צפייה בגרסה מלאה : מצבר חדש
שלום,
אני רוצה להתקשר להזמין מצבר חדש לסיקס שלי (עדיין לא שלי אבל ממחר אחרי הטסט אם ירצה האל הוא יהיה) שאלתי מה להגיד לבחור שאני מזמין ממנו (הוא לא מתמחה ברכב הוא פשוט משווק גם מצברים בנוסף לציוד חקלאי והוא יכול להשיג לי מחיר ממש טוב).
לסיכום, מה להגיד לו להזמין??? :?
הרכב סטנדרטי לגמרי מבחינה החשמל? אני מניח ש-65AH יספיק .
קצת תוספות? שווה להשקיע ב-80AH .
אם ההבדל במחיר זניח , לדעתי , לך על המצבר הכי גדול שאתה יכול להכניס לרכב . אני לא יודע כמה זה מעשי בסיקס , ואני בטוח שאפשר לפתור את זה בקלות אבל אתה צריך מצבר שיכנס לתושבת ולא יהיה גבוה מדי .
מנסיון של שנים לך רק על מצבר של 100A שמסוגל לתת 400A להתנעה.
סטרטר של סיקס זה דבר מאוד מוזר, כשהוא חדש ותקין הוא לוקח כ- 150A להתנעה אבל קצת מים וקצת בוץ גורמים לו לצרוך עד 350A להתנעה, מצבר קטן יחזיק מעמד פעם פעמיים אבל אם למשל נרטבו לך הפלגים אחרי מעבר מהיר בשלולית גנוזה ואתה מנסה ליבש ולהניע וצריך הרבה סיבובים תגלה שמצבר קטן פשוט לא עומד בזה. בנוסף עם האוכל בא התאבון ומחר אולי תרכיב כננת או זרקאורים ומכשיר קשר ותרצה להאיר את המחנה בלילה במידבר עם ממיר מתח ומס' נורות של 220V ומצבר קטן פשוט לא יעמוד בזה.
נמרוד
ערן המסוקס
21-05-03, 21:35
נמרוד?!? אל תשכח שהבחור לא רוצה מרכז אנרגיה רב מיכשור כמו הג'יפ שלך.
סך הכל רוצה ג'יפ, ולא מאמין שיוסיף לו כננת בשנים הקרובות, מהכרותי הקצרה איתו.
אצלי מצבר של 63 אמפר/שעה מחזיק יופי כבר כשנה. יש לו כח התנעה של למעלה מ 400 אמפר..
בכל מיקרה, לאחר זמן ממושך שהרכב לא הותנע למשל צריך לתת סטרטר ארוף מאוד (או לחכות אבל אין סבלנות) עד שמגיע הדלק לקרב'.
מחזיק כמו טיגריס.
היו לי בעיות ורעשים מוזרים אחרי טיול שהיה טבול ברובו במים ובוץ. פרקתי סטרטר, נחרדתי, ניקיתי כמויות בוץ, גרזתי, כמו חדש.
שוב תודה לכל המומחים על כל העצות :D :D :D
היום הזמנתי מצבר של 80AH (נראה לי מספיק לעת עתה)
אני מאוד מקווה שהוא יספיק ואם לא, נחליף...
מחר בבוקר אני איתו בטסט ואם הכל בסדר אח"כ אני בבנק הדואר
ונהפך באופן רישמי לחלק מהפורום :lol:
חנן-ג'יפולוג
21-05-03, 23:52
אצלי בחמש השנים האחרונות יש מצבר 63 אמפר-שעה ולא נתקלתי אף פעם בבעיה איתו.
הג'יפ עם כננת שעובדת הרבה והיה עד לפני כשנה עם מזגן.
היתרון בשימוש במצבר בגודל המקורי הוא שהתושבת מתאימה לו ומחזיקה אותו בלי צורך בשיפצורים ושינויים ושהקטבים של המצבר נמצאים במקום הנכון מבחינת החוטים.
אני לא רואה סיבה לשנות.
למה לא אמרת קודם?
טוב נו אני מאוד מקווה שהוא יתאים בגודל (יש הבדל של פלוס מינוס 1 ס"מ בין מה שמדדתי ב-20 שניות עם סרגל מצ'וקמק לבין המידה של מה שמביאים לי) לגבי מיקומי הקטבים אני עדיין שומר על אופטימיות...
עירא
ערן המסוקס
22-05-03, 00:07
אותו הדבר.. מתאים גם 80 אמפר. המצבר הקודם שלי היה 80..
עירא , שים לב לגובה הקטבים ולמיקומם החדש (במידה ושונה) . בדוק שבסגירת מכסה המנוע הוא אינו קרוב מדי לקוטב החיובי .
אדי
תאמת' כשמתי את המצבר החדש, הוא מאוד קרוב למכסה מנוע, יש המלצות (חשבתי אולי משהו בסגנון חתיכת פנימית קטנה על הפלוס)
עירא , אני מניח שפנימית תעזור , תאבטח אותה עם כמה אזיקונים .
