צפייה בגרסה מלאה : הידית של הגיר רועדת
הידית של הגיר שלי מתחילה לרעוד בערך ב-90 קמ"ש.
מה הכוונה לרעוד, הכוונה היא שאם אני מוריד ממנה את היד, אז אני שומע אותה מרעישה (ברררררררר).
נכון להיום אין לי את "מכסה מנוף ההילוכים" חלק מס' 3 בספר דרג ג' עמ' 4.20.
השאלה היא האם זה קשור.
עירא
תבדוק את כל התושבות (מנוע + גיר)
הגלגלים מאוזנים? יש בהם בוץ?
אסף.
חלק 3 הוא טבעת גומי נוספת, לדעתי חלק 4 השתחרר/נשבר, הוא זה שמפעיל לחץ על הקפיץ.
http://imgsrv.pic4u.co.il/f5f655fd914c6ff01f47fb84ee4e0dc0020000.a spx
עירא, אצלי היתה תופעה דומה ואחרי החלפה של הכוסית עם הקפיץ נפתרה הבעיה,
הכיוון הוא כמו שאשר כתב למרות שהפיצוץ שצירף לא מוכר לי , אצלי בT176 זה קצת אחר אבל אותו העיקרון.
בכל מקרה הכיוון הוא חיבור הידית למעבירים או במקרה היותר גרוע המעבירים עצמם .
בהצלחה ,שחר
תושבות מנוע וגיר תקינות (אני אוודא שוב בבוקר, אבל לפני שבוע הן היו בסדר וג'יפ בסה"כ לא נסע מאז)
חלק 4 מחובר ושלם.
שחר, החלפה של איזו כוסית? (הפיצוץ שאשר שם זה השרטוט המתאים)
בלי קשר לרעידות לידית אצלי יש יחית המון חופש בתנוע ימינה שמאלה (נניח שאני משלב הילוך, הידית יכולה להתנדנד ימינה ושמאלה)
עירא
מה שאתה מתאר זה שחיקה של הידית,7 , ו/או חלקים 4-6. במקרה קיצוני יותר זה המזלג.
קיט שיפוץ יכול לשפר את המצב.
כשקרה משהו דומה אצלי, פירקתי את הידית וניקיתי את כל המכלול. אח"כ גירזתי בנדיבות את חלקים 4-7 , בסיס הידית והחופש נעלם כמעט לגמרי (עדיף גריז לבן).
עירא, הכוסית זה חלק מס' 4 שאצלי לפחות הוא נכנס ברבע סיבוב ויש לו שתי מגרעות בצדדים.
לא מוכר לי החבק וחלק מס'3 בפיצוץ של אשר.
עוד אפשרות לא סבירה שהידית עצמה שחוק מאד במרובע שנמצאה בתחתית ונכנס למעבירים.
שחר
אני לא בטוח שזה קשור אבל אם אני זוכר נכון צלב שהגיע לקיצו יצר אצלי בעיה דומה של רעידת ידית ההילוכים - אולי...
הפתרון כנראה יהיה קיט שיפוץ שמחליף את החלקים 4-7.
ד.א. האם הקפיץ אמור ליהיות קוני?
עירא
דרייב שפט עקום יגרום לרעידות גם כן
אבל אצלך יכול ליהיות כמה דברים
אולי צריך קודם לבטל חופשים בידית
ואחר כך לחפש הלאה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.