התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מי נתקל בדבר הזה?!



זרקו
21-08-11, 22:32
מישהו הרכיב, ניסה , שמע?

http://www.zukeviltwin.com/content2.html

sapog
21-08-11, 22:35
זרקו, אתה נועל גם את הקידמי?

samoray1
21-08-11, 22:44
זרקו , מה זה לעזאזל?

sapog
21-08-11, 22:51
שלומי, מדובר בקיט לטרנספר, שמאפשר שליטה נפרדת בשילוב הדרייבשאפט הקידמי ובשילוב יחס העברה (גבוה, ניוטרל, נמוך).
(2 ידיות בטרנספר)

mik_l86
21-08-11, 23:31
כמעט כמו דיפנדר ;)

omri_t
22-08-11, 00:24
תכל'ס המטרה של העסק הזה היא לאפשר לך לנסוע ב 2X4 LOW
זה פיצ'ר נחמד כאשר הסרן הקידמי נעול בנעילה שאינה נשלטת.
אם אנחנו מדברים על ג'יפ בלי הגה כוח- סמוראי, כמעט זה מתבקש.

אבל, וכאן יש אבל גדול- בסמוראי יש לוקרים. ולכן, אתה יכול לנסוע ב 2X4 LOW ב 10 שניות ו 0 ש"ח.
תוסיף את העובדה שעם נעילה אוטומאית אחורית אתה 90% מהזמן נוסע ב 2X4 גם ככה ועובר הכל.
וזו בדיוק הסיבה שהקיט הזה מיותר לטעמי.



אגב, ברכבים בלי לוקרים מלפנים- למשל סופה... זה כבר אטרקטיבי ופרקטי בהרבה.
רק שהמחיר לא כל כך נוח.... לצערי.

GodsFather
22-08-11, 06:15
זרקו - כל מה שאתה צריך זה להוציא את הגולה מתוך הטרנספר ואז אתה עושה את אותה פעולה רק בלי הידית הנוספת.

אגב, ITAY בנה כזה לטרנספר שלו לפני שנה וחצי וגם קובי קומבינה.

זה נחמד מאד למראה וכמו שאמרו - בעיקר אם אתה עם נעילה קדמית לא נשלטת.

אופציה נוספת היא לקבלת ניתוק מלא של מערכת ההינע - זה טוב כשגוררים את הרכב לאורך מרחקים כשכל 4 הגלגלים בתנועה (עניין מערכות שימון לא פעילות וכד'). זה לא רלוונטי לישראל כי אסור לך לגרור באופן הזה.


אם לא מתכננים פתיחה של הטרנספר בקרוב - אין טעם לקנות את המוצר. הוא לא פועל כל עוד הגולה בפנים.

זרקו
22-08-11, 06:53
היי,
גם את הקדמית.
מבין שזה בעצם ייתן מענה לניתוק לוקרים מהיר במצבים שבו צריך יותר את ההיגוי (שוב בהנחה שהנישום נעול ק+א) ואין הגה כוח.
תודה על המידע.

-->