מוני דיסקו
19-12-04, 10:23
כזכור קניתי לא ממזמן את הצמיגים הנל לדיסקו שלי. עתה ההתרשמות שלי לגבהם בשטח.
הרעיון היה לנסות אותם בזחילת סלעים.
רציתי להתחיל בשטח לא קשה מדי. עליתי את מעלה רמון ירדתי במחמל והיו עוד כמה אתגרי שטח בין לבין. ההתרשמות:
יתרונות:
1.הצמיג באופן מוחשי הרבה יותר נוח מהקודם. הרכב "מגהץ" הרבה יותר טוב.
2.הצמיג מאפשר היגוי הרבה יותר מדויק. אם בעבר ההיגוי היה מעורפל משהו – כל זה נעלם. הגלגלים הולכים בדיוק לאיפה שאתה מכוון אותם. אפשר בקלות לעלות על אבן צרה מאוד בדיוק רב.
3.אחיזת הסלעים של הצמיג מעולה. כאשר רואים אותו בפעולה נראה כאילו החריצים פשוט נסגרים על כל זיז סלע. עליתי את כל מעלה רמון ללא פירפור כלל.
4.חוזק הצמיג !!! לא יאמן כמה הוא חזק. עליתי את רמון, סלעים חדים שפשופים רבים – כלום הצמיג כמו חדש. אפילו הגומי לא נשרט !!!. ה MTR לעומת זאת היה מקבל צלקות בכל עליה.
חסרונות:
ההיגוי חיב להיות הרבה יותר מדויק. ביתרונות רשמתי כי ההגוי מדויק וזה נכון מאוד, אולי אפילו מדויק מדי. בגלל שהציג צר אם עולים על אבן באופן חלקי (חצי צמיג) הוא יכול בקלות פשוט ליפול מהאבן. בצמיג רחב התופעה פחות אקוטית כי יש יותר מקום לטעיות (יותר צמיג). אז נכון שאפשר בקלות לכוון את הגלגל בדיוק רב להיכן שיש הכי הרבה אחיזה, וזה יתרון. אבל אם יש פיספוס, אתה בצרות !!!
סיכום
הצמיג היפתיע אותי לטובה גם בכביש וגם בשטח. בכביש הוא לא יותר גרוע מה MTR. בשטח לעומת זאת הוא הרבה יותר טוב. מרגישים טוב מאוד שהוא יותר גדול ואגרסבי.
אבל... הצמיג הזה הוא לא למתחילים לא בכביש ולא בשטח. צריך לדעת איך לנסוע בו ומה היתרונות והחסרונות שלו. אם אתה יודע מה אתה עושה הצמיג הזה הוא פשוט מעולה. אני בכל אופן מרוצה.
הרעיון היה לנסות אותם בזחילת סלעים.
רציתי להתחיל בשטח לא קשה מדי. עליתי את מעלה רמון ירדתי במחמל והיו עוד כמה אתגרי שטח בין לבין. ההתרשמות:
יתרונות:
1.הצמיג באופן מוחשי הרבה יותר נוח מהקודם. הרכב "מגהץ" הרבה יותר טוב.
2.הצמיג מאפשר היגוי הרבה יותר מדויק. אם בעבר ההיגוי היה מעורפל משהו – כל זה נעלם. הגלגלים הולכים בדיוק לאיפה שאתה מכוון אותם. אפשר בקלות לעלות על אבן צרה מאוד בדיוק רב.
3.אחיזת הסלעים של הצמיג מעולה. כאשר רואים אותו בפעולה נראה כאילו החריצים פשוט נסגרים על כל זיז סלע. עליתי את כל מעלה רמון ללא פירפור כלל.
4.חוזק הצמיג !!! לא יאמן כמה הוא חזק. עליתי את רמון, סלעים חדים שפשופים רבים – כלום הצמיג כמו חדש. אפילו הגומי לא נשרט !!!. ה MTR לעומת זאת היה מקבל צלקות בכל עליה.
חסרונות:
ההיגוי חיב להיות הרבה יותר מדויק. ביתרונות רשמתי כי ההגוי מדויק וזה נכון מאוד, אולי אפילו מדויק מדי. בגלל שהציג צר אם עולים על אבן באופן חלקי (חצי צמיג) הוא יכול בקלות פשוט ליפול מהאבן. בצמיג רחב התופעה פחות אקוטית כי יש יותר מקום לטעיות (יותר צמיג). אז נכון שאפשר בקלות לכוון את הגלגל בדיוק רב להיכן שיש הכי הרבה אחיזה, וזה יתרון. אבל אם יש פיספוס, אתה בצרות !!!
סיכום
הצמיג היפתיע אותי לטובה גם בכביש וגם בשטח. בכביש הוא לא יותר גרוע מה MTR. בשטח לעומת זאת הוא הרבה יותר טוב. מרגישים טוב מאוד שהוא יותר גדול ואגרסבי.
אבל... הצמיג הזה הוא לא למתחילים לא בכביש ולא בשטח. צריך לדעת איך לנסוע בו ומה היתרונות והחסרונות שלו. אם אתה יודע מה אתה עושה הצמיג הזה הוא פשוט מעולה. אני בכל אופן מרוצה.