PDA

צפייה בגרסה מלאה : איך בנויה המערכת למילוי אויר בצמיגים תוך כדי נסיעה?



BackDoorMan
15-07-11, 15:19
ובאיזה רכבים היא מובנית?

oren13
15-07-11, 21:48
לרכב שטח יש צורך המעבר ממרכז הגלגל = הפחתה טבורית כמו בהמר ,אונימוג ועוד
ברכב כביש יש הפשרות לצינורית חיצונית
המערכת מעוד פשוטה מדכס מחובר למיכל עם מערכת וויסות לחץ שמזין את הגלגלים
יש מערכות עם הפשרות לשינוי הלחץ תוך כדי נסיע ועוד פיצרים נוספים
המכיר למערכת לרכב שטח בסיסית ללא מדכס ומיכל בין 2000 ל2500 דולר במיפעל ההרצות הברית

reuvenk
15-07-11, 22:32
למה צריך הפחתה טבורית?

BackDoorMan
16-07-11, 00:00
לא הבנתי כלום. איך מוזרם האויר לצמיג במהלך הסיבוב שלו ?
יש תמונות, וידאו, משהו ?

צרצר
16-07-11, 01:31
אתה יכול לראות בארץ על נגררים של משאיות את המע' , אני בטוח שתבין לבד איך המע' עובדת.
בגדול צינור חיצוני שמגיע למרכז הציר של הגלגל אל סביבל שיודע לאטום את התנועה הסיבובית של הציר, מי שם צינור קצר לונטיל.
דוגמה אחת למע' כזו.
קישור עם תמונה ....
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99029

(http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99029)בהצלחה

אלעד

oren13
16-07-11, 06:51
צינורית האוויר מגיעה למרכז הגלגל שם יש מיסב מיוחד שמסתובב יחד עם הגלגל ומעביר עת האוויר לצמיג
ברכב שטח המערכת פנימית ועוברת מהחלק הפנימי של הגלגל דרך ההפחתה הטבורית לחלק החיצוני לרוב במסילה ולא בצינורית בדרך זו כול המערכת מוגנת
ברכב כביש המערכת חיצונית ופגיע יותר
יש חברה אחת שמיצרת ציריות חלולות ומערכת שבנוה לעבוד הצורה פנימית על רכב עם סרן חי ללא אפחתה טבורית
עם אני זוכר נכון המחיר לסרן בסביבות 5500 דולר
תמונות וסירטוטים יש לי במחשב אחר אולי מאוחר יותר העלה אותם

-->