PDA

צפייה בגרסה מלאה : בוקסה משולש עליון ,מי מה מו?



cgp
14-05-11, 22:28
שלום מדובר בQ קצר 95, כן אני יודע שזה שייך למיצובישי אבל השאלה די כללית.

הבעיה-- בוקסה בצד נהג שבורה. מדובר על משולש עליון

ועכשיו ה--הבעיה במוסך מורשה רוצים 1200 לא כולל מעמ וללא עבודה, לכל צד!!!! מוגזם או שנדמה לי?

האם חייבים להחליף 2 צדדים למרות שצד אחד תקין?

איפה יש מקום ממומלץ באיזור המרכז- שרון יותר זול?

כמה באמת עולה בוקסה וכמה עבודה?

מזה "הכתום" ששמעתי פה ושם דיבורים על זה

האם יש נזק לנסוע ככה? לא שאני לא אסדר את זה, אבל האם ניתן למשוך קצת?

תודה מראש

סופת המדבר
15-05-11, 14:11
מה זה ''בוקסה שבורה''? בוקסה מברזל? מגומי? מפלסטיק?
בד'כ הבוקסות מגומי אז הם לא יכולות להישבר אלה להיקרע

אסף ב
15-05-11, 15:33
אני החלפתי משולש קומפלט לפני שנה בגלל ריג'קט זהה בטסט... תבדוק כמה עולה משולש לרכב שלך,ואם זה יקר אז יש אופציה להחליף רק את הגומי,אתה צריך פרס בשביל זה אבל זה יוזיל משמעותית... אם אתה יכול לצלם זה יעזור...

ניר ל
15-05-11, 16:13
אני מחליף מחר בוקסות + תפוחים בשני הצדדים בפאג'רו שלי,
תותבי הגומי בזרועות המתלה (המשולשים) מתבלים עם הזמן ונוצר חופש ורעש מעצבן של חריקה ודפיקות.
הפתרונות -
החלפת המשולשים לחלף מקורי - יקר כי מחליפים את כל המשולש כולל הבוקסות והתפוח, אבל שורד לנצח... , כנראה שהצעת המחיר שקבלת היא לחלף מקורי.
החלפת המשולשים לחלף תחליפי "סיני" - זול (פחות מ 200 ש"ח למשולש) אבל שורד זמן קצר - אתה עלול למצוא את עצמך מחליף אותו שוב כעבור שנה בלבד.
אפשרות שלישית - שיפוץ המשולש המקורי ע"י החלפת הבוקסות לבוקסות פוליאוריטן (משווקות ע"י "כתום" ומכאן שמן) והחלפת התפוח (בולג'וינט) - שורד כנראה לא פחות מהמקור ועולה הרבה פחות.

אני בחרתי באפשרות השלישית, אבצע את התיקון במכון "פרונט מוטורס" בראשל"צ אצל יוסי, הצעת המחיר שקיבלתי היא 1250 ש"ח לשני המשולשים כולל עבודה ולא כולל מע"מ. תן לי יומיים ואוכל לספר לך איך היה, כולי תקווה שהפוליאוריתן מהווה תחליף טוב (הוא עמיד יותר אך קשיח יותר) ושלא ירעיש כעבור זמן.

cgp
15-05-11, 17:04
תודה על התגובות, אני ימתין לדיווח על התוצאה. והאם אני יכול להחליף רק צד אחד? יש לציין שאין רעשים ולא מרגישים כלום, לכן אני כביכול דוחה את הקץ.

ניר ל
15-05-11, 19:42
אתה יכול להחליף רק צד אחד

ניר ל
17-05-11, 10:45
הוצאתי את הרכב היום מ "פרונט-מוטורס" ראשל"צ, בילה שם הרבה שעות על הליפט...
בנוסף לשיפוץ המשולשים העליונים המקוריים הוחלפו גם התפוחים במשולשים התחתונים, אני מתעקש על חלפים איכותיים ולא מנסה לחסוך כסף - כך שהמחירים שאני משלם הם לא מחירי מינימום..., בוצע כוון פרונט כמובן (קח בחשבון שרק זה עולה כ 250-300 ש"ח במכון פרונט) והוחלפו לי הבולמים הקדמיים (הבאתי אותם משי "בולסטר" שהחליף לי אותם במסגרת האחריות - תודה לשי !) . כל הסיפור עלה לי 1750 ש"ח כולל.
בסה"כ מדובר בלא מעט עבודה - שחרור מוטות פיתול, שחרור כל התפוחים, פירוק מוט הגה וכל מה שמפריע לגישה, חליצה והחלפת הבוקסות זה החלק הכי מעיק מן הסתם, בוודאי שבאמצעים ביתיים, זה ארך יום לא מעט שעות במוסך - לי זה היה לוקח כנראה יומיים. בכל מקרה - כבר חסכת 50% בלי להתפשר על איכות לעומת ההצעה שקיבלת.

