התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: מדריך לבדיקת ורכישת קיה ספורטאז'



hadtomer
24-08-11, 21:17
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2226-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%AA-%D7%95%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%90%D7% 96

motorica.net
25-08-11, 06:47
"הגיר האוטומטי של הספורטאז' נחשב לחסין נזק. על פי היבואן במשך כל שנות השיווק של הרכב לא שופצו בארץ אפילו 5 גירים."ויש לזה סיבה. הגיר 03-72LE , אותו אחד שיש בסוזוקי ויטרה 4 מהירויות :)מעבר לכך, המדריך מפורט ועם זאת זורע אימה, אם מעכשיו יקנו פחות ספורטאזים זה בגלל תומר :)

avishon
25-08-11, 10:05
תומר , אתה "שרוט" אמיתי... שאפו על המדריך !

יש לי רק הערה/תוספת אחת עקרונית לגבי המשפט :
...קיימים לא מעט סיפורי זוועות על הלוקרים בספורטאז'..."

מרבית הסיפורים הם סתם "אגדות אורבניות" שהתפתחו משתי סיבות :

האחת : במערכת התת-לחץ המקורית תקלה בסולונואיד (לא בלוקרים !) היתה משביתה .
אפשר היה לעשות "מעקף" ע"י צינור הגומי , אבל לא כולם הכירו זאת...
ביטול המערכת פתר את הבעייה .

השניה (והעיקרית לדעתי) : בעלי ספורטאג'ים חשבו שהם "האמר"/"סופה" ,
קרעו את הרכב וניסו לעשות איתו דברים שהוא פשוט לא בנוי לעשותם .

בראייתי , אגב , בספורטאג' תקין אין שום צורך להחליף את הלוקרים לידניים...

ליאור מ
27-08-11, 00:12
קודם כל, מברוק ענק על המדור.מעולה.לגבי הספורטאג', אני מכיר אותו די טוב, רכב סביר אך לא יותר מזה.אמנם בעלי הספורטאג' כמובן אוהבים את הרכב שלהם (זוכרים מהאוניברסיטה את הדיסונסס הקוגניטיבי?) אך צריכת הדלק גבוהה, לוקרים עדינים שנשברים (יותר מכל רכב אחר שהיכרתי), פנסים ראשיים שמחייבים החלפה, מנגנון מנשא לרזרבי מעיק על פתיחת הדלת האחורית -עושים את הרכב יקר לאחזקה.אני מעדיף את הויטרה על פניו.מתאים ל- 4 נוסעים ולא ל- 5.ולמרות הכל, רכב לא רע, פתרון הגיוני בתור "רכב כניסה".

Meir Eln
30-01-12, 18:05
אהלן תומר,אני טרי מאוד עם הקאיה ועם ג'יפ בכלל.יש לי מס' רעשים והאם תוכל לעזור לי?. 1.נתחיל שאחרי נסיעה, ותוך כדי בלימה עד לעצירה מוחלטת, וכאשר אני נעצר לגמרי נשמע רעש דחיפה (של המשך תנועה-מתחת למרכב), של משהו כמו גיר או מנוע שזז קדימה (כאילו תושבת בלימה של מנוע או גיר לא מהודקת)..2.כשאני מסובב את ההגה ימינה או,שמאלה עד הסוף או, כמעט, נשמעים "קנקים" של מפרקים כאילו לא משומן או לא מגורז.(לא ברור מאיזה צד ימין או, שמאל).3.מיכל מי עיבוי מתרוקן אחרי נסיעת שטח של חצי יום(קשה ),וברדיאטור כמות המים מלאה.(לפי שעון החימום אין כלל בעיית חימום בשטח,ובכלל בכביש חום מצוין).4.נורת abs דולקת. ואין בעיות בלימה.תודה אם תוכל לעזור.:)

-->