JustDoB
13-06-11, 22:05
שלום לכולם,
XJ95 - המזגן יוצא מפעולה כשאני לוחץ על הגז - אבל לא באמת בעומס גבוה של המנוע.
הנ"ל בנסיעה בלבד, מעל הילוך שני ומעל 1700 סל"ד (יעני - לא בעמידה) כלומר - כשהמנוע בעומס - אבל באופן לא סביר (אפילו גז רך של 2300 סל"ד בכביש מישורי - לא עובד). קורה גם כשהמנוע ממש לא חם מדי (80 מעלות לערך).
בנתונים האלה המשמעות היא שרוב הזמן הוא לא עובד, ורק בשיוט כשאני עוזב את הגז נכנס קצת קור... זה בתכלס אומר או גז או קור :( וזה גורם לי לנסוע מאוד לא אינטיליגנטי... (לוחץ חזק לתפוס תאוצה ועוזב כדי לקבל קצת אוויר ...)
אני אחרי בדיקת גז (הוציאו שקלו והחזירו - מדויק על הגרם !), לחצים בסדר גמור, אחרי בדיקת ואקומים (אין איזה צינור מנותק), ואפילו עקפנו את המינוס לריליי כך שהמחשב שאמור להוציא אותו מפעולה בעומס חום מנוע או לפי קור בתא הנוסעים לא יהיה חלק מהמשחק - ואין הצלחה :mad:
יש למישהו רעיון ?
תודות !
XJ95 - המזגן יוצא מפעולה כשאני לוחץ על הגז - אבל לא באמת בעומס גבוה של המנוע.
הנ"ל בנסיעה בלבד, מעל הילוך שני ומעל 1700 סל"ד (יעני - לא בעמידה) כלומר - כשהמנוע בעומס - אבל באופן לא סביר (אפילו גז רך של 2300 סל"ד בכביש מישורי - לא עובד). קורה גם כשהמנוע ממש לא חם מדי (80 מעלות לערך).
בנתונים האלה המשמעות היא שרוב הזמן הוא לא עובד, ורק בשיוט כשאני עוזב את הגז נכנס קצת קור... זה בתכלס אומר או גז או קור :( וזה גורם לי לנסוע מאוד לא אינטיליגנטי... (לוחץ חזק לתפוס תאוצה ועוזב כדי לקבל קצת אוויר ...)
אני אחרי בדיקת גז (הוציאו שקלו והחזירו - מדויק על הגרם !), לחצים בסדר גמור, אחרי בדיקת ואקומים (אין איזה צינור מנותק), ואפילו עקפנו את המינוס לריליי כך שהמחשב שאמור להוציא אותו מפעולה בעומס חום מנוע או לפי קור בתא הנוסעים לא יהיה חלק מהמשחק - ואין הצלחה :mad:
יש למישהו רעיון ?
תודות !