אצלי שמתי מעין יריעת גומי שקופה שהחשמלאי נתן לי (בדיוק החלפתי מצבר, ואז שמנו לב) , אבטחתי עם אזיקונים ומאז אין בעיה .
אדי
ותדביק גומי על המכסה מנוע
תיקח שטיח ישן מגומי לרכב , תעטוף איתו צד אחד של המצבר ושיהיה
כמו מכסה למצבר ככה עשיתי אצלי ויצא ממש טוב
נרשם, יבוצע מחר.
תודה.
:P
(במקום שרשור חדש אני מנצל קיים)
מצבר 80 אמפר של שנפ - 720 ש"ח
האם נורמלי? משהו יודע על יותר זול?
(במקום שרשור חדש אני מנצל קיים)
מצבר 80 אמפר של שנפ - 720 ש"ח
האם נורמלי? משהו יודע על יותר זול?
יקר מאד, מאד.
יש מצברי 80 זהים חיצונית ל63 הרגילים, ואני ראיתי פעם כזה של שנפ שעלה הרבה פחות מ720... אני לא רוצה לזרוק סתן מחיר מזכרון.
אני משתמש במצברי 63 של שנפ, כיום בשלישי (יותר נכון שני+שלישי ביחד). טובים בהחלט. אם אתה רוצה פרויקט, תכין לך כבר מקום למצבר השני.
עירא, שים לב, כרגיל הריתום של המצברים נעשה עם שני ברגים ארוכים ופחית מצד לצד. סידור זה כמעט הצית לי את הרכב עקב קצר בין הפלוס לפחית ,חוץ מהסיבוך של לפתוח/לסגור. לחלופין סילקתי את הברגים הארוכים והרכבתי על החורים שלהם למטה בורג אופקי בכל צד, לקחתי שתי גומיות משאית ורתמתי את המצבר לברגים החדשים. ככה קיבלתי ריתום לא מקצר, נוח מאוד לפתיחה וסגירה, וגמיש בלחץ שלו על המצבר, בקיצור עובד יופי. אקווה לזכור לצלם לך את התוצאה, אבל כל הג'יפ הזה מלא פטנטים קטנים כאלה, לך תזכור.
עירא, שים לב, כרגיל הריתום של המצברים נעשה עם שני ברגים ארוכים ופחית מצד לצד. סידור זה כמעט הצית לי את הרכב עקב קצר בין הפלוס לפחית ,חוץ מהסיבוך של לפתוח/לסגור. לחלופין סילקתי את הברגים הארוכים והרכבתי על החורים שלהם למטה בורג אופקי בכל צד, לקחתי שתי גומיות משאית ורתמתי את המצבר לברגים החדשים. ככה קיבלתי ריתום לא מקצר, נוח מאוד לפתיחה וסגירה, וגמיש בלחץ שלו על המצבר, בקיצור עובד יופי. אקווה לזכור לצלם לך את התוצאה, אבל כל הג'יפ הזה מלא פטנטים קטנים כאלה, לך תזכור.
הריתום הוא בדרך כלל, גם בג'יפים, על ידי פחית שלוחצת על השפתיים בתחתית של המצבר - בשביל זה בדיוק יש למצברים את הצורה המיוחדת...
מצבר 80 אמפר של שנפ - 720 ש"ח
האם נורמלי? משהו יודע על יותר זול?
קח מצבר טודור מאוטודיפו בחצי מחיר.
להפתעתי גיליתי שזה המצבר המקורי בפולקסוואגן הפרטי והוא מחזיק כבר כמעט 4 שנים. על הג'יפ יש לי אותו כשנה.
ביקרתי באוטו דיפו, היחיד שהתאים (80 אמפר עם הפלוס בצד הנכון) היה שנפ
570 ש"ח כולל, אחריות ל15 חודשים
FYI
תודה חנן.
אני ממש לא טוב בחיפוש. :(
מצברי שלו מוכרים 80 אמפר שעה בכ-400 ש"ח...
אם אתה רוצה הסבר על איך להגיע - תקשר.
אייל
0507876694
תגידו זה נכון שהמשרד לאיכות הסביבה מחייב מוכרי מצברים לקחת את המצבר הישן?
כי קניתי החודש מצבר נוסף לג'יפ ומצבר לבאגי ובעל החנות אמר לי שאני צריך בעקרון להחזיר לו שתי מצברים כי ככה הספק שלו דורש.
הוא אומר שזה איכות הסביבה רוצים ככה כדי שאנשים לא יזרקו את המצברים ככה בפח..
יש אמת בדבר או שהוא סתם מחרטט אותי?
זה נכון שזה רעיל לסביבה, אבל רוב המוכרים לא מבקשים את הישן.
בארה"ב היו מקזזים לך מהמחיר בעבור הישן כדי שתחזיר ויוכלו להיפטר ממנו
אייל תודה, אני מכיר את המקום.
מה גם שניתן למעשה להשתמש בקופסה הישנה של המצבר, מבחינת היצרן כמובן.
היום ביקרתי בשלו ,החנות בקרבת שכונת התקווה,קניתי מצבר 80 אמפר עלה 350 שח.
מתאים בדיוק למגש.נראה איך יתפקד בהמשך.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.