.
לפני מספר ימים קיבלתי רתכת מיג חדשה (קטנה ומתוחכמת) שקניתי מחו"ל והייתי צריך חוט ריתוך בסליל של 5 קג'.
מסתבר שבארץ קשה מאוד להשיג את המוצר ובמסגרת חיפושיי, שלשום בערב שלחתי הודעה לרועי מ"זיקה", דרך האתר.
למחרת הגיעה תשובה ובשעות אחה"צ המאוחרות התקשרתי לרועי.
למרות השעה המאוחרת בה התקשרתי, הסכים רועי (ברצון רב ובנכונות מלאה) להקשיב לבלבולי המוח שלי, להשיא לי עצות ולהמליץ על ספקים אחרים, למוצרים ש"זיקה" לא משווקת.
ולמרות שהשעה הייתה לאחר שעות העבודה המקובלות, רועי הצליח לעכב את המחסנאי (שכבר יצא בדרכו הביתה), שהשאיר לו "בשער" את חוט הריתוך הדרוש.
במקום לשלוח אלי את הסליל בדואר/שליח (מעכו לגבעתיים), הציע רועי שהוא ייקח את הסליל ובערב אני אקפוץ אליו הביתה לקחתו – ללא כל תשלום.
סמוך לשעה 21:00, התקשר אלי רועי, התנצל על העיכוב ואמר שהוא עדיין באזור הקריות (!). נדברנו שאני אתקשר אליו מחר ונקבע להיפגש.
סמוך לשעה 22:30 התקשר אלי רועי ואמר שהוא נמצא ליד ביתי וכדאי שארד לקחת את הסליל..
כשירדתי עוד היה לרועי זמן לקשקש איתי על הרתכת ושוב להדריך ולענות על שאלותיי (המיותרות, בהתחשב בשעה...)
קולטים?
עשר וחצי בלילה, הבן אדם עדיין לא חזר הביתה מהעבודה (בעכו!) והוא עושה עיקוף על מנת להביא לי סליל שעולה פחות מ-50 ₪!!!
אני לא יודע מה איתכם אבל אותי הוא "קנה" - וביושר!
ליחס כזה ושירות שכזה לרכישה כ"כ חסרת משמעות לחברה, עדיין לא נתקלתי!
ללא קשר למחיר, כל דבר שאני צריך ורועי ("זיקה") מחזיק, אני קונה ממנו – סגור!!!
ואני מתחיל במסכת ריתוך שבשיחה הראשונה נרתעתי ממחירה (ועוד כמה דברים קטנים שחשבתי ל"ברר מסביב" לפני שאני קונה).
חשבתי שחשוב שאני אספר ושאתם תשמעו.
ברנרד.