אם את רוצה פתרון זול וקל יותר שיתן לך שקט לפחות עד הטסט הבא אם לא למס' שנים - קנה משולש תחליפי עליון ותחליף אותו בעצמך ב 200 ש"ח כולל הגריז והשתייה.

cgp
17-05-11, 12:41
תודה על העידכון,
לא אני לא מחפש את הפתרון הכי זול, ומעדיף להשאיר את המשולש המקורי. שהוא תקין לגמרי.

אני אחליף רק בוקסה למשהו טוב נראה לי וזהו.

cgp
25-05-11, 15:11
ניר,
תוכל לדווח איך ההרגשה, אם משהו שונה אם בכלל לטוב ולרע אחרי שבוע ניסיון? תודה

דיברתי עם יוסי ואכן המחיר שלו הכי נמוך, כמובן כל ההצעות שלקחתי הם להחלפת הבוקסות -2 הצצדים למשולש העליון, בבוקסות של כתום.
מעניין שיש הבדלים של מאות שקלים בין חלק מההצעות, שרב ההצעות נעות בין 1000-1200 לפני.
אני כנראה יום א מבצע את העבודה.
ירון

ניר ל
25-05-11, 15:32
לא נסעתי עדיין בשבילים מהירים אבל גמעתי לפחות 1000 ק"מ כביש וזה מרגיש בסדר גמור, המתלה הקדמי מוקשח יותר גם בזכות החלפת הבולמים, כרגע אין רעשים, אני מקווה שגם לא יהיו בעתיד אחרי התייבשות הגריז.

ארוך ירוק 98
29-05-11, 23:11
לא לתת לאף אחד להחליף לכם את המשולשים המקוריים, אם צריך להחליף אז רק את הבושינגים( בוקסות) !
משולשים סינים לא לגעת , פשוט לא לגעת! מתבלים תוך חודשיים ( אני נוסע הרבה בשטח).
רמת המחירים שאני מכיר היא כ 850 ש"ח לכל צד עבור שיפוץ המקורי , אני בטוח שיש גם יותר זול מזה.
לרמי קפזידר בעל המוסך שבו אני מטפל בפאג'רו שלי יש רכב בדיוק כמו שלך, רמי מטפל במספר מכובד של רכבי פאג'רו שעובדים קשה מאוד בסופי שבוע!
צור איתי קשר 054-6828802 ואתן לך את הפרטים שלו ,רני ( מועדון PAJCLUB )

cgp
30-05-11, 23:08
טוב. אז תודה לניר. ורני, אני איצור איתך קשר לגבי מכונאי לפאגרו, אני באמת מחפש מישהוא שמכיר את הרכב פיקס.

בכך מקרה החלפתי רק את הבוקסות "לכתום" בפרונט מוטורס ברשל"צ, יש לציין שהתרשמתי לטובה מהעבודה, נקי ומסודר, כלים מתאימים, בלי לחץ, הרכב בילה שם הרבהXXXX שעות על הליפט, ולא נפרדתי ממנו לרגע, שאלתי שאלות, קיבלתי תשובות, בעלי העסק גיפאים בעצמם, ובזמן שהייתי שם עוד פאגרו השתגע עם הבגהה , טאראקן שם בולמים קפיצים מיגון, ועוד איזה גיפון הגביה.
בקיצור אני לא ה4X4 הראשון שהם ראו.
אני אשתדל לצלם את המשולשים, הבוקסות נראות יותר טובות מהגומי הרגיל, אבל רק ימים יגידו
בכל מקרה מי שמחליף לבד ----חובה להשתמש בגריז המצורף בקיט ולא בגריז רגיל.

-->