PDA

צפייה בגרסה מלאה : למה הרכיב הבא משמש ? RELAY-AIR-ANTI-THEFT-BLOWER



GodsFather
13-06-11, 09:52
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CHEVY-RELAY-AIR-ANTI-THEFT-BLOWER-93-09-12193601-/330565344245

לא ברור לי אם זה קשור למערכת האיוורור או למניעת גניבות...

ניר ל
13-06-11, 11:32
זה ריליי...
לא ברור מה מיוחד בו ויכול להיות גם וגם (גם למפוח וגם למשבת )

GodsFather
13-06-11, 11:42
אז למעשה שאר הכותרת היא בשביל למשוך תשומת לב ?

גם אני חושב שזה ריליי פשוט...

shmil
13-06-11, 12:21
לא, זה רילי שמשמש או לזה, או לזה.
ולא לתשומת לב...

GodsFather
13-06-11, 12:28
אבל בסופו של דבר זה ריליי פשוט כמו כל ריליי אחר ? למשל ריליי ששמים לסטרטרים. או שיש משהו ספציפי שאני צריך לתת לו תשומת לב ?

איזה חשמלאי חוכמולוג התעסק לחבר ברכב ומאז סיבוב הסוויץ לא מניע את הרכב... יכול להיות שהוא דפק את הריליי ששימש כמונע גניבות, אם אכן לכך הוא משמש. ולכן צריך להחליף אותו (וגם את החשמלאי :) )

איציק - 4X6ZH
13-06-11, 14:44
במערכות הזעקה חכמות
יש אופציה לנתק את גלאי ההזעקה הפנימי \ או את גלאי הזרם של מערכת ההזעקה
כאשר מערכת ההזעקה פועלת .
יש כלי רכב שבהם מערכת האוירור נכנסת לפעולה " לבד " בזמן חניה ( לניקוי תעלות האויר נגד פטריות )
יש כלי רכב שיש להם מערכת חימום נגד קיפאון ( בחניה ) שמופעלת לפי טמפרטורה פנימית של הרכב

ואז כדי שמערכת ההזעקה לא תופעל ( בגלל שהמפוח נכנס לפעולה )
יש מערכת עוקפת
וזה כנראה הרלי הזה

איציק

GodsFather
14-06-11, 05:27
מדברייך איציק, נראה אם כך שאין קשר בין הריליי הזה לסוויץ. הבנתי נכון ?

tzagi
14-06-11, 10:25
ריליי חצי יוניברסלי בעגלות GM ב20 שנים האחרונות
מקביל לריליי בוש ברכבים ארופאיים,

עדיף שתיתן יותר פרטים על העגלה המדוברת, ודחילק, די לתת ל "חשמלאי רכב" להתעסק עם מה הם לא מבינים.
מה היתה הבעיה שגרמה לחבר המסכן לקחת את הרכב לבית מטבחיים?

GodsFather
14-06-11, 10:40
ג'ו, מדובר באותה גרוטאה שדיברנו עליה לפני כמה שבועות - שברולט venture

הבחור הלך לחשמלאי חיפר ששיחק ושיחק ועכשיו אני מנסה להציל את המצב כי הוא ניסה לעקוף לו חצי מהמערכות ברכב.

אחד הרכיבים שהבחור זוכר שהתעסק איתו היה הרכיב המדובר ולכן רציתי לדעת אם יכול להיות קשר בנושא.

הבעיה כרגע - יש סוויץ' אבל אין סטרטר. אם מחברים ישירות מצבר לסטרטר - מניע (מה שפוסל גם את הטענה שהייתה בעבר של "מכונאי מהמוסך המרכזי" שאמרה שהמנוע תפוס, הוא לא, בדקנו הן ביד עם ידית וגם עם הסטרטר).

אז לפני שאני עוקף את הסוויץ ומתקין כפתור נפרד, אני מנסה להבין מה עוד עשו לו שם. הספר רכב הוזמן אבל יקח לו עוד איזה חודש וחצי להגיע, בנתיים הרכב הזה צריך להיות בתנועה.

tzagi
14-06-11, 10:57
מאד פשוט
מעל למוט הגה יושב ה NEUTRAL SAFETY SWITCH

יש לו 2 צדדים
בצד של ה2 קונקטורים ראה אים יש 12V
כש הסויטץ' בסטארט, החוט צריך להיות סגול, אם יש, תתחבר משם ישירות למתנע וסגור עניין, אם בא לך תתקין ריליי בוש 30 אמפר בדרך.
כול הסיפור לא צריך לקחת מעל רבע שעה.
חוט סגול, מנורת ביקורת וטיפה הגיון, יותר מזה לא צריך.

-->