PDA

צפייה בגרסה מלאה : איך אפשר להטעין מצבר 24V של קורקינט?



סופת המדבר
20-08-11, 19:23
היום הגיעה לידיי קורקינט ממונעת חשמלית מאלה האיכותיות
יש לה 2 מצברים של 12V ועל המנוע כתוב 24V
יש לה איזה מעגל חשמלי ככה שהם לא מחוברים בטור אבל נותנים למנוע 24
אבל מה.. מטען אין לי
יש לי מטען של 12V של גיפ ממונע אבל הוא לא יצליח להטעין את שתייהם( או שכן??) וגם אם אני ינתק אחד
אני לא יודע אם זה ינתק את המעגל החשמלי
אבל אני יכול להביא (בהשאלה) מטען מצברים של רכב עם אפשרות ל6-12-24 V
השאלה אם מטען רגיל של רכב יטעין את המצברים בלי לגרום להם נזק?

נ.ב
כל מצבר 12V 7.5 א\ש

ששון המחסל
20-08-11, 19:43
כל מטען פשוט עולה,גרושים
סביב ה200 שקל ,מה העניין?

סופת המדבר
20-08-11, 21:28
מצאתי באיזה חנות מטען פשוט של 24V מטען בדמות שנאי עם חיבור למצבר באמת עולה גרושים
אבל ביד 2 ובאתרים של קורקינטים מוכרים וממליצים על מטענים בדמות מטען של מחשב נייד- משהו יותר רציני
על מה אני צריך 'ללכת'' ? במה שונה המטען הפשוט (שנאי) מהמטען היותר רציני כמו של קלנועית \לפטופ וכו'.?
בינתיים אני מטעין כל מצבר לבד עם המטען של ה12V

סופת המדבר
23-08-11, 21:45
יש לי איזה דילמה בטעינה של הקורקינט
יש לה כפתור ON\OFF שאני שם אותו על ON זה מחבר את המצברים בטור ואני מקבל בלוח חשמל ובשקע של הטעינה 24V
כשאני שם אותו על OFF זה מחבר את המצברים במקביל ואני מקבל 12V בלוח ובשקע טעינה
ליפני יומיים קפצתי למישהו (שמפורסם באינטרנט) כדי לקנות מטען
הוא בדק את הקורקינט ואמר לי שבזמן טעינה אני צריך להשאיר את הכפתור על ON ואני צריך מטען 24V
בסדר קניתי מטען 24 היום פעם ראשונה שאני מטעין אותה (מצברים חדשים נקנו אתמול)
ואחרי איזה 40-50 דקות טעינה המטען חם והמצברים חמים (והוא אמור להיטען איזה 7-8 שעות)
משהו לא נראה לי, לפי ההיגיון היא צריכה להיטען במצב OFF ואם זה ככה אני צריך מטען 12 לא 24
מישהו מבין בזה? מתעסק עם קורקינטים \אופניים חשמליים
ונגיד אני מטעין אותה במצב ON שיש לי 24V בשקע טעינה זה יגרום איזה נזק? בינתיים זה הצליח להטעין קצת ב50 דקות האלה

נ.ב
אין לי מושג איזה מטען היה לה במקור

-->