צפייה בגרסה מלאה : האם בדיפנדר החדש ה- ABS מתנתק כשדיפ' המרכזי נעול/ או במצב LOW
כמו בכותרת.
הכוונה לדיפנדר החדש עם ה- 6 הילוכים מנוע וגיר של טרנזיט.
לפי תחושתי הוא לא מתנתק בשום מצב ותהיתי אם אמור (בצבא טוענים שמתנתק...)
תודה
לא.
זה: http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1911-jeepolog-archive
DETENDER PUMA
אתה יכול לבטל
כבו את המשאבה ABS/TC
לא הבנתי את התשובה.
האם ה- ABS מתנתק כברירת מחדל כאשר משולבים ל- LOW או לחילופין כשנועלים או שהמערכת ממשיכה לעבוד בכל מצב?
למה הכוונה לכבות את המשאבה? האם זוהי פעולה ע"י "לחיצת כפתור" או ע"י פעולה עקיפה שלא מתוכננת להתבצע ע"י הנהג מתוך תה הנהג תו"כ נסיעה וכד'..?
יהיה פשוט לבלום ללא TC
LOW אין קשר
אם תיבת הילוכים ידנית
מצטער, אני לא מבין את התגובות.
אנגלית גם הולך...
לא מתנתק. אני מניח שמה שגרשון מתכוון זה שאפשר לנתק את הרילי ששולא ב abs+tc אבל זה לא מה ששאלת.
בכל מקרה זה לא ממש הפריע לי אף פעם בשטח.
ABS in PUMA מתחיל עם מהירות מעל 35km
לנתק ABS היה חשוב for DISCO1
שם הוא מתחיל לעבוד מעל 7km
אם תתנתק ABS אצל PUMA or DISCO2
TC-מפסיק לעבוד גם
זה בתוך אותו מחשב
אין צורך ב בטיול זה
ABS in PUMA מתחיל עם מהירות מעל 35km
לנתק ABS היה חשוב for DISCO1
שם הוא מתחיל לעבוד מעל 7km
אם תתנתק ABS אצל PUMA or DISCO2
TC-מפסיק לעבוד גם
זה בתוך אותו מחשב
אין צורך ב בטיול זה
המרכזי נעול/ או במצב LOW...כן, אבל זה לא יעזור
אתה יכול להיתקע בלי TC
מניסיון של נהיגה מרובה עליו בשבועיים האחרונים זה מרגיש כאילו ה- ABS עובד גם הרבה מתחת ל 35KM.
כשהרכב שוקל מעל 3.5 טון זה מורגש מאד...
האם יכול להיות שמדובר בתקלה או אולי בדגמים הצבאיים ה- ABS עובד גם במהירויות אטיות?
יכול להיות שמה שמרגיש לי כמו ABS (מכות בדוושה) זה משהו אחר?
לא מתנתק!!!! אם תסע עם הרכב כמו ושנוסעים עם רכב במשקל כזה ונתוני מרכז כובד כאלו ה ABS לא יפריע כמעט (רק השמשה הקדמית שוקלת 70 ק"ג)
הכל יכול להיות
צריך לבדוק עם הסורק
לא מתנתק!!!! אם תסע עם הרכב כמו ושנוסעים עם רכב במשקל כזה ונתוני מרכז כובד כאלו ה ABS לא יפריע כמעט (רק השמשה הקדמית שוקלת 70 ק"ג)
לא טענתי שהוא מפריע הרבה. אבל גם לא מפריע כמעט=מפריע מדי פעם...
ומפריע מדי פעם זה משהו שאני מעדיף שתהיה לי שליטה עליו (ושלא יפתיע אותי)! דווקה בגלל נתוני המשקל של הרכב...
דוגמה: אתה נוסע בכביש ורואה פתאום סיבה מבצעית לעצירה בצד הדרך. את הנהגים כאן לא ממש מעניין אם הם ימותו בתאונה או בפיגוע ולכן אתה בוחר להוריד שני גלגלים לשוליים ולבלום בעדינות (ולא באמצע הכביש). אממה, השוליים נמוכים ב-4 ס"מ מהאספלט ובדיוק בנקודה שהגלגל יורד מהאספלט מופעל ה- ABS ומשבש לך את תכנון הבלימה.
דוגמת נוספת: אתה נוסע בדרך עפר בירידה לא תלולה במיוחד אבל עם טיפונת דרדרת ובורות. הרכב מרגיש יציב לגמרי, אתה נוסע בהילוך נמוך במהירות שפויה לחלוטין אבל רוצה טיפה להאט את הרכב בנוסף לבלימת המנוע במהלך הירידה (ראשון LOW הוא מאד מאד אטי וניתן להסתפק גם בשני LOW...). בזמן האטה ה-ABS נכנס לעבודה ושוב משבש לך את ההאטה לקראת הסיבוב שבקצה הירידה!
יורם, האמן לי שיש לי הרבה ניסיון בנהיגה ברכבים כבדים כולל שטח . כבדים זה 15 טון או רכב עם עגלה של טון וחצי ו- 200 ק"ג על הגג. אני יודע איך רכב כבד אמור להתנהג כולל בשטח קשה (ירדת פעם את מעלה זעף-הר כיפה עם עגלה כזו?)
אין לי בעיה להסתדר עם הרכב גם כשה- ABS לא מתנתק. אבל כשמלמדים אותך בצה"ל שהוא מתנתק ואתה מגלה לבד בשטח שהוא לא זה קצת מבאס...
יכול להיות SOFT שגוי
במחשב ABS/TC
מניסיוני הדל הוא נכנס לפעולה במהירות מאוד איטית - יש גם "פמפום / רעש " מהדוושה
נותן תחושה של חוסר שליטה בהתחלה- אחכ מתרגלים כמו לכל דבר בדיפנדר
או... shuttle
valve switch
מניסיוני הדל הוא נכנס לפעולה במהירות מאוד איטית - יש גם "פמפום / רעש " מהדוושה
נותן תחושה של חוסר שליטה בהתחלה- אחכ מתרגלים כמו לכל דבר בדיפנדר
גם אני מרגיש את זה, רק בדיסקברי..
באמת בהתחלה זה היה מוזר ועכשיו אני כבר די רגיל לזה..
ABS/TC
DISCO,DEFENDER TD5
כמעט אותו דבר כמו DEFENDER PUMA
אני חולק על גרשון -
לא יודע את התאוריה - בחיים לא דומה לדיקברי לא 2 ולא דיסקברי 3 - אין דמיון כלל.
שוב:
ABC/TC DISCO,DEFENDER TD5 and ABS/TC DEFENDER PUMA2.4
כמעט אותו דבר
MODULIATOR...
sens abs-PUMA,DEFENDER TD5...
SOFT ECU ABS....
DISCO3,DISCO4...
אחר לגמרי
שוב:
ABC/TC DISCO,DEFENDER TD5 and ABS/TC DEFENDER PUMA2.4
כמעט אותו דבר:
MODULIATOR
sens abs-PUMA,DEFENDER TD5
FAULTS......................
DISCO3,DISCO4
אחר לגמרי
שוב:
ABC/TC DISCO,DEFENDER TD5 and ABS/TC DEFENDER PUMA2.4
כמעט אותו דבר
MODULIATOR...
sens abs-PUMA,DEFENDER TD5...
SOFT ECU ABS....
DISCO3,DISCO4...
אחר לגמרי
בתור פותח השרשור אני מרשה לעצמי:
גרשון, בבקשה תסביר את כל מה שכתבת כמו שמסבירים לילד קטן. אני לא מבין כלום!
בתור פותח השרשור אני מרשה לעצמי:
גרשון, בבקשה תסביר את כל מה שכתבת כמו שמסבירים לילד קטן. אני לא מבין כלום!
DISCOVERY TD5,DEFENDER TD5,DEFENDER PUMA-מערכת ABS/TC היא אותו דבר
DISCOVERY3,DISCOVERY4-מערכת ABS/TC אחרות
ABS / TC- Anti-lock Brake System / Traction
Control
for DISCOVERY TD5
ישנם שני סוגים
ללא כרית האוויר הוא-ABS/TC
עם כריות שנקרא-SLABS
Self Levelling and Anti-Lock
Brake System
ההבדל שם בתוכנה של מחשב המערכות כי ניתן לשנות באמצעות TEST BOOK
DISCOVERY TD5,DEFENDER TD5,DEFENDER PUMA-מערכת ABS/TC היא אותו דבר
DISCOVERY3,DISCOVERY4-מערכת ABS/TC אחרות
ABS / TC- Anti-lock Brake System / Traction
Control
for DISCOVERY TD5
ישנם שני סוגים
ללא כרית האוויר הוא-ABS/TC
עם כריות שנקרא-SLABS
Self Levelling and Anti-Lock
Brake System
ההבדל שם בתוכנה של מחשב המערכות כי ניתן לשנות באמצעות TEST BOOK
תודה
עכשיו הבנתי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.