התחברות

צפייה בגרסה מלאה : צריך קצת עזרה בשיפוץ t90



EhudTamir
26-06-11, 00:35
שלום חברים
היום נמעס לי מהגיר והחלתתי להורידו ולשפצו
סימתי לפרק את הגיר.

עכשיו בתהליך הבניה מחדש אני קצת מתקשה.
לצערי פתחתי את הגיר בחושך וכל התמונות שעשיתי לא יצאו טובות מספיק (תמונות לצורך בניה מחדש),
וגם כל הסיכות נפלו לי מבלי שראיתי מהיכן.!


הסיכות הקטנות הבנתי לפי סירטוט שמצאתי.
הסיכות הגדולות אין לי אפילו רעיון היכן אמורות להתמקם.
ושלושת הפלחים ברזל הבנתי (מתוך עיון בפורום משיפוץ של אחד החברים)

אני אשמח ממש אם משהו יודע היכן הסיכות הגדולות אמורות להיות ממוקמות
ועוד יותר אשמח אם למשהו יש מדריך טוב על הרכבת הגיר(כל שפה תעזור)


במידה ומשהו מכיר את הגיר וגר באזור של צומת הרואה אשמח מאוד לקצת עזרה כי אני קצת מרכיב פאזל (בעכבות התמונות הכהות מידי של הפירוק)

תודה רבה
ושבוע מצוין
אהוד
0524783489

אמנון
26-06-11, 00:52
נשמע לא נעים... משתתף בצערך.

כנראה שכבר ביקרת באתר של נובאק. אבל למקרה שלא, הנה כמה קישורים מועילים.

http://www.novak-adapt.com/knowledge/t90.htm

http://www.novak-adapt.com/knowledge/t90_rebuild.htm

http://www.novak-adapt.com/catalog/t90_parts.htm


ועוד

http://www.film.queensu.ca/cj3b/Tech/T90.html

http://www.google.co.il/search?q=t90+gearbox&hl=iw&client=firefox-a&rls=org.mozilla:he:official&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=aVgGTsyUO4i3hQfD2KXaDQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBAQ_AUoAQ&biw=1440&bih=761


בהצלחה!

EhudTamir
04-07-11, 21:03
אמנון תודה רבה

אני קצת מתקשה להבין היכן ממקמים את מחזירי השמן

בקיט קיבלתי שני מחזירי שמן עגולים שאין לי מוסג היכן הם אמורים להיות ובסירטוטים אני לא רואה בכלל מחזירי שמן

אשמח לעזרתכם
אהוד

זיו
04-07-11, 21:24
לא הסברת מה הייתה הבעייה ולמה בכלל החלטת לשפץ אותו.
איזה קיט שיפוץ הבאת? אתה בטוח שהוא של הגיר הזה?

יש שתי דרכים לשפץ דברים כאלו: 1. מפרקים הכל, אוספים את החלקים שפרקנו, בודקים מה חסר/פגום ומתחילים להרכיב הכל לפי סדר והגיון; 2. פותחים, בודקים מה הבעייה, מחליטים אם מפרקים ומשפצים הכל או רק חלקים תקולים, מפרקים מה שצריך, עובדים עם ספר ושרטוט (או שיש לך נסיון), משתמשים בכלים יעודיים (כמו למשל להכניס את הסיכות הקטנות למקום...), מרכיבים חזרה. בטח הבנת את הרעיון. אם תלך לפי השיטה הראשונה ואין לך כ"כ נסיון סביר שתבלה עם הגיר פתוח על השולחן הרבה שעות. זו רק דעתי, כמובן.

תיקח שרטוט טוב של הגיר ותקרא כל מילה בחומר שאני מצרף כאן. אני מאמין שזה יסביר לך הכל.
http://www.willystech.com/wt/T90RebuildGuide/T90rebuild.htm

אם יהיו לך שאלות אחרי (!) שתקרא הכל - אתה מוזמן לשאול.

בהצלחה.
זיו

-->