צפייה בגרסה מלאה : Article: דאקאר 2012: מיני מעלה הילוך, פולקסווגן בדרך החוצה
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2184-%D7%93%D7%90%D7%A7%D7%90%D7%A8-2012-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9A-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7% 95%D7%92%D7%9F-%D7%91%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%94%D7%97%D7%95%D7%A6%D7%94
shay_love_off_road
24-06-11, 21:38
השאלה היא למה חברות שמייצרות רכבי שטח אמיתיים ולא רק קרוס אוברים/פרייבטים לא מתחרות ראשמית בתחרות כה גדולה! האם הדק איבד מחשיבותו ומהדומיננטיות שלו בעולם הספורט המוטורי? עד כדי כך שפולסוואגן החליטו לא להתחרות רשמית? מדוע חברות כמו GMC DODGE FORD JEEP ודומיהם לא מתחרים במירוצים כאלו מתוקשרים? יש את הבאחה בארה"ב שזה בהחלט מוכיח ומראה לכולם למה היצרניות האלו מסוגלות, אבל עדיין, ועזבו רגע את מאמא אמריקה בצד, שמתי לב שגם מצובישי לא מתחרה רשמית, וגם ניסאן, האם קרה משהו במרוץ הזה שגורם לכל החברות הגדולות לנסוג? כך שהיצרן היחידי שמתחרה רשמית זה מיני? האם המירוץ בתהליך הכחדה?
הכנת רכב שיוכל לנסות ולהגיע אל הפודיום בדאקאר דורשת זמן רב ותקציב שמגרד את השמיים, התמורה שמקבלת קבוצה עבור זה היא לא תמיד משתלמת ולכן הרבה מפעלים/קבוצות לא מנסות אפילו להתחיל עם ההרפתקה הזו.פולקסווגן "מיצו" את עצמם, ניצחו 3 פעמים ואין להם כיום ממש תחרות וכשאין תחרות זה לא ממש רציני מבחינתם...הם עוברים ל-WRC מכיוון ששם יקבלו חשיפה גדולה יותר לאורך שנה ושם גם תהיה להם תחרות אמיתית. יצרני הרכב האמריקאים, כמו בהרבה סדרות בספורט המוטורי, לא מנסים או צריכים את הספורט העולמי כי יש להם את הכל אצלם בבית - גם תחרויות וגם שווקי הרכב הרציניים מבחינתם - זה נכון לגבי מרוצי השטח וזה נכון גם לגבי סדרת ה-NASCAR שהיא הדבר הכי פופלרי שקיים בספורט המוטורי האמריקאי. אין לאף יצרן רכב אמריקאי מה לחפש בדאקאר - מלבד הרצון לסמן V ולא יותר מזה כרגע.אני מניח שברגע שיצרן אחד יכנס ברצינות אולי זה ימשוך אחרים - הסבירות שזה יקרה - כמו שיהיו מרוצי מכוניות חוקיים בא"י...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.