צפייה בגרסה מלאה : צינור נשם סרן אחורי בTD5
שלום
צינור הנשם של הסרן האחורי חתוך בדיוק בחיבור לסרן (האחורי).
מישהוא יודע איזה סוג חיבור זה?
הצעות לאילתור?
הצעות לתיקון?
תודה
אלון
אודה למי שיש לו את הספר ויכול להוציא שירטוט \ ציור \ תאור של הנ"ל לצורך ביצוע תיקון.
מסתבר שאין כאלה במלאי בשום מקום וחלק מ"הגורואים" מבצעים איזשהוא אילתור.
המידע החשוב ביותר הוא מה קוטר החור בכניסה לסרן.
תודה
אלון
אולי בכל זאת מישהוא שיש לו CD של RAVE ימצא את הדף המתאים?
תודה
אלון
טוב, תשובות ספציפיות לא קיבלת, אבל אם אתה רוצה אלתורים, אז אין בעייה -
השקעה:
תוציא את החיבור הקיים עם פלאייר פטנט או כל שיטה אחרת, מן הסתם הוא נכנס לשם בהברגה, תבדוק מה ההברגה הזאת, וגש לחנות שמתעסקת עם מחברי הידראוליקה ואויר - אני די בטוח שיוכלו לתת לך תחליף מתאים.
חיפוף:
דחוף פנימה צינורית מתכת בקוטר קטן יותר בכוח / אולי עם דבק מהיר / או פרופוקסי. מאיפה תמצא צינורית מתאימה? מאנטנה ישנה של רכב, טלסקופית כזאת - יש שם צינוריות אחת בתוך השנייה עם קפיצות קטנות בקוטר.
נמרוד תודה
קיוויתי שמישהוא שיש לו את ה CD יוציא את השירטוט שכן מי יודע מה האנגלים שמו שם. בניסיון חליצה ראשון גם על ידי סיבוב (בהנחה שיש הברגה) וגם במשיכה לא ממש הצלחתי לחלוץ את מה שנישאר בתוך הסרן ללא אלימות.
מצד שני אין לי ממש רצון לפרק את מה שיש שם, כדי שחלקים אומנם מפלסטיק יפלו פנימה לתוך הסרן.
בכל מקרה תודה.
אלון
שלום
לאחר התכתבות ארוכה עם שרות לקוחות של לנדרובר קיבלתי מספרים קטלוגים
FTC5085 - שיך לדפנדר
FTC4936 - שייך לדיסקוברי
תודה
אלון
סליחה, התפלק לי.
מישהוא יכול ליבדוק במיקרוקאט מה הם המק"טים האלה?
תודה אלון
אלון שלום, כשהחלפתי את צינורות הנשם בסרנים ובגיר נתקלתי בבעיה דומה למה שאתה מתאר.
הפתרון שלי היה כדלהלן:
נכנסתי לחנות של בקרה- לאביזרים פנאומטיים - בירושליים
טלפון: 02-6536634, (ישנן חנויות נוספות במספר רב של מקומות)
את התבריג בסרן האחורי ניקיתי היטב לפני שהגעתי, והתאמתי לו זווית פנאומטית לצינור 6 מ"מ עם הברגה.
לצערי איני זוכר את סוג התבריג "1/4 -או- "3/8, או שאולי זה היה M5...באמת שאיני זוכר. אך לאחר 2 נסיונות מצאתי את המתאים ( היה במלאי), אתה יכול ללמוד מניסיוני ולבדוק מראש איזה בורג מתברג אל התבריג בסרן ולהתקשר לוודא לפני שאתה מגיע, לי פשוט היה מזל. בכל מקרה לזווית מתחבר צינור לחץ פנאומטי גמיש בקוטר 6 מ"מ ע"י נעיצה וסגירת טבעת חביקה, בדומה לשיטה הנהוגה באביזרי "פלסאון" בהשקייה אם אתה מכיר רק שזהו אביזר פליז מצופה ניקל. את ההברגה אל הסרן ביצעתי כמובן עם טפלון.את הצנרת שקניתי העלתי לתוך תא המנוע לנקודה הגבוהה ביותר. עובד מצוין,איכותי וזול מאד.
בהצלחה
יואב אלון
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.