צפייה בגרסה מלאה : ברצוני לקצר את הגיפ
שלום אני רוצה לקצר את הגיפ יש לי גיפ סופה שת 96 אני צריך מידות לשילדה ומרחק או מרחב גלגלים
תודה.
סופת המדבר
08-07-11, 20:18
אם תסתכל מתחת לגיפ ותסתכל על השלדה מלמטה בחלק האחוריתראה שיש קורה רוחבית הכי אחוריתויש אחת לפניה שהמיכל דלק תפוס עליהאז בעיקרון צריך להשאיר את הקורה היותר קידמית ואת כל מה שאחוריה לחתוךאו לנתק את הקורה הזאת שתופסת את המיכלואת הקורה ההכי אחורית לרתך במקומה ואז יש לך גם חורים לחבר את הטמבון
זה כבר עשיתי מה שאני רוצה לעשות זה לחתוך מהאמצע
זה כבר עשיתי אני רוצה לקצר מהאמצע
ברוך בואך לפורום ג'יפולוג.
כל הסופות, קצרות וארוכות, הן עם אותו מרחק סרנים.
אני לא מכיר סופה שקיצרו אותה קיצור שאתה קורא "מהאמצע", כלומר בחיתוך במרכז השלדה.
אני יודע שלא עשו את זה הרבה אנשים פה בארץ זה ממש מהמצע השילדה מקצרים גם את הגל הינע והאגזוז משהו כמו חצי מטר 80 סנטים אני רק רוצה לדעת אם יש מידוד בין הגלגלים הקידמיים לאחוריים
אני יודע שלא עשו את זה הרבה אנשים פה בארץ זה ממש מהמצע השילדה מקצרים גם את הגל הינע והאגזוז משהו כמו חצי מטר 80 סנטים אני רק רוצה לדעת אם יש מידוד בין הגלגלים הקידמיים לאחוריים
המרחק בין הסרנים אמור להופיע לך ברישיון רכב.. תבדוק שם.
חוץ מזה, אני מקווה שאתה מבין את ההשלכות של חיתוך וריתוך שלדה. לא מומלץ (בלשון המעטה...), ואם אתה כבר יוצא להרפתקה הלא ברורה הזאת אני מציע שתיתן לבעל מקצוע לבצע את הריתוכים.
אני יודע שלא עשו את זה הרבה אנשים פה בארץ זה ממש מהמצע השילדה מקצרים גם את הגל הינע והאגזוז משהו כמו חצי מטר 80 סנטים אני רק רוצה לדעת אם יש מידוד בין הגלגלים הקידמיים לאחוריים
זה לא משהו שעושים. סופה מקצרים מהזנב, מאחורי הסרן. אם תקצר סופה מהאמצע "חצי מטר 80 סנטים" לא ישאר לך גל הינע, מה גם שלא ברור מה תרויח מסופה באורך של טרקטורון.
קובי
מה אתם חדשים בתחום הג'יפים? פעם ראשונה שאתם נתקלים בזה?
הבחור רוצה לקצר סופה קצרה לבסיס גלגלים של רנגלר YJ
תחשב את מרחק הסרנים מ263 שלך המקורי,ל236 של רנגלר!
אבל תבדוק אות זה ליפניי,אני כותב מהזיכרון ,שלי.
אם אתה רוצה דוגמא אז יש מצב להראות לך...צור קשר בפרטי
גל
לפני שכולכם מתנפלים על הברנש החדש, השאלה שלו לגיטימית וביצועה יושם בעבר.
הרווח שמתקבל בקיצור מרחק הסרנים, לא ממש ברור לי ולטעמי האישי, ההפסד עולה על התועלת, אבל זה נעשה.
היות ואופציית החיפוש באתר לא ממש יעילה בעת זו, לא הצלחתי למצוא את הנושא, אבל כבר כתבתי עליו בעבר.
אבי מ"בית הג'יפ" בכפר אביב קיצר את אחת הסופות שלו באופן הזה, תוך חיתוך השלדה, קיצורה, השתלת תותבים בתוכה ו"תפירתה" מחדש.
האם זה טוב?
לא יודע.
האם זה עובד?
כן.
יש לא מעטים בארץ שקיצרו סופות למידות של רנגלר.
זה מאוד לא מומלץ לביצוע על ידי מישהו שלא מבין היטב את הצורה הנכונה של קיצור שלדה - המאמצים במקומות מסויימים בשלדה אדירים, ואם לא בונים אותה מחדש באופן נכון, או אם לא חותכים במקום הנכון - ההשלכות עלולות להיות קשות מאוד.
בתור הנחיה כללית, יצרני המשאיות הקלות שכם מרשים לקצר שלדות, אף פעם לא מרשים לחתוך שלדה בין הגלגלים, רק מאחור. יש לזה סיבה.
אסף.
סליחה על הבורות אבל למה לקצר??במרחק סרנים כמה שיותר גדול יותר טוב. זה אחת הסיבות שבחרתי בסופה.
סופת המדבר
09-07-11, 22:55
כמה שהגלגלים יותר קרובים ככה תוכל לעלות גבעה יותר חדה ולא להיתיישב על הבטן
גם אני מכיר מישהו שקיצר מהאמצע
והוא לא הבחור ''הכי רגוע'' היה על האוטו גם מנוע מוגדל וגיר קורבט
אז ככה שהאוטו רוב היום רק נתן בראש והוא עוד נסע
אם אני יתקל בוא בזמן הקרוב אני יבקש ממנו קצת תשובות אם הוא זוכר
יניב אם רצית מרחק סרנים גדול יותר ההית עובר לויטרה ארוכה
תגיד שרצית לעבור לדבר האמיתי
חחח סתם צוחק אל תיקח את זה אישי
כמה שהגלגלים יותר קרובים ככה תוכל לעלות גבעה יותר חדה ולא להיתיישב על הבטן
אומנם ענית ליניב נקודתית לשאלה ששאל , אבל , גם אתה בטח יודע שלרוב זה יהווה כחיסרון גדול מאד לעבירות ברוב סוגי
השטח / מסלולי טיול ואני לא חושב שצריך לפרט בעניין היציבות (שפ"צים) / הצלבות / בטיחות ועוד ...
יניב , גם למרחק סרנים ארוך יש גבול מבחינת מבחן האפקטיביות . ארוך מידי = לא טוב . קצר מידי = גם לא טוב .
הטוב לדעתי ברכב שמיועד לטיולים ועבירות הוא בטווח שבין 104 - 110 אינטש .
שחר.
אם אתה שואל אותי לא הייתי מתנגד למרחק סרנים גדול יותר. עובדה! היילקס במדרגות סלע הכי חזק. *
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.