PDA

צפייה בגרסה מלאה : קושי בתידלוק



עמוס.מ
04-07-11, 23:14
שלום
לאחרונה בזמן התדלוק[בלייזר סולר] משאבת התדלוק קופצת לעיתים תכופות כאילו שהמיכל מלא
ו...כנראה שלא מתוך התחשבות במחירי הדלק
בנוסף ובמקביל התחיל קושי מסוים בהתנעה
מה לדעתבם הגורם/אפשרויות בדיקה /פתרונות
תודה עמוס

amit_san
05-07-11, 08:28
בוקר טוב עמוס.
יתכן וקפיצת משאבת התדלוק מתרחשת עקב טבעת של פזומט/דלקן שעדיין מותקנת ברכב ,במקביל הייתי בודק אולי צינור הנשם למיכל הדלק נסתם.

עמוס.מ
05-07-11, 10:24
עמית,חברים, האם לצינור הנשם יש פיה המחזירה דלק למיכל תוך כדי תדלוק?
אם כן,אז בזמן התדלוק יוצא דלק והרבה מהפיה הזאת שנמצאית בקצה קרוב למכסה
מה זה אומר לגבי הסתימה האפשרית שהזכרת
ומעשית ,איך בודקים את צינור הנשם?
האם שחרור צינורות הדלק בקצה 0מחוברים לפילטר) ודחיסת לחץ באויר מכוון המיכל ,יכולה לעזור מבלי לגרום נזק?
עמוס

e-sheta
05-07-11, 23:48
לדעתי אתה במצב יותר בעייתי ייתכן שהסולר שאתה מתדלק מלוכלך ומלא חול ... היה לי חבר שפתר את הבעייה רק לאחר פרוק המיכל וניקויו היסודי .

amit_san
06-07-11, 11:20
עמוס שלום.

צינורית נשם מיכל הדלק אמורה להחזיר דלק חזרה לצינורית מילוי הדלק רק כאשר מפלס הדלק גבוה במיכל הדלק ,יתכן וצינורית מילוי הדלק סתומה/ סתומה חלקית ולא עומדת בספיקת /קצב מילוי הדלק. לכן , לפי דעתי תבדוק קודם האם צינורית הנשם אינה סתומה ע'י פירוקה ובמקביל לבדוק האם אין איזשהו כיפוף/פיתול בצינור כאשר הוא מורכב במקומו הטבעי.
כנ'ל לגבי צינורית מילוי הדלק.

מקווה שעזרתי לך.

עמוס.מ
06-07-11, 21:19
לדעתי אתה במצב יותר בעייתי ייתכן שהסולר שאתה מתדלק מלוכלך ומלא חול ... היה לי חבר שפתר את הבעייה רק לאחר פרוק המיכל וניקויו היסודי .
הסולר נקי(אני מתדלק עוד רכב באותה התחנה)
אבל גם אם כן,איך זה שייך לקושי בתידלוק?
תוזה

kobiarava
06-07-11, 21:31
חפש כיפופים, קיפולים או סתימה בצינורות המילוי ושחרור האויר. הכנסת אויר מצינורות הדלק לא תיתן כלום.







קובי

ד ו ר ו ן
07-07-11, 08:42
חפש כיפופים, קיפולים או סתימה בצינורות המילוי ושחרור האויר. הכנסת אויר מצינורות הדלק לא תיתן כלום.
קובי
+1
אם אויר לא יוצא מהמיכל, דלק לא יכול להכנס.
אם קצב המילוי גבוה מקצב הניקוז של האויר, המשאבה מרגישה את העליה בלחץ בפיית התדלוק "וחושבת" שהמיכל מלא.
זה כמו לנסות למלא בקבוק עם משפך שסותם את כל הפייה של הבקבוק ולא נותן לאויר לצאת, המשפך מתתמלא ומנקז לאט מאד את הנוזל לתוך הבקבוק, רק אחרי שהאויר יוצא ממנו, במקרה שלך הפיה קופצת כדי שהדלק לא ישפך החוצה מפתח התדלוק.

-->