צפייה בגרסה מלאה : כיוונים אחרי אוברול
gal rotman
06-07-11, 20:55
החלטתי לעשות לטוביה אוברול (cj8 90) , לפני האוברול הוא נסע נהדר אבל היה עייף וחלש - המנוע מצוייד בקרבורטור וואבר כבר חצי שנה , אחרי האוברול הוא התניע כמו גיבור אבל עבד רע - ויברציות שלא נפתרו בכיוון הצתה סדר הצתה וכו' בדיקת אטם סעפת, החלפת מכסה מפלג ,חוטי הצתה , פלגים- ובסופו של דבר מכסה מפלג פורד עם מודול GM וקויל מתאים- עדיין עובד רע מאוד , לדעתי נשאר רק הקרבורטור שעבד נהדר לפני האוברול- אשמח לפתרון קסם או סתם פתרון
תודה
six 4 life
06-07-11, 21:02
שהרכבת טיימינג עשית את הבדיקות שצריך לפני שסגרת?
gal rotman
06-07-11, 21:11
כן. אני גם מצליח להביא אות לעבוד בסרק מאוד יפה אבל בתערובת עשירה מאוד
אין קסמים.
עובדים לפי הספר .
כיוון הצתה \עם אקדח או שעון.
סדר הצתה 153624
חוטים תקינים לא "שבורים," רואים ניצוץ בכל פלג.
כוייל ומודול אם עובדים אז עובדים וזהו.
משם לקרבורטור,בדיקה אם "יושב" טוב ,ואין יניקת אוויר מהצוואר שלו לתושבת המניפול.
בדיקת צינורות וואקום מחוברים כל אחד לאן שצריך [לא מכיר איך בוובר].
כיוונים ,דלק/אוויר.
בדיקת יניקת אוויר בין הסעפות לבלוק או לחלופין דליפה מסעפת פליטה ,גם משפיע.
PCV תקין ,לבדוק עי יניקה ולראות עם הלשון נתפסת.איכס ,אבל צריך.
פילטר אוויר סתום!
פילטר דלק לזרוק ולהחליף חדש[2 שח].
אולי משאבת דלק מכנית לקראת סוף חייה[למרות שמשאבה מכנית זה או עובד או לא [ממברנה קטנה ]].
אולי תחזור לסטאפ המקורי בהצתה שלך ותתחיל מהתחלה.
מה אגיד לך ?
הכל טוביה לך ולסיקסך.!
gal rotman
06-07-11, 21:17
כמעט הכול עשיתי , אלך עכשיו להחליף פילטרים, תסביר בדיקת PCV - מה לינוק על מה לשים את הלשון ושום דבר לא איכס בטוביה ...
פילטר אוויר תחליף או תנקה.
פילטר דלק להחליף.
שסתום PCV נמצא על גבי מכסה השסתומים,ישנם שני "חורים" בד"כ הקדמי,מחובר עם השסתום וצינור ואקום שמתחבר לקרבורטור שלך .
ה"חור " השני במכסה אמור להתחבר לפילטר אוויר של הקרבורטור ,שבסופו ישנו פילטר לסינון אדי שמן.
תפקידו של שסתום ה PCV הוא כזה שכאשר המנוע עובד נוצר ואקום בתוכו,הוואקוםפ הזה יוצר יניקה של השסתום ואז סגירת הוואקום שאליו מתחבר הצינור
לקרבורטור שלך ,בכדי שהתערובת בפנים תעבוד בצורה נכונה לפי מה שקבעת דלק /אוויר.
אם הוא לא תקין ,אז כל הזמן תשאב תערובת דרך הצינור הזה והמנוע לא יעבוד עגול.[כי יש ואקום].
תוציא את השסתום עם הגומיה,תפריד אותו מצינור הוואקום .
הפוך אותו עם ה"חריר" כלפיך ובצע פעולות מציצה..בסוף התהליך , הצמד את לשונך ל"חריר" בכדי לבדוק אטימות וואקום ,הלשון תשאר דבוקה לשסתום.
בתאבון חביבי.
קבל תמונה.
http://www.jeep4x4center.com/pcv-valve-33000887.html
ועוד אחת.
רכיב 11A
http://www.jeep4x4center.com/jeep-engine-parts/6cylinder-4.2L-258.htm#11a
כמעט הכול עשיתי , אלך עכשיו להחליף פילטרים, תסביר בדיקת PCV - מה לינוק על מה לשים את הלשון ושום דבר לא איכס בטוביה ...
יש לי PCV חדש באריזה.
בוא קח במתנה.
לביא 054-4382475
כמעט הכול עשיתי , אלך עכשיו להחליף פילטרים, תסביר בדיקת PCV - מה לינוק על מה לשים את הלשון ושום דבר לא איכס בטוביה ...
יש לי PCV חדש באריזה.
בוא קח במתנה.
לביא 054-4382475
gal rotman
06-07-11, 22:07
אני מכיר את החלקים אבל לא את הכיוון, השסתום שבמכסה בקידמת המנוע אמור לאפשר זרימה אל בית הפילטר או אל הקרבורטור - והאחורי לאן ? יש חיבור בבית הפילטר ויש חיבור ואקום (אם זה ואקום) עבה על החלק העליון של הקרבורטור
gal rotman
06-07-11, 22:09
תודה, אדע אם צריך כשאבין אם שלי עובד או לא
six 4 life
06-07-11, 22:38
תאר איך הכנסת את המפלג וכיוונת אותו.
gal rotman
06-07-11, 23:05
מספר 1 בחפיפה רוטור לכיוון קדמת המנוע והציר במשאבת שמן ,פחות או יותר כך שהרוטור חזר להצביע על החוט שסימנתי 1
six 4 life
06-07-11, 23:10
מה שסימנת על החוט של צילינדר אחד שהוא היה במנוע הקודם לא רלוונטי- אם עשית אוברול הכל השתנה וצריך לכוון תזמון הצתה מחדש.
gal rotman
06-07-11, 23:53
אבל בסרק עם תערובת עשירה מאוד המנוע עובד יפה - בסלד גבוה יותר או בנסיעה הוא חותך , אם אני פותח אויר המנוע חוזר לזייף אבל נוסע יותר טוב, אם ההצתה לא היתה נכונה לא היתי מצליח ליצב את המנוע בכלל או שהוא היה מפוצץ
six 4 life
07-07-11, 00:11
ממה שאתה כותב בדקת הכל, ואתה אומר שאת המפלג הכנסת בהתאם לאיך שהוא ישב במנוע הקודם (שזה בכל מצב לא תקין).
במידה ואכן וידאת בצורה יסודית שאין דליפות ואקום משום מקום (סעפות, צינורות ואקום וPCV, בסיס הקרבורטור, בוסטר בלמים) - אני בכל מקרה הייתי מכוון תזמון הצתה מחדש.
gal rotman
07-07-11, 01:15
אז זהו שאת חיבור ה PCV אני לא בטוח שעשיתי כמו שצריך - לא הבנתי מה כיוון השסתום ואם הוא אמור להיות מחובר לחיבור הואקום בקרבורטור או לבית פילטר האויר- חוצמיזה שיש שניים על מכסה השסתומים , הם עובדים באותו כיוון ? מה הדרך הנכונה לחבר אותם ?
six 4 life
07-07-11, 06:55
שסתום נכנס לחור הקדמי במכסה השסתומים והולך עם צינור לאחורי הקרבורטור, והשני עם המעבר החופשי הולך מהחור האחורי אל מסנן האויר.
תרשה לי לנחש
כשעשית אוברול....איפה היה הקרב?(ישב על הסעפת באחורה של הג'יפ?)
לפי מה שאת מתאר, ואם באמת הכול ככה תקין
יש לך ג'יפה ב AIR CORRECTION JET
אלה 2 הדיזות שרואים כשמסתכלים לתוך הקרב
אפילו גרגיר חול אחד ויחיד יכול לגרום לזה. הוובר זה מוצר טוב, אבל הוא וחול-לא חברים טובים.
זה אחד הדברים היחידים שיכול לגרום לתערובת עשירה במיוחד- במיוחד בסרק
כול השאר, PCV, פילטרים למינייהם, זה אספירין לגוסס מת.(כלומר, לא יגרמו לתופעה שלך כמו שאתה מתאר אותה)
gal rotman
07-07-11, 08:51
ניחשת נכון , מה לעשות ? לפרק ולנקות? לשלוח לקרבורטוריסט? "לפוצץ" ? ספריי קרב ? למרוח אלוורה ?
וזלין עדיף
תוריד פילטר, תוריד את הכיסוי העליון (4 ברגים+צ'וק), כול זה על הרכב
תראה 2 דיזות למעלה, בעזרת מברג שטוח בגודל מתאים פרק את היזה בצד הנהג, ודא שהחור לא סתום
על הדרך ודא שמפלס הדלק מכוון נכון
אגב, הוובר לא אוהב מעל ל4PSI
אם אתה על המשאבה המקורית, ממליץ לך להרכיב רגולטור.
אם זה מפחיד אותך ממליץ לך לפנות לארז SIXFORLIFE
הוא אוהב לחטט בקרבורטורים.
מספר 1 בחפיפה רוטור לכיוון קדמת המנוע והציר במשאבת שמן ,פחות או יותר כך שהרוטור חזר להצביע על החוט שסימנתי 1
עשית אוברול ובסוף נשברת?
או שתעבוד לפי הספר- מפרקים פלג מס' 1 ...
או שתעשה רוטציה לחוטים
אתה יכול לשפץ את הקרבורטור ולהחליף שסתומים ולחפש דליפות ו...... עד שלא תוודא שסדר ההצתה שלך נכון כל שאר הדברים מיותרים.
רוני רשם בסדר מסוים ולא סתם.
gal rotman
07-07-11, 22:55
דבר ראשון תודה לכולם ! באמת אתם אלופים , בנושא ההצתה - היום נסגר הנושא סופית ואני מוכן להבחן (סמיילי עם משקפיים), כמו כן הוחלפה סעפת יניקה סדוקה (עודף מוטיבציה בסגירה) בהמשך לחיפוש משיכות אויר וואקום, לפני שעה הגיע מיאנוביץ אתמים חדשים לPCV, לנשם ומכסה מילוי שמן חדש. כמו כן -פילטר פח חדש, פילטר דלק רגיל ואם היה במלאי מיכל דלק גם אותו הייתי מביא, מחר מרכיב ומדווח אנגליה או טס לתאילנד להרגע....
gal rotman
08-07-11, 22:18
רק לספר לכולם שצדקתם, הבעיה היתה ואקום פתוח (אך נסתר) וכיוון הצתה - בקיצור נמרץ בבדיקת צינור הואקום שמחבר בין הקרב' למפלג - ומאפשר קידום הצתה אוטו' - נמצא כי ממברנת המפלג קרועה , ורק תתארו לעצמכם למה זה גורם ..... בכל מקרה ביטלתי בינתיים את הצינור וקידמתי קצת הצתה ו.... אחי היקרים בעזרת השם, הקרב של וואבר ומערכת ההצתה החדשה טוביה פשוט עף !! אושר עילאי !
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.