סופת המדבר
29-07-11, 23:01
ליפני שנה בערך קניתי מרועי וגיא תיבת הגה לסופה (כמובן הגה כח)
התיבה לא חדשה ולא משופצת אחת שהיתה לו על המדף \מפירוק
היתה נחמדה לא הכי להיט אבל עבדה טוב
לאחרונה התחילו יותר מידי חופשים בהגה שנובעים בעיקר מהתיבה
חופש בין הציר כניסה ליציאה
שאני משחק עם ההגה לצדדים (כמו בטסט) אין שום חופש בין הגלגל הגה עד התיבה (צלבים \זכר-נקבה וכו')
ואין שום חופש מאחרי התיבה עד הגלגלים \ תפוחים
יענו 99% מהחופש נובע מהתיבה ולדעתי יש חופש בחילזון הפנימי או בגולות שם (חיזוק הבורג כיוון לא כלכך עוזר)
וכתוצאה מהלחץ שמופעל על הפיטמן בעת סיבוב ההגה אז בתזוזה הריאשונית הציר פיטמן נלחץ ימינה \שמאלה (לדעתי יש חופש בין הציר למיסב
ושרציתי לשפץ את התיבה הישנה שלי לא מצאתי מיסב כזה בכל הארץ)
וכתוצאה מזה יש נזילה מההגה ,המחזירי שמן טובים
הקיצר אחרי כל הסיפור הזה איפה הכי טוב \כדאי לשפץ תיבת הגה?
והאם בשיפוץ (מלא) מסדרים משפצים את החילזון? והאם מחליפים גם מיסב של הציר פיטמן? (כי אני לא הצלחתי להשיג כזה)
בקיצור האם אחרי שיפוץ אני מקבל תיבה ''חדשה''? שניבדקה במאמץ וכו'
התיבה לא חדשה ולא משופצת אחת שהיתה לו על המדף \מפירוק
היתה נחמדה לא הכי להיט אבל עבדה טוב
לאחרונה התחילו יותר מידי חופשים בהגה שנובעים בעיקר מהתיבה
חופש בין הציר כניסה ליציאה
שאני משחק עם ההגה לצדדים (כמו בטסט) אין שום חופש בין הגלגל הגה עד התיבה (צלבים \זכר-נקבה וכו')
ואין שום חופש מאחרי התיבה עד הגלגלים \ תפוחים
יענו 99% מהחופש נובע מהתיבה ולדעתי יש חופש בחילזון הפנימי או בגולות שם (חיזוק הבורג כיוון לא כלכך עוזר)
וכתוצאה מהלחץ שמופעל על הפיטמן בעת סיבוב ההגה אז בתזוזה הריאשונית הציר פיטמן נלחץ ימינה \שמאלה (לדעתי יש חופש בין הציר למיסב
ושרציתי לשפץ את התיבה הישנה שלי לא מצאתי מיסב כזה בכל הארץ)
וכתוצאה מזה יש נזילה מההגה ,המחזירי שמן טובים
הקיצר אחרי כל הסיפור הזה איפה הכי טוב \כדאי לשפץ תיבת הגה?
והאם בשיפוץ (מלא) מסדרים משפצים את החילזון? והאם מחליפים גם מיסב של הציר פיטמן? (כי אני לא הצלחתי להשיג כזה)
בקיצור האם אחרי שיפוץ אני מקבל תיבה ''חדשה''? שניבדקה במאמץ וכו'