התחברות

צפייה בגרסה מלאה : גגון מדורג על כל הגג - מה כדאי לשפצר(למתקן) עליו?



eran212
24-12-04, 11:50
השאלה הי מה כדאי לשפצר(מיתקונים) עוד בתהליך ההכנה שלו ?!

בנתיים מכין מתקון להייליפט ולכליי חפירה אולי גם לג'ריקן

אריק
24-12-04, 13:24
מתקן לגלגל-ספר

נמרוד
25-12-04, 23:04
על איזה רכב מדובר? יש הבדל בין סמוראי לבין דפנדר מבחינת מה שאפשר או כדאי לסחוב על הגגון... ג'ריקנים כדאי להשאיר נמוך, בתוך הרכב, עד כמה שאפשר.

eran212
25-12-04, 23:18
דיסקו 98

זאביק
26-12-04, 10:36
באופן כללי,
מה שיותר כבד, יותר נמוך = יותר טוב.
תשים על הגגון את הדברים הכי גדולים והכי קלים (אוהלים, שקי שינה, תיקים).

תקנה / תייצר תיקי ברזנט גדולים, אטומי מים, רוח, אבק וחול
תסדר מיתקוני קישרה קלים לתיקים הנ"ל.

את הג'ריקנים, כלי עבודה, ספייר, תשים בתא מטען, הכי נמוך שאפשר.

asafk
26-12-04, 13:45
אם אתה נוסע לחצות את הסהרה, או לcanning stock route באוסטרליה, כדאי מאוד שיהיו לך ממותקנים על הגגון שני גלגלים ספר, 4 ג'ריקנים של דלק, 4 ג'ריקנים מים, הייליפט, זוג שפאלות (לפחות) ואוהל-גג.
מכל בחינה אחרת, תשאיר את הגגון ריק, ותעמיס אותו רק לפני טיול בציוד קל שתופס נפח בתוך האוטו.

אסף.[/img]

KOOKE
26-12-04, 22:44
אני מסכים עם קודמי שבעיקרון הגגון מיועד לחפצים גדולי נפח וקלי משקל.

אבל לא צריך להסחף עם "קדושת"הגגון. ראיתי דיסקו מדוגם שעל הגגון שלו הותקנו דרך קבע שתי מזוודוץ אלומיניום קטנות וננעלות.

האלומינים, קל משקל וזה לדעתי פיתרון אידאלי לאיחסון של קבע לרצועות שאקלים את חפירה _קטנה) וידית פתיחת גלגלים.

משום מה לציוד הילוץ הנ"ל יש נטייה להיעלם במעמקי תא המטען דווקא כשצריכים אותו..

על ידיהפיתרון שהצעתי ציוד החילוץ תמיד יהיה זמין ובסה"כ זה לא ממש משקל שמכביד ומשפיע על מרכז הכובד של הרכב.

שלמה

-->