PDA

צפייה בגרסה מלאה : מיפרט טכני של פג'רו 99 פתוח



sanka
25-05-11, 22:45
מי שהוא יודע מה המיפרט הטכני של שפג'רו 99 פתוח מגיע איתו מהחברה

niro samurai
26-05-11, 20:12
2500 סולר

sanka
26-05-11, 22:33
את זה אני גם יודע קצת מעבר נעילות בולמים קפיצים

freedom
06-06-11, 22:03
יש דגמים שהגיעו עם נעילת דיפרנציאל אחורי ויש בלי

דרור ברלי
06-06-11, 23:40
2.5 ליטר טורבו דיזל, 99 כ"ס.
גיר ידני 5 הילוכים.
תיבת העברה רגילה, דומה לזו שבמגנום/פג'רו ספורט (לא סופר-סלקט).
מתלים: קדמי מוט פיתול, אחורי סלילים.
צמיגים במקור 235.75.15. הרוב החליפו ל-31. חשוב לוודא מה כתוב ברשיון, כי היום כבר קשה מאוד לשנות.
חלק הגיעו עם נעילה אחורית מקורית. חלק לא.

בנוסף לכל הבדיקות הרגילות, חשוב לוודא מצב גג הברזנט. אם הוא בלוי/קרוע, החלפתו יקרה.

sanka
06-06-11, 23:49
דרור הרשה לי לתקן לחדש לך אבל יש היום בשוק אחלה תופרים ראיתי יופי של עבודות על רכבים ובחירים יותר שפוים בסביבות ה3000 לאומת המקורי שעולה למיטב ידעתי 11000 ש"ח

דרור ברלי
07-06-11, 00:13
בוא'נה, זה לא סופה או CJ ישראליים. הברזנט המקורי בפג'רו זה לא חתיכת שמשונית. הוא לא רק נראה טוב, הוא גם מתוח ואטום כמו שצריך.
מנסיוני ועם כ להכבוד, גם תופר הברזנטים המוכשר ביותר לא יוציא עבודה באיכות של המקור. לא באיכות החומר, לא באיכות התפירה, לא בהתאמה. מי שמתאים לו לשלם שליש עד רבע מחיר תמורת איכות בהתאם - זו זכותו.

sanka
07-06-11, 13:17
לא יתווכח עם נסיונך אבל ממה שראיתי היו אחלה עבודות לדעתי גם מבחינת חוזק ואיכות החומר
וגם נוחות פירוק והרכבה פחות מסורבלת מהמקורי ועדין 11000 מול 3000 זה הבדל לדעתי רוב האנשים כאן ישקלו יותר מפעם אחת

-->