PDA

צפייה בגרסה מלאה : שירות להערכה של חברת BOLSTER



יורם-דרומי
16-06-11, 19:13
רכשתי נעילה קדמית שנלטת מחברת BOLSTER
<U1:p</U1:p<O:p</O:pלאחר כחודש עליתי על תקלה במערכת שנבעה מבעיה בסרן הקדמי – המיסב נשחק וגרם לבריחת אוויר מהנעילה עד אי פעילותה.
</O:pכמובן שהמיסב והציר הושבתו והיה צורך להחליפם.<U1:p

תאור מצב – הג'יפ יושב על הליפט והסרן הקדמי מפורק ואין לך חלקים להרכיב מחדש ולתקן ואתה נמצא במצוקה ללא פתרון.
<U1:p</U1:p<O:p</O:pהתקשרתי לשי פלג מחברת בולסטר ותיארתי לו את המצב – שי לא היסס ומיד העניק פתרון מהיר
<O:p</O:p<U1:p</U1:p<O:p</O:pתוך שעה הגיע אסף (מחברת בולסטר) למוסך בחולון עם חלקים נדרשים, נשאר במקום וליווה את התיקון ולפי המלצתו פעלנו
</U1:p<O:p</O:p
שי לא התווכח האם החלק באחריות ואם לאו , הוא פעל ישירות מתוך רצון לעזור ולפתור את הבעיה ומתוך כוונה להעניק שירות אדיב, איכותי ומהיר,

</U1:p<O:p</O:p<U1:p</U1:p<O:p</O:pלא נגבה כסף תמורת החלקים למרות שהנ"ל אינו במסגרת האחריות
<U1:pלא ציפיתי למהירות תגובה כנ"ל ובמיוחד מתן החלקים ללא תמורה
<U1:pראוי כאן להעריך נותני שירות מהסוג של שי פלג
<U1:p<U1:p></U1:p>

sos4u
16-06-11, 19:52
רכשתי נעילה קדמית שנלטת מחברת BOLSTER
<U1:p</U1:p<O:p</O:pלאחר כחודש עליתי על תקלה במערכת שנבעה מבעיה בסרן הקדמי – המיסב נשחק וגרם לבריחת אוויר מהנעילה עד אי פעילותה.
</O:pכמובן שהמיסב והציר הושבתו והיה צורך להחליפם.<U1:p

תאור מצב – הג'יפ יושב על הליפט והסרן הקדמי מפורק ואין לך חלקים להרכיב מחדש ולתקן ואתה נמצא במצוקה ללא פתרון.
<U1:p</U1:p<O:p</O:pהתקשרתי לשי פלג מחברת בולסטר ותיארתי לו את המצב – שי לא היסס ומיד העניק פתרון מהיר
<O:p</O:p<U1:p</U1:p<O:p</O:pתוך שעה הגיע אסף (מחברת בולסטר) למוסך בחולון עם חלקים נדרשים, נשאר במקום וליווה את התיקון ולפי המלצתו פעלנו
</U1:p<O:p</O:p
שי לא התווכח האם החלק באחריות ואם לאו , הוא פעל ישירות מתוך רצון לעזור ולפתור את הבעיה ומתוך כוונה להעניק שירות אדיב, איכותי ומהיר,

</U1:p<O:p</O:p<U1:p</U1:p<O:p</O:pלא נגבה כסף תמורת החלקים למרות שהנ"ל אינו במסגרת האחריות
<U1:pלא ציפיתי למהירות תגובה כנ"ל ובמיוחד מתן החלקים ללא תמורה
<U1:pראוי כאן להעריך נותני שירות מהסוג של שי פלג
<U1:p<U1:p></U1:p>

יורם,
כל הכבוד. אנחנו רגילים לצעוק חמס כאשר חושבים שמישהו תוקע אונו בקטנה, אבל שוכחים בדרך כלל לפרגן כשמקבלים שרות טוב, מעל הנורמה .
מה שאתה מציג אכן חורג מהנורמה לה הורגלנו ומהווה רף גבוה מהרגיל.
אתגר לבעלי העסקים שנונים שרות.

הלוואי ונמשיך לראות "הפתעות "כאלה !!
כל הכבוד לשי מבולסטר על זריזותו והיענותו במהירות רבה !!

eysham
16-06-11, 22:06
יורם,

מעבר לשירות המעולה, ועל זה כל הכבוד לשי, מה הייתה הבעיה התקנה לא טובה? בעיה בסרן עצמו?
(התקנתי את ה-ARB... יש ממה לחשוש/לבדוק?)

איל

six 4 life
16-06-11, 22:17
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=55737

יורם-דרומי
17-06-11, 13:04
יורם,

מעבר לשירות המעולה, ועל זה כל הכבוד לשי, מה הייתה הבעיה התקנה לא טובה? בעיה בסרן עצמו?
(התקנתי את ה-ARB... יש ממה לחשוש/לבדוק?)

איל
הבעיה בסרן
הצד השמאלי נשחק במרוצת הזמן והמיסב יושב בקושי
במקום 6 מ"מ הוא יושב על 2-3 מ"מ - ובמרוצת הזן עקב עומס העבודה על המיסב(מההגה ומהציריות וההצלבות) יש חשש ששוב תחזור אותה בעיית שחיקה על הציר
לכן עדיף לתקן עכשיו כשהכול מפורק
יורם

יורם-דרומי
17-06-11, 13:06
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=55737

לא קשור
ההתקנה בוצעה כראוי ולאחר מכן נעשו כיוונים כנדרש במוסך

yaron
17-06-11, 14:34
מכיר את שי ואסף באופן אישי, ללא ספק מדובר במקצוענים ועם שירות כזה עתידם לפניהם.
כל הכבוד!

-->