צפייה בגרסה מלאה : קומפרסיה במנוע סופה
שלום ושבת שלום.
האם מישהו יודע כמה צריכה להיות קומפרסיה תקינה של מנוע סופה לאחר אוברול? וכמה הבדל תקין מותר שיהיה בין צילנדר לצילנדר?
תודה.
סופת המדבר
07-05-11, 20:01
בספר רכב אם אני לא טועה כתוב בין 120-150PSI אני מניח שמדובר על מנוע חדש \אוברול
(בספר גם כתוב שהמהירות מירבית של הסופה זה 145 קמ'ש.....)
סופת המדבר
07-05-11, 20:03
בספר רכב אם אני לא טועה כתוב בין 120-150PSI אני מניח שמדובר על מנוע חדש \אוברול
(בספר גם כתוב שהמהירות מירבית של הסופה זה 145 קמ'ש.....אולי התכוונו בהילוך 3 חח)
עשיתי אוברול אצלי בסופה אח"כ ההרצה (כ-1000 ק"מ) הוחלפו שמנים פילטרים חוזק ראש מנוע, החלפתי גם עוד דברים כמו פלגים ,חוטי הצתה, מפלג, סעפת פליטה ,דוד וצנרת אגזוז חדשה ואפילו מחשב שעשה בעיות, הכל עובד טוב- מנוע עובד חלק ונעים אין זיופים אבל אני כל הזמן מאוכזב מתגובת הדוושה שלו אפילו בניוטרל (בסופות אחרות שנהגתי בלי לשים לב קצת רגל בגז והיא ב 2500 -3000 סל"ד) ואצלי עולה יותר לאט בטורים,בכביש מרגישה עצלה וכך גם קצת בדיונות.
מיואש כבר, מה עוד יכול להיות?
תודה.
בדקת את הקומפרסיה? מה הנתונים? יש הפרשים משמעותיים?
אני אבדוק השבוע קומפרסיה אולי זאת תיהיה התשובה להכל.
סופת המדבר
07-05-11, 23:25
אבל אם מניע יפה ועובד עגול קשה להאמין שיש בעיה בקומפרסיה
אולי יש משהו אחר תפוס אולי לחץ דלק נמוך?
טוב קודם כל תבדוק קומפרסיה ואז נמשיך..
נ.ב
אצל חבר בסופה המנוע גם קצת עייף
בבדיקת קומפרסיה הראה שבוכנה או שתיים על 60\70 PSI ועוד איזה שתיים על 90
ועוד השאר על 120, לחצים נמוכים מאד
אבל האוטו עדיין סוחב יפה (סופה ארוכה סגורה)
אז כמה כבר יכולה ליהיות גרועה קומפרסיה במנוע אחרי אוברול?
six 4 life
07-05-11, 23:35
בגדול מנוע אחרי אוברול לא אמור להיות חזק בהתחלה, יקח לך כמה אלפים טובים של ק"מ לעבור עד שהוא יתחיל באמת לתת תפוקה טובה ובשפת העם "להפתח". אחרי 4000-5000 ק"מ אתה תתחיל להרגיש אותו מתחזק בכל נסיעה, אחרי 10000 ק"מ אתה תרגיש שיש לך מנוע שונה לגמרי מהמנוע שהיה בק"מ הראשונים.
בדוק קומפרסיה ליתר ביטחון- זה חשוב, ובמידה והכל תקין, וודא שלחץ הדלק לא נמוך בנסיעה.
תודיע מה עלה בבדיקות.
בהצלחה.
שלום.
היום מדדתי קומפרסיה אצלי בסופה,לי אישית נראה שהיא לא תקינה (נמוכה מדי) אבל נשמע את דעתכם.
ציל'(1)-130,ציל'(2)-140,ציל'(3)-140,ציל'(4)-140,ציל'(5)-130,ציל'(6)-130.
six 4 life
09-05-11, 18:18
האם פתחת את בית המצערת עד הסוף כאשר נתת סטרטר ובדקת קומפרסיה?
כן דוושת הגז היתה לחוצה עד הסוף בזמן הבדיקה.
six 4 life
09-05-11, 18:48
הקומפרסיה שלך תקינה, ההבדלים בין הצילינדרים זניחים והמספרים טובים.
כמה ק"מ כבר עשית איתו?
עשיתי איתו בערך 3000 ק"מ מאז האוברול.
לפי הספר זה 120-150 אם כך היא תקינה, למרות ששמעתי על סופות אחרי אוברול שמראות על 160-180 יכול להיות?
six 4 life
09-05-11, 19:07
יכול להיות הכל, זה תלוי מי חרט ומי הרכיב את המנוע, אבל המספרים שלך גם טובים.
לגבי הביצועים- אתה חייב לתת למנוע לרוץ אין מה לעשות, יקח עוד כמה אלפים עד שתתחיל לקבל ממנו את הכח שאתה מחפש.
אתה כמובן יכול לעשות בדיקות למערכות מסביב בלי קשר, להזיק זה בטוח לא יזיק, אבל אישית אני לא חושב שיש לך בעיה. המנוע צריך לרוץ.
סופת המדבר
09-05-11, 21:16
המנוע שעשית מוגדל או רגיל?
אני שואל כי אולי מי שאמר לך שהקומפרסיה שלו היתה 180
כנראה היה מנוע מוגדל
לא מוגדל,המנוע אצלי סטנדרתי.
קודם כל תתחדש !
אני לא מבין דבר אחד , קראתי הרבה שישורים שבכלל לא ניתן אוברול למנוע סופה . יש ציפויי בצילינדרים וכ"ו .
ופה אני רואה שכן ניתן לעשות אוברול . מישהוא מוכן לעשות סדר בדברים !!!
תודה
six 4 life
10-05-11, 15:43
הנה סדר.
מי שכתב שאי אפשר לעשות אוברול למנוע סופה- אדיוט.
השמועה שלא ניתן לעשות אוברול במנוע סופה היא באמת שטות,אני מכיר סופות שעשו אוברול לפני שנים ועד עכשיו נוסעות וחזק ללא שום תקלות או בעיות.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.