PDA

צפייה בגרסה מלאה : אוברול מנוע



Neilman
20-06-11, 13:49
חברים שלום,

החלטתי לעשות אוברול מנוע לסופתי היקרה (98), בתיכנון להשבית אותה לשנה הקרובה עקב מחסור חמור במזומנים לדלק... כרגע אני מתגורר באירופה אז אני מנסה לקנות כמה שיותר חלקים פה מסיבות ברורות....

מיסבים ורינגים למיטב הבנתי עד שאני לא מרים ראש מנוע אין לי מה לקנות כי אני לא יודע מידה.
בתיכנון כרגע:
1. משאבת שמן HIGH VOLUME
http://www.summitracing.com/parts/DCC-4529241/

2. מרימים הידרואליים + דחיפים
http://www.summitracing.com/parts/SLP-HT-2011/

3. TIMING CHAIN SET
http://www.compperformancegroupstores.com/store/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=CC&Product_Code=3219&Category_Code=A6Timing

אם מישהו יכול לאשר לי שהחלקים הנ"ל מתאימים אני יותר מאשמח....
חוץ מזה אני בהתלבטות לגבי קמשאפט חם - אם מישהו יכול להגיד לי יתרונות\חסרונות אני אשמח
כמובן אם יש עוד דברים שכדאי להחליף ואני יכול לקנות פה כדי להוזיל עלויות רק תגידו :-)

six 4 life
20-06-11, 21:08
אז מי הצעיר שמסתובב איתה על בסיס יום יומי? הייתי בטוח שמכרת.
היא נשמעת דווקא סבבה.

המשאבה מתאימה, מרימים תקנה כסט ולא בבודדים, והטיימינג לא מתאים.

Neilman
20-06-11, 21:26
היא אמורה להיות אצל דוד שלי..... יכול להיות שהבן שלו....
לגבי המרימים מה ההבדל בין לקנות כסט או לקנות 12 בודדים??
לגבי הטיימינג למה הוא לא מתאים??
חוץ מזה יש עוד חלקים שכדאי לי לקנות מראש??
מה לגבי קמשפט חם??

זהו עם השאלות...... :-) לבינתיים......

Neilman
22-06-11, 20:35
מישהו?????
אף אחד לא עשה אוברול מנוע? החליף קמשפט?

shmil
22-06-11, 22:35
אוברולים יש כאן לא מעט שעשו.
קאמשאפט חם - ככל שאני יודע - רק אחד יעשה עוד כחצי שנה /שנה.

Neilman
22-06-11, 22:43
מכל אלה שעשו אוברול אין מישהו שיכול לתת לי רעיונות\טיפים מה כדאי לי לקנות מראש בחו"ל ומה כדאי להחליף\לשפר "על הדרך"?

Neilman
22-06-11, 23:15
מכל אלה שעשו אוברול אין מישהו שיכול לתת לי רעיונות\טיפים מה כדאי לי לקנות מראש בחו"ל ומה כדאי להחליף\לשפר "על הדרך"?

six 4 life
23-06-11, 12:28
אתה אומר שהמנוע סגור ואתה עוד לא יודע מידות אז על מה כבר אפשר להמליץ לך לקנות כרגע עם כל זה שאתה בחו"ל?

Neilman
23-06-11, 12:59
דחיפים, מרימים הידראוליים, משאבת מים\שמן, קמשפט, אטמים למיניהם זה דברים שלא צריך מידות בשבילם, ואין לי ספק שהחיסכון הכספי של לקנות אותם בחול יהיה משמעותי....
השאלה היא איזה דברים צריך\כדאי להחליף בכל מקרה כשעושים אוברול...

קיד
23-06-11, 21:00
אתה יכול להסביר, מאיזו סיבה אתה עושה שיפוץ מנוע?

בברכה,
קיד.

Neilman
23-06-11, 21:18
בעיקרון הבעייה היחידה שיש זה מרים הידראולי שדופק....
בתכלס אין סיבה אמיתית לעשות, האוטו נוסע פיקס.... אבל:
1. מכיוון שאני משבית את האוטו לשנה בכל מקרה, ולפי מה שהצלחתי לקרוא פה (זה לא הרבה, אני לא מוצא כלום עם החיפוש של האתר החדש...) שיפוץ לבד עולה בסביבות 5000 ש"ח, זה בערך מה שאני מבזבז על ביטוחים בשנה, אז לפחות נרוויח מזה משהו...
2. בעיקר בגלל רצון ללמוד...

kobiarava
24-06-11, 06:50
נשמע לי ממש ממש לא נחוץ... if it aint broken dont fix it

תקן את הליפטר הבעייתי, וסע לשלום. אני משוכנע שיש לך עוד לא מעט דברים לזרוק עליהם 5K בג'יפ, אם אתה מתעקש בכל זאת.







קובי

סופת המדבר
24-06-11, 15:01
אצלי עוד לא עשיתי אוברול (החלפתי קומפלט) אז ככה שאני לא יודע בוודאות מה הכי מומלץ להחליף (כמובן שאם כבר אז הכל)
אבל אם כבר אתה יכול להביא חלקים תביא כל מה שצריך להחליף כמו שאתה אומר ''בלי מידות''
בקיצור מומלץ להחליף קודם את כל הדברים ''הפנימיים'' ה''יותר חשובים'' שיתקעו אותך בשטח
כמו משאבת מים, משאבת שמן , מרימים וכו'
ואולי גם על הדרך אם תוכל אז תביא מזרקים , חוטי הצתה, וכו'..
בקשר למידות של המיסביי החלקה (קסוות) וכל השאר זה כבר תדע כשתיפתח את המנוע

omri_t
24-06-11, 17:44
אתה מתלונן על מחסור במזומנים לדלק- אבל עושה אוברול שלא צריך?!?!

תשקיע את הכסף במקומות יותר טובה. סתם חבל.

Neilman
25-06-11, 15:47
מרים הידראולי צריך להחליף בכל מקרה, ככה שמלהרים ראש מנוע אין מנוס.... במידה ואני הולך רק על זה, מה עוד כדאי לעשות "על הדרך"?? אני חשבתי בכיוון של קמשפט חם, מה שאומר להחליף מרימים, קפיצים וכו', אבל אני לא מצליח למצוא אינפורמציה יותר מדי על זה...
על היתרונות די קל למצוא חומר באתרי היצרנים, השאלה היא מה החסרונות?? אף אחד פה לא עשה את זה??

riko
26-06-11, 17:16
מה עם נעילות קדימה אחורה - יש?
סט קפיצים כמו שצריך - יש ?
בולמים טובים - יש?
סליפ יוק אלימנייטור (קיצור לזנב הטרנספר) - יש?
טרנספר מחוזק - יש ?
צריות מחוזקות - יש ?
סעפת פליטה "הדרס" - יש ?
מגבר הצתה MSD - יש?
חיישנים ספר בארגז כלים - יש?
מערכת מגירות של רכסים מאחורה - יש?
ייחסי העברה בסרנים - יש?
ועוד ועוד ועוד ועוד..........................

אני שואל את כל השאלות , מפני שלהשקיע 5K על אוברול שהוא לא נחוץ נראה לי פרוע לגמרי , לגבי קאמשפט חם זה אפשר להוסיף אבל הייתי מחכה לזמן שצריך להוריד ראש מנוע .
בהצלחה

Neilman
26-06-11, 21:22
מה עם נעילות קדימה אחורה - יש? - אחורה יש ARB, קדימה אני לא אשים על הסרן המקורי ממילא
סט קפיצים כמו שצריך - יש ? - גדול מדי למזוודה...
בולמים טובים - יש? - גדול מדי למזוודה....
סליפ יוק אלימנייטור (קיצור לזנב הטרנספר) - יש? - חשבתי על זה, זה מחייב החלפת\ייצור דרייבשאפט חדש, לא??
טרנספר מחוזק - יש ? - זה חלק מה - SYE, לא??
צריות מחוזקות - יש ? יש :-)
סעפת פליטה "הדרס" - יש ? - גדול מדי למזוודה :-(
מגבר הצתה MSD - יש?לא, ולא בטוח כמה זה שיפור, אני אשמח אם מישהו יאיר את עיניי ף-)
חיישנים ספר בארגז כלים - יש? יש
מערכת מגירות של רכסים מאחורה - יש? אין..
ייחסי העברה בסרנים - יש? 4.56
ועוד ועוד ועוד ועוד..........................

אני שואל את כל השאלות , מפני שלהשקיע 5K על אוברול שהוא לא נחוץ נראה לי פרוע לגמרי , לגבי קאמשפט חם זה אפשר להוסיף אבל הייתי מחכה לזמן שצריך להוריד ראש מנוע . - כמו שכתבתי, ראש מנוע חייבים להרים כדי להחליף את המרים הדפוק... השאלה מה היתרונות\חסרונות של קמשפט חם..
בהצלחה

לללל

riko
26-06-11, 21:50
במידה ואתה רוצה קמשאפט חם אז כדי כבר לקנות אותו עם סט טיימינג מחוזק ( שרשרת רחבה + גלגלי שיניים) ובנוסף סט מרימים קפיצים וכוסיות מחוזקים - זו בכל אופן דעתי
דוגמא לסט - את הנתונים יש צורך לבדוק - התאמה למנוע שלך , את התשובה לשאלה הזו יתנו המומחים .....!
http://www.summitracing.com/parts/CCA-K68-235-4/
הכוונה בתגובה הקודמת שלי , שלא צריך להביא סט קפיצים וכ"ו מחו"ל (ברור שזה כבד), אלה יש הרבה דברים לפני אוברול מנוע מיותר , להשקיע בהם את הכסף ולהפיק מהם הנאה גם בכביש וגם בשטח

בנוסף אני לא יודע איזה עוד שינויים תצטרך לעשות בעקבות השתלת קמשאפט כזה .

-->