PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: פולקסווגן טיגואן 2.0TSI 2011 במבחן שטח



דרור ברלי
07-06-11, 14:15
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2154-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7% 95%D7%92%D7%9F-%D7%98%D7%99%D7%92%D7%95%D7%90%D7%9F-2.0TSI-2011-%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%A9%D7%98%D7%97

hadtomer
07-06-11, 16:35
"לאחר 4 שנים הטיגואן עדיין רלוונטי"? דרור, מי כמוך יודע שבגרמניה הוצג דגם מחודש כולל מנועים חזקים יותר ועיצוב שונה שיגיע לארץ עוד חודשיים

דרור ברלי
07-06-11, 17:45
דגם מחודש = מתיחת פנים. כשיגיע, נתייחס אליו.

zviki
07-06-11, 21:35
דרור שלום,זה אני שדיברתי איתך בטלפון [צביקה] ביום שאתה הבאת את המדבקות ל"אורן מערכות" לקראת הבאחה האחרון. קצת השתפכות דביקה וכאחד שאין לו כבר אינטרסים ליצור קריירה חדשה וחנופה זולה: אני כבר לא מעביר כרטיסי נוכחות בבוקר ועשיתי כבר את שלי בחיים.בוא נגיד שלפני 16 שנים הייתי בן 50 כך שאני חף מליקוקים,אינטרסים ומדבר דוגריייייייי
ולעצם העניין ובקצרה: לא אומרים שבחיו של אדם בפניו,אבל כאמור אין לי אינטרסים רק אמת בפי ויש לי צורך פנימי להגיד את מה שאני מרגיש. אני עוקב אחרי הכתבות שלך בכלי התקשורת העשויים מנייר,בפורומים וכו' כבר שנים רבות. יש לי הרבה לומר אבל אסכם: חוויה רוחנית לעילא ולעילא,מכיר את התחושה שקוראים ספר ולא רוצים שהוא יגמר? כך אני מרגיש,נקודה.חג שמח ויישר כח.

איש
08-06-11, 08:08
סיקור מעולה ממש מקיף מכל הכיוונים תודה.
עכשיו רק נשאר להתברג לעשירון העליון או להגר למדינה זרה ...

shay_love_off_road
08-06-11, 12:48
(אזהרה: עוד תהיה שלי!)

רגע??? אנחנו לא אמורים להיות "הגרעין הקשה" של עולם השטח?
(ואני אצוטט: "ג'יפולוג הוקם בשנת 2001, כאתר בית אינטימי
ל"גרעין הקשה" של חובבי הג'יפים בישראל.")

איפה הנעילות, סרנים חיים, יחסי העברה, בולמים, לפי מה שאני רואה
(בעין לא מקצועית) הגולף סטיישן הזאת רחוקה מלהיות רכב שטח,
אם אני אקח אותה למקומות שבלייזרים וסופות נוסעים בהם סביר להניח
שהיא תתפרק לגורמים,

אני לא יודע...מישום מה נראה לי ע"פ חלק מהכתבות שג'יפולוג הופך להיות
עוד מגזין רכב רגיל, בלי נגיעה של ממש לשטח בנוני / קשה,

asafk
08-06-11, 20:02
...ולכן גם רכבי "שטח" - ג'יפונים שאף אחד לא באמת חושב שיכולים לחפש משהו בשטח - נבחנים אצלנו גם בשטח. בשטח שמתאים להם, אבל זה גם משהו. (ולא, אנחנו לא נכניס טיגואן לשטח שמתאים לסופות ובלייזרים. הוא באמת יתפרק. אז בשביל מה? )
מבחני הג'יפונים חשובים להרבה מגולשי ג'יפולוג. זה המקום היחיד שתוכל למצוא בו התייחסות ל(אין) יכולות השטח שלהם.
והכי חשוב - זה לא בא על חשבון מבחנים לרכבי השטח האמיתיים, עד האחרון והאיזוטרי שבהם. חלקם גם בלעדיים, כי באמת - זה מה שאנחנו יודעים לעשות..

אסף.

nir.samo
08-06-11, 22:52
צודק שזה השטח שלו אבל מצחיק לתת את הכותרת המחייבת מבחן שטח למבחנים מהסוג הזה.

יונתר
10-06-11, 23:01
היי דרור,

כתבה מעולה.

איך הטיגואן בהשוואה לסקודה יטי? האם יש הצדק להפרש המחירים הגדול ביניהם? מה לגבי יכולות השטח של הסקודה לעומת הפולקסווגן?

יהונתן.

-->