צפייה בגרסה מלאה : נעילה קדמית אוטומטית סמוראי 87/88 ?
הירשפלד יובל
08-05-11, 19:02
לפני הזמנה מחו"ל .האם לוקרייט 1510 מתאימה לדיפרינציאל קדמי 87/88 ארוך ?
כן אבל למה קדמית ולפני אחורית. בלי הגה כוח אני לא ממליץ בכלל, לפחות מניסיון שהיה לי על האוטו
אם אני לא טועה צריך להחליף קייס לקייס אחורי
לא בדגמים הישנים. רק משנות התשעים שינו את הקייס. אם אני לא טועה
לא בדגמים הישנים. רק משנות התשעים שינו את הקייס. אם אני לא טועה
צודק צחי.יותר נכון משנת 89.
יובל בחייאאאאאט, תחליף את הסרנים המצחיקים האלו לפני שאתה משקיע בלנועל את הסמוראי....
לא מבין את ההגיון לנעול רכב שמסוכן להיכנס איתו למקטעים טכניים.
כמובן שזה נאמר בידידות ואיני חלילה רוצה לפגוע.
הירשפלד יובל
08-05-11, 23:20
תודה לכל העונים.
צחי : יוזמנו 2 .תותקן ראשונה אחורית . אם וכאשר תותקן שניה קדמית.
עמרי : יתכן שבעתיד יוחלפו הסרנים (רחבים , היילקס ) .למיטב ידיעתי ה-1510 יכולה לעבור לפחות לרחב אחורה .כל אחד והקצב שלו והשריטות שלו. לא נעלבתי ולא נפגעתי.
מורי : תודה על האישרור /אינפורמציה .
(אני מסיק שאין הצדקה למה שנאמר לי שיש צורך לספור את מספר השינים בציריה קדמית )
יובל קח בחשבון את הדברים הבאים.
נעילה קדמית אוטומטית מחייבת אותך לנסוע ב-2X4 רוב הטיול. בזמן שילוב הנעה קדמית ההיגוי נפגע קשות וללא הגה כוח ההגה הופך לקשה עד בלתי אפשרי סנוסף רדיוס הסיבוב גודל בהרבה. לנעילות אוטומטיות מקדימה יש נטייה לגזור ציריות בסמוראי, אם חלילה נפגע לך דרייב שאפט אחורי בזמן הטיטול אין לך אפשרות לנסוע על הקידמי.
לדעתי, תשקי את הכסף בנעילה אחורית, אם בא לך עוד משהו תתקין הגה כוח, הרבה יותר נחוץ (או מזגן בפחון הענק שלך :)
GodsFather
09-05-11, 08:36
יובל הוא טיפוס שנוהג ברגוע, כך שגם נהיגה עם נעילה קדמית לא תפריע לו כמו שמפריע לרובנו. סרנים רחבים של 88 יעשו את העבודה גם כן, לא חייבים ללכת להכי רחב שיש (לא מדבר על היילקס כמובן).
אם נעילה אחת עושה פלא בשטח אז זוג נעילות יעשה לך פלא כפליים בשטח, יובל, אתה תופתע מהקלילות שבה הרכב עובד מכשולים, גם מבלי ללכת לקיצוניים שבמעלות. מנסיון.
אמיר אין לי מושג איך נהגת באוטו. אני, אחרי הגיית שטח הראשונה עם נעילה קדמית העפתי אותה קיבינימט. בגלל שיובל לא עושה אקסטרים, בדיוק כמוני אני חושב שנעילה קדמית אצלו מיותרת לגמרי
GodsFather
09-05-11, 10:24
נהגתי גם נהגתי. נכון שלא הרבצתי מהירות בשבילים כשהייתי נעול, אבל בנסיעות רגועות ולאחר למידה איך בדיוק הנעילה מושפעת מהרגל הימנית, זה לא כזה נורא. וכמו שאמרתי - היתרון בעבירות, מעולה. אתה ממש מרגיש איך הגלגלים הקדמיים מושכים את הרכב ומקלים על העבודה.
הכל שאלה של אופי הנהיגה. אם הוא היה אחד שאוהב לנהוג בשבילים מהירים, הצדק אתך. אבל הוא לא. הוא רוצה לעשן את הפייפ שלו ברגוע (סמיילי)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.