צפייה בגרסה מלאה : נעילת דפרינציאל מרכזי TD5 מודל 2004
שלום לכולם
האם קימת נעילה דפרינציאל מרכזית בשנה זו מהחברה ?
שמעתי שמשנת 2002 אין האופציה הזו
שמעת נכון, מ2002 אין נעילה מרכזית
בשנת2004 היו דגמים שהגיעו אם נעילה מרכזית והיו כאלה ללא
כבעל דיקברי 2001 בעבר,הנה הידע שלי !
המנגנון הפנימי של נעילת הדיפרנציאל המרכזי קיים בכל הרכבים. (מצד ימין של הטרנספר רואים ידית קטנה).
ע"מ להפעיל את ידית הנעילה יש 3 אפשריות .
הראשונה בעזרת מנגנון ידית נוספת (מכני) מחוץ לרכב .יתרון פתרון הכי זול, חיסרון, צריך כל פעם לצאת מהרכב ולחבר / לנתק.
אפשרות שנייה, מנגנון מכני של "שטנגות" לתוך תא הנהג . יתרון "הפעלה" מכנית , חיסרון-עבודה מורכבת.
אפשרות שלישית. הפעלה חשמלית ע"י מנוע חשמלי (בדר"כ מרים חלונות של סובארו ליאונה). יתרון-הכי נוח, חיסרון : מחיר, מנגנון חשמלי.
כעת אתה רק צריך לבחור- אני בחרתי במנגנון החשמלי אשר אותי לא איכזב במשך כ 3 שנים שהיה לי הרכב
יש 1999-2004
ידני או חשמלי
אהלן
צריך להסתכל בעין על החלק הקדמי של הטרנספר (שזה אומר להתכופף ורצוי להרים את הרכב על ליפט).
תקרא מה דידין כתב... אבל זה לא לגמרי נכון. יש רכבים שהגיעו עם טרנספר ללא יכולת נעילה. זאת אומרת שלא רק שאין נעילה, גם אין את החיבור למנגנון הפנימי ואין את המנגנון הקדמי.
ברכב שלי נאלצתי להחליף את כל הקייס הקדמי של הטרנספר, לקייס משומש עם נעילה פנימית, אליה חיברנו זרוע מכנית.
תבדוק באינטרנט, יש תמונות מה אתה צריך לראות.
כפי שנאמר למעלה ניתן לבדוק האם יש הכנה לנעילה. אצלי בדיסקו 2002 החלפתי חלק קדמי של טרנפר כמו שתיאר ליאור עבור נעילה מרכזית כלומר החלפת חלק קדמי של טרנספר+ חיבור ידית H/L גם עבור נעילה (ימינה -שמאלה). הבעיה שמאז יש לי רעידות שמועברות לידית ולקונסולה מרכזית בסביבות 2500 סל"ד. רציתי לדעת האם מישהו נתקל בבעיה דומה?
תודה, עפר צדיק
לנדרובר לא טיפשים.
אין נעילה, כי אין צורך בנעילה!
נסעתי 3 שנים ללא נעילה, בקרת המשיכה עושה עבודה מצויינת, חבל על הכסף ומקור תקלות נוסף.
נכון, ללא נעילה אתה צריך להיות נהג טוב יותר, ולהבין נכון את בקרת המשיכה ולהיות קשוב לה.
הכוונה היא, לא לעזוב את המצערת באמצע ההצלבה או המדרגה. לשמור מצערת קבועה.
רודי ידידי
לדעתי אתה טועה.
אתה מוזמן לעלות עלייה דרדרתית עם הרכב שלי, תנסה פעם עם נעילה מרכזית משולבת ופעם בלי נעילה משולבת.
אתה תרגיש היטב את ההבדל.
ליאור - 3 שנים עם הרכב הזה - כל שבת שניה בשטח - דרדרות לחם חוקי.
כן - אני יותר מאשמח להצטרף אליך ולהראות לך שהאוטו שלך עולה כל מעלה שרכב אחר נעול עולה ועושה את זה הרבה יותר טוב.
(אל תביא לי ג'מוסים עם גלגלים 38 אינצ') .
עם מרכזי סגור-עוד יותר טוב
גרשון,
ברמת הדיבורים, וברמה הכלכלית למוסכים המתקינים - נעילה מרכזית יותר טוב.
לנהגים טובים בשטח - זה חיסרון כיס לגחמה מטופשת.
רודי,
כפי שכתב ליאור, הנעילה המרכזית משפרת משמעותית את יכולת הרכב. היה לי "בלי" ואח"כ הרכבתי "עם".
כמובן שקשור לאיכות הנהג (אני נהג די חרא בהגדרה), אבל עם הנעילה המרכזית האוטו 'נלחם' הרבה פחות. פן נוסף הוא פחות בלאי של רפידות בלמים.
לדעתי - תוספת מומלצת לדיסקו TD5. גם ללא הניעלה הרכב בעל עבירות טובה. עם הנעילה ניכר שיפור משמעותי בהתנהגות.
אין לנעילה המרכזית שום חסרון שאני מצליח לחשוב עליו, למעט ההוצאה הכספית.
יואב
האמת יואב, שחבל על הויכוח.
1. אתה התקנת - אז ברור שתגן על החלטתך.
2. האוטו נלחם, משום שהנהג לא מכיר ומבין את המערכת. נכון - לנהג פחות טוב, או עצלן - הבחירה נכונה.
3. רפידות בלמים??? בכל נסיעה לסופר, אתה עושה שימוש בבלמים בשביל 1000 הצלבות.
4. נכון - אין חיסרון לנעילה המרכזית, למעט ההוצאה הכספית.
למה אתה מוכר את היוזר? :-)
רודי,
התקנתי לפני ארבע שנים, כחצי שנה אחרי שקניתי את ה TD5.
מכרתי אותו לפני כשנתיים.
הרכב שלי היה מ 2001 כך שכל מה שעשיתי היה לחבר ידית לנעילה, כך שלא מדובר בלהגן על החלטתי.
מנסיוני - הרכב נלחם הרבה פחות, וכפי שהעדתי על עצמי, אני נהג גרוע.
לגבי 3 - זו היתה תחושתי
לגבי היוזר - אני מנסה לגייס כסף בשביל להשקיע בבורסה.
יואב,
בשביל 450 שקלים. לא הייתי הולך על השקעה בבורסה, אלא רוכש אותה...
;)
בקיצור, אני אשתדל להשתפר בנהיגה. עד אז, אפעיל את הנעילה המרכזית, שמסתירה את הבושות שלי.
בקיצור, אני אשתדל להשתפר בנהיגה. עד אז, אפעיל את הנעילה המרכזית, שמסתירה את הבושות שלי.
אם כבר קנית והתקנת, אין סיבה שלא להשתמש.
מצטרף לדעתו של יואב ובנוסף הנעילה מקטינה את הבלאי של הדיפרנציאל המרכזי.
גרשון,
ברמת הדיבורים, וברמה הכלכלית למוסכים המתקינים - נעילה מרכזית יותר טוב.
לנהגים טובים בשטח - זה חיסרון כיס לגחמה מטופשת.
לנהגים טובים בשטח -ללכת ברגל
מצטרף לדעתו של יואב.
בנוסף, קטן הבלאי של הדפרנציאל המרכזי בטרנספר